Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le sang des TA-fr.
Quel groupe sanguin ?aucun intérêt mais bon...
You do not have permission to vote on this poll.
O+ 12 31.58%
O- 6 15.79%
A+ 13 34.21%
A- 2 5.26%
B+ 1 2.63%
B- 0 0%
AB+ 4 10.53%
AB- 0 0%
Total: 38 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
EFE$
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Je sais pas quel est mon groupe sanguin, mais je ne donne pas mon sang j'aime pas les picouses, j'aime pas les autres et la dérniére foit qu'on m'a pris une ridicule quantité de sang je l'ai ressenti et ct comme si gt dans les vappes, alors une poche compléte.

Old Post Sep-20-2005 10:14  France
Click Here to See the Profile for EFE$ Click here to Send EFE$ a Private Message Add EFE$ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
AB+ j'ai donné 2 ou 3 fois mais j'arrive plus à me motiver... je sais que c'est une bonne action !!!

Old Post Sep-20-2005 10:38  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

A+, je le fais quelques fois dans l'année mais pas plus de trois fois c'est le maximum pour les filles

Old Post Sep-20-2005 10:40  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by EFE$
Je sais pas quel est mon groupe sanguin, mais je ne donne pas mon sang j'aime pas les picouses, j'aime pas les autres

Es-tu complètement con ou c'est juste une idée que je me fais ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-20-2005 10:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le sang des TA-fr.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback(Sample Inside) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Admirals - Manner (scheisse sexy) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:53.

Forum Rules: