Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (91): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Voor de luie TA

Old Post Feb-13-2005 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Dan ook nog even een kort reportje van iemand die al een jaar of 1,5 vrijwillig geen trance plaatje meer op heeft gezet. Wat doe je er dan kun je je afvragen, dat vroeg ik me ook af. Maar ik zal het maar vast vantevoren zeggen ik heb me met een stel vrienden wel vermaakt en kapot gelachen... Ik weet wel weer waarom ik al een tijd niet meer naar dit soort feesten ben geweest, doe mij maar lekker lange setjes in een klein zaaltje.

Bij binnenkomst richting mike, die geloof ik nog nooit van het woord opbouw gehoord heeft. Koud binnen en dan al zo bezig zijn, dat moest bijna wel speedccore worden tegen 7 uur. Dacht eigenlijk dat het aan mij lag, na al die heerlijk opbouwende prog feestjes maar zo te zien hebben meer mensen hier dat gevoel gehad.
Madhouse lag ernaast dus daar maar even naar binnengelopen. E Craig begon geloof ik net, de man kon het 2 plaatjes volhouden en toen kwam de ene na het andere bootlegje alweer de tas uit. Eentje is leuk, maar dan wordt het ook goedkoop.
Filterheadz was top, tenminste een goede live act maar daar kom ik zo bij rank1 nog wel op terug Eerste stuk van marco ook lekker, maar vrienden wilde naar rank1 dus richting main gegaan.
Mijn god wat moest dat voorstellen??? Nummertje doen, stilte. Kerel speelt een deuntje op de piano, stilte. Nummertje doen, stilte. Producerend hebben ze de afgelopen tijd geloof ik ook weinig gedaan naast het thema want het waren oude hitjes die de klok sloegen, vuurwerk redt je dan ook niet. Leuk dat er dan ook nog even wordt getoond dat het TE thema nonchalant wandelend met 1 vinger gespeeld kan worden, dat het geen hoogstaande muzikale productie is was al wel duidelijk...
Armin kon ons niet boeien, dus dachten we doe eens gek, ga naar Jean Ik kan zeggen, er waren verder weinig momenten op de avond waar ik harder gelachen heb. Simulated kreeg nog even de fart mix treatment, blijft mooi om die man eerst te horen zeggen zich wel technisch begaafd te vinden en dan dit te horen
Daarna geloof ik nog even snel een stuk marco v meegepakt ( Direct Dizko w00h00 ) en gspott (Darude - Sandstorm :haha. Uiteindelijk de avond geeindigd in de talentroom waar ik me nog wat uurtjes prima vermaakt heb

Old Post Feb-13-2005 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gotcha85
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

In charge stage was echt ZOVEEL beter dan main...
Geluid was erg goed, lasers waren echt MEGA, de sfeer was er veel beter en ... Marco!

MIKE draaide op het begin al best lekker, heb er niet over te klagen. Heb de Filterheadz jammer genoeg gemist (op de laatste minuut van sunshine na), maar daarna bouwde Marco V daar een ongelofelijk feestje op zeg.. heb me lang niet zo goed op een feest vermaakt.
Heb er allang spijt van dat ik tussendoor nog ff bij Rank 1 en Armin ben gaan kijken, die vielen me allebei maar tegen.

Na Marco ging j00f verder. Vond ik wel ff aardig, maar psytrance boeit me niet zo dus ben na een half uurtje weer rond gaan lopen .. sindsdien eigenlijk alleen nog een beetje gechilled.

Eenrichtingsverkeer was trouwens zwaar irritant, was vorig jaar beter geregeld.

Old Post Feb-13-2005 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gotcha85 Click here to Send Gotcha85 a Private Message Add Gotcha85 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gotcha85
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

In charge stage was echt ZOVEEL beter dan main...
Geluid was erg goed, lasers waren echt MEGA, en Marco!

MIKE draaide op het begin al best lekker, heb er niet over te klagen. Heb de Filterheadz jammer genoeg gemist (op de laatste minuut van sunshine na), maar daarna bouwde Marco V daar een ongelofelijk feestje op zeg.. heb me lang niet zo goed op een feest vermaakt.
Heb er allang spijt van dat ik tussendoor nog ff bij Rank 1 en Armin ben gaan kijken, die vielen me allebei maar tegen.

Na Marco ging j00f verder. Vond ik wel ff aardig, maar psytrance boeit me niet zo dus ben na een half uurtje weer rond gaan lopen .. sindsdien eigenlijk alleen nog een beetje gechilled.

Old Post Feb-13-2005 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gotcha85 Click here to Send Gotcha85 a Private Message Add Gotcha85 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HardKiller
EDM Addict

Registered: Mar 2002

Zo, dit was m'n eerste TE en heb me ook zeker vermaakt!

Dat M.I.K.E. gelijk zo stevig draaide vond ik niet erg want ik had er al best zin in . Filterheadz waren erg gaaf. Rank 1 was ook leuk (helaas een beetje kort). De beste van de avond was voor mij Armin, erg vet dat op het laatst Exhale draaide. Ferry viel wat tegen, een beetje eentonige set.

Nog heel even in de madhouse gekeken bij Katana. Ik vond hem niet super draaien en die zaal was echt verschrikkelijk, maar weer snel weggegaan om de nacht af te sluiten met igor s die een hele vette set neerzette! De lasers in in Charge waren idd heel erg mooi! Dat vond ik denk ik wel de leukste zaal.

Al met al een erg tof feest

Old Post Feb-13-2005 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for HardKiller Click here to Send HardKiller a Private Message Visit HardKiller's homepage! Add HardKiller to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Bwa, vonnet maar matigjes... Stukje Filterheadz wat ik gezien heb was vet. Goeie sfeer ook daar. Stukje Judge Jules vonnik niks. Rank 1 viel me ook goed tegen, maar Armin en Ferry maakten dat dan weer goed. Na Ferry ook weer snel huiswaarts gekeerd.

Dit is t eerste feest in een jaar tijd ofzo waar ik JP niet gezien, maar ik heb dan ook maar 1 nlta gezien in de vorm van Tim. Verder veel te lange file vanaf de snelweg al dus andere route en 15 uur eerder binnen dan de andere auto die eerder in de file stond en uiteindelijk alsnog een stukje een andere route heeft genomen. Vervolgens gewoon gezellig op de stoep geparkeerd op 2 minuten lopen van de ingang TOP. Wel veel wind op de snelweg en hagel, maar geen sneeuw. Geen problemen dus en vrolijk doorblazen. Wel een of andere vage controle waarbij al het verkeer van de snelweg via een tankstation werd geleid, maar we konden vrolijk door rijden

Alles bij elkaar... Ik weet t nog niet volgende keer

Old Post Feb-13-2005 15:58 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ben_Lei
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Sjonge jonge jonge, wat heb ik me ge'ergerd aan die 50+'ers. Wat een stom volk. Lopen ze daar met hun "gespierde" blote zweterige bovenlichaam tegen je aan te dansen. proberen ze ook nog zn schraal verlept solarium bruin 50+ wijf te paaien.

Old Post Feb-13-2005 16:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ben_Lei Click here to Send Ben_Lei a Private Message Add Ben_Lei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Phat B

Believe me: dat is echt n upcoming star voor de komende jaren

dude, wil je aub Eddie geen upcoming ster noemen want die gozer is al jaren een veel gevraagd dj. Ok dan niet hier in Nederland maar in de rest van de wereld wel.

de ultieme Eddie set was die trouwens op Mysteryland 2002!

Old Post Feb-13-2005 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SG_Rover
http://www.id-t.com/experience-events-pics-te2005-2.php

Zoals op foto92?

precies wat ik bedoel

Old Post Feb-13-2005 17:02 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De drinkwater kraan in de chillout mag per direct overal ingevoerd worden. Af en toe heb je gewoon zin in een slokje water zonder gelijk 5 nieuwe bonnen te moeten halen of in de overvolle wc's te duiken. Daarnaast was het er ook beregezellig: lekker praatje maken terwijl je rustig op je beurt wacht

Old Post Feb-13-2005 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict

Registered: Jan 2005

Heb me behoorlijk vermaakt. Eddie Halliwel gezien, wat kan die gast draaien zeg Toen zijn we naar Filterheadz gelopen, dit blijven gewoon mijn techno helden. Stukje Marco V gezien, daarna door naar Rank 1. Eerste 20 minuten waren om te huilen, maarja als je dan Airwave en Superstring hoort dan ben je het weer snel vergeten. En toen Armin, pfff wat een geweldige set was dit zeg niet normaal. Vooral die plaat met Jan Johnston, Skydive Van wie is deze plaat die moet ik hebben. Ferry Corsten die wat mij betreft een lekkere vlakke set draaide gezien de tijdstip van de avond helemaal perfect. Bij iedereen begint dan de drugs goed te werken dus zijn ze toch allemaal half lam... Toen kwam Gielen, dat is voor mij de rede om naar JOOF te gaan kijken. En aangezien ik alle platen koop zonder ze eerst te beluisteren van deze label wist ik gewoon dat deze man iets geweldigs ging neer zetten. En het was TOP geloof me. Afsluiter Igor S was ook in mijn ogen geweldig alleen helaas dat de Technics het weer eens liet afweten. Hij wist niet wat zich over kwam toen de pitch uit z'n eigen begon te schuiven. Ja NUMARK TTX1 he, dan heb je er geen last van Ik kan dus zeggen dat dit de beste TE ooit was waar ik ben geweest en ik heb er al wat meegemaakt geloof me. Dus als iemand me kan helpen met de titel van de track met die Skydive sample ben ik helemaal weer een tevreden mens. Anders vraag ik het hem zelf wel 12 maart

Old Post Feb-13-2005 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Mike was vet! Filterheadz was echt goed (had ze nog nooit gezien en ken alleen 'Yimanja' en niet meer dan lof)! Armin was (maar ik ga nog steeds geen ASOT luisteren), Marco V. was top, Rank 1 was echt geweldig (vooral toen ze Airwave gingen draaien en de Sensation tune, ik ging helemaal los), Ferry vond ik tegenvallen, j00f is niet mijn ding, ontdekte ik gister. Mijn blaren vertelden mij dat ze het niet meer uit zouden houden onder Yoji...dus ik ben naar huis gegaan. Nu...op naar In Qontrol!!

De enige NLTA die ik tegenkwam was JP *zwaait naar JP*. Ben niet naar de meeting gegaan, had het te druk met uit mijn dak gaan!
Deze TE was aanzienlijk beter dan 2004..

Old Post Feb-13-2005 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (91): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID tribal track with sample [2006] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "Invisible" (Lost Tribe Vocal Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:05.

Forum Rules: