|
Dan ook nog even een kort reportje van iemand die al een jaar of 1,5 vrijwillig geen trance plaatje meer op heeft gezet. Wat doe je er dan kun je je afvragen, dat vroeg ik me ook af. Maar ik zal het maar vast vantevoren zeggen ik heb me met een stel vrienden wel vermaakt en kapot gelachen... Ik weet wel weer waarom ik al een tijd niet meer naar dit soort feesten ben geweest, doe mij maar lekker lange setjes in een klein zaaltje.
Bij binnenkomst richting mike, die geloof ik nog nooit van het woord opbouw gehoord heeft. Koud binnen en dan al zo bezig zijn, dat moest bijna wel speedccore worden tegen 7 uur. Dacht eigenlijk dat het aan mij lag, na al die heerlijk opbouwende prog feestjes maar zo te zien hebben meer mensen hier dat gevoel gehad.
Madhouse lag ernaast dus daar maar even naar binnengelopen. E Craig begon geloof ik net, de man kon het 2 plaatjes volhouden en toen kwam de ene na het andere bootlegje alweer de tas uit. Eentje is leuk, maar dan wordt het ook goedkoop.
Filterheadz was top, tenminste een goede live act maar daar kom ik zo bij rank1 nog wel op terug Eerste stuk van marco ook lekker, maar vrienden wilde naar rank1 dus richting main gegaan.
Mijn god wat moest dat voorstellen??? Nummertje doen, stilte. Kerel speelt een deuntje op de piano, stilte. Nummertje doen, stilte. Producerend hebben ze de afgelopen tijd geloof ik ook weinig gedaan naast het thema want het waren oude hitjes die de klok sloegen, vuurwerk redt je dan ook niet. Leuk dat er dan ook nog even wordt getoond dat het TE thema nonchalant wandelend met 1 vinger gespeeld kan worden, dat het geen hoogstaande muzikale productie is was al wel duidelijk...
Armin kon ons niet boeien, dus dachten we doe eens gek, ga naar Jean Ik kan zeggen, er waren verder weinig momenten op de avond waar ik harder gelachen heb. Simulated kreeg nog even de fart mix treatment, blijft mooi om die man eerst te horen zeggen zich wel technisch begaafd te vinden en dan dit te horen 
Daarna geloof ik nog even snel een stuk marco v meegepakt ( Direct Dizko w00h00 ) en gspott (Darude - Sandstorm :haha . Uiteindelijk de avond geeindigd in de talentroom waar ik me nog wat uurtjes prima vermaakt heb