Originally posted by Dj Mike Foston
Nog een kleine 190 foto's van The Daily Michael vind je hier...
Lol, diene "crash" foto op pagina 15, da waart gelle of wa? Khad da zo net in't oog dat er ene ging bijliggen voor op de foto
Aug-09-2006 16:27
dj Elof
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
Config, ik "draai" maar om 22u hoor. Het is eerst Fred Baker en Cor Fijneman. Op Tomorrowland de opening, op Tatuu de sluit
Trouwens, nog mensen die zo moeilijk op tatuu.com geraken? Dat ligt er continu uit blijkbaar :-(((
Aug-09-2006 16:30
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by ConFig
allrighty then afspraak kwart voor 8 op de dancefloor. LMAO
hebt ge al een account domineesje?
ja
van destijds he, wou toen weten wat er gaande was neesje is't
Aug-09-2006 16:30
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by dj Elof
Config, ik "draai" maar om 22u hoor. Het is eerst Fred Baker en Cor Fijneman. Op Tomorrowland de opening, op Tatuu de sluit
Trouwens, nog mensen die zo moeilijk op tatuu.com geraken? Dat ligt er continu uit blijkbaar :-(((
ok. dan ga ik eens kijkje nemen rond 8 en dan rond 10 uur nog eens trugkomen , wil zeker die set nog eens horen. DAMN kheb gechilled voor 1000 op die moment (languit op die heuvel int gras) en die laatste tracks fockin amazing! Tell me why ! kippevel gewoon..
Maar Nature One is inderdaad een festival buiten categorie.
Best weekend ever!
(En ik zat op camping 11, in de Belgian village)
Jups, ik heb u gezien, wss staat ge dan ook ergens op ne pic...
Deze editie was idd weer supervet !!!
Ben spijtig genoeg alleen maar zaterdag geweest, maar ja, heb dan maar via de livestream geluisterd de vrijdag... :-p
Wel veel minder soundsystems op de camping dan vorig jaar... het was opmerkelijk "stiller"... ;-)