Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Behold, my arse.

jag ska på bussen

Old Post May-20-2003 21:18 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

jag ska oxå med bussen.. =D blir väl o sitta o förfesta lite innan bussen går o sen på bussen.. =D

Old Post May-21-2003 07:04  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

skulle inte klaga på å bara sitta å chilla i steves bil med fet musik med alla dörrarna öppna å bara njuta...ladda inför kvällen lixom

vore ju najs om vi åker jämte varandra ner...får man träffa lite fler TA's som man inte träffat dårå

batteries not included.

- dave

Old Post May-21-2003 13:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Vizay
skulle inte klaga på å bara sitta å chilla i steves bil med fet musik med alla dörrarna öppna å bara njuta...ladda inför kvällen lixom

vore ju najs om vi åker jämte varandra ner...får man träffa lite fler TA's som man inte träffat dårå

precis min tanke booooy det vara naajs

Old Post May-21-2003 14:54  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Ni som drar m bil från STHLM... När drar ni då?

Ska vi samåka ner å flippa som fan på vägarna =D

GRYMT ju!

Kör vi förfest på nån äng (lr varför inte mitt i stan =P)där nere sen m den bästa bilstereon på högsta ljud å alla dörrarna öppna å flippa ännu mera..! Soooooft

Old Post May-21-2003 14:58  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

ok verkar bli såhär nu...eftersom steves bil har lite sköna uttag i sin bil så kommer jag dra med min mixer, mina cd-spelare samt en samling skivor så när vi e framme sen så får dom som vill lira å dom andra softar åsså förfestar vi lite på nån skön parkering eller i nån skön park eller nått

[edit]

ta med er lite skönaskivor osv så blir det mer skön musik att lira

batteries not included.

- dave

Last edited by Vizay on May-21-2003 at 16:39

Old Post May-21-2003 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay
ok verkar bli såhär nu...eftersom steves bil har lite sköna uttag i sin bil så kommer jag dra med min mixer, mina cd-spelare samt en samling skivor så när vi e framme sen så får dom som vill lira å dom andra softar åsså förfestar vi lite på nån skön parkering eller i nån skön park eller nått

[edit]

ta med er lite skönaskivor osv så blir det mer skön musik att lira

NAJZZZZZZ

Old Post May-22-2003 10:39  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

himla nära nu... hääärrrlliggttt
kan inte vänta på att få träffa dem som jag redan träffat igen och förhoppningsviss några nya typer

Old Post May-25-2003 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
impulze
SWE_TRANCE
tobo_99

+ mig o två kompisar

FY VA GRYMT DE SKA BLI O FÅ SE GIELEN!!

vizay, finns de rum för tre till på parkeringen?

Old Post May-25-2003 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

quote:

dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
impulze
SWE_TRANCE
tobo_99
dbl
[nils]
and

korrekt?

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post May-25-2003 19:43  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by [nils]
vizay, finns de rum för tre till på parkeringen?

bring one, nring two, bring three....bring everyone!!!

självklart e alla välkomna på förfest @ steves bil...frågan e bara var vi ställer oss men någonstans nära idrottshuset lär det ju bli iaf

batteries not included.

- dave

Old Post May-25-2003 22:10  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Motorjäveln har skurit igen...

...trodde jag när jag svängde upp till arbetskamraten idag för det började ryka å lukta illa från motorhuven och det var en lång sträng av grön vätska på asfalten... när jag öppnade huven så visade det sig att var bara en slang till kylaren som hade hoppat av så det var ju bara att mpntera på å dra åt slangklämman än hårdare än vad mekanikern hade gjort som böt motorn... vilken tur att det inte var nåt värre

Old Post May-26-2003 07:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with ID, please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Original Iberia Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:10.

Forum Rules: