Ik ben ook echt helemaal verslaafd aan Chris Lake - Piano Tool, wat een plaat! Die piano Die bassline
Oct-16-2005 23:53
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor
Oct-21-2005 15:05
magrec
Kleinenberg addict
owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy zo hoor ik het graag.
Oct-21-2005 15:14
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by magrec
owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy zo hoor ik het graag.
Ik zei het toch
Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd!
Oct-23-2005 10:50
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Naar mijn mening is dit juist de minste editie van everybody tot nu toe. Zowel kleinenberg's als burridge's mix kunnen me niet boeien....
Oct-23-2005 10:58
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Ik heb hem nog niet gehoord, maar van de eerste twee delen vond ik deel één het beste.
Oct-23-2005 12:01
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zei het toch
Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd!
Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he
Oct-23-2005 12:07
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
Wordt tijd dan om deze schijf toch maar eens te gaan luisteren voordat we naar de Panama afreizen
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
Oct-23-2005 12:08
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he
Dikke bull, heb de cd hier voor me liggen, niet de mp3.
En 8,9,10 met die dikke platen & dat nummer van Armin/Remy staat toch echt op Sander zijn cd.
Oct-23-2005 12:39
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by magrec
morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor
Pf jahoor je komt 2x in de grote zaal en de 2e keer....aftermath meteen