|
Vorige week is mij een huis aangeboden met 3 slaapkamers en een zolder.. (wat op je 22ste best speciaal is met die wachtlijsten tegenwoordig) deze week heb ik te horen gekregen dat ik na 2 maanden thuis zitten donderdag eindelijk weer aan de slag kan bij een nieuwe baas.
Allemaal super nieuws.
Dat kan zo niet doorgaan natuurlijk.
Vandaag naar de dokter geweest omdat ik sinds TiC last had van mijn onder rug, bijkt dat er een infectie zit en dat ik geopereerd moet worden
Herstel tijd: 2 weken.
Met kerst had ik plannen om met mijn meisje naar haar gezin te gaan in het buitenland, wachtlijst is 6 weken dus ziet er naar uit dat ik half/eind december 2 weken in het ziekenhuis lig en dus heel waarschijnlijk dit uitstapje met mijn meisje kan vergeten 
Mijn nieuwe baas zal zich ook wel genaaid voelen..
Net deze baan en gelijk een aantal dagen vrij voor de verhuizing, 2 weken in het ziekenhuis en als de operatie niet met kerst is dan ook nog een week vrij voor die "vakantie".

(edit)
Wil net een spelletje loaden van Chamionship manager 03/04
Ik speel met Hull City, begonnen in de 3de divisie, speel nu in het jaar 2011 (heeft me maanden gekost), gepromoveerd tot de premier leage en dit jaar voor het eerst UEFA Cup, stadion helemaal uitgebouwd, rond de 100 miljoen op de rekening... krijg je: "The save game could not be loaded". 
But i can run with you. .."
Last edited by Mindphaser on Nov-03-2004 at 14:27
|