|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Jan-27-2007 02:05
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
Hopelijk zit Léonard er terug bij, wat een klasse, wat een finesse. 
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Jan-27-2007 09:39
|
|
|
 |
 |
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006
|
|
|
Jan-28-2007 11:15
|
|
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
|
|
|
Jan-28-2007 11:31
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by MikeVee
lub Brugge aanvaardt ontslag Degryse
Marc Degryse is niet langer de sportleider van Club Brugge. Hij had zondagochtend zijn ontslag aangeboden, na de 0-1 nederlaag van zaterdagavond tegen Roeselare. Het bestuur van de West-Vlaamse club aanvaardde het ontslag. Club Brugge staat in het klassement pas op de 5e plaats, met 32 punten uit 19 wedstrijden. (belga) |
Ik vind het erg, maar als je het objectief bekijkt is dit de juiste keuze. Hetgeen Degryse gerealiseert heeft helt eerder over naar de negatieve kant, hij was niet echt een meerwaarde voor Brugge.
In het aantrekken van trainers heeft hij gefaald. Ceulemans is GEEN toptrainer, daarvoor komt hij simpelweg tekort. Ferrera heeft vorige jaar op korte termijn Brugge Europees voetbal bezorgt, maar dit jaar blijkt dat ook hij geen ploeg krijgt gemaakt van dit Brugge.
De transfers van Degryse zijn nooit een echt succes geweest. In de eerste plaats heeft hij een fout gemaakt bij de contractverlenging van De Cock waardoor uiteindelijk Cornelis niet meer wou bijteken. Van Der Heyden die gratis wegkon, Simons die TE goedkoop is verkocht ... De inkomende transfers hebben niet hetgeen gebracht dat van hen werd verwacht. Victor, Dufer, Leko ... zijn mislukkingen. Op dit moment is Valgaeren dat ook nog steeds. Daerden heeft dan wel het juiste potentieel, maar is voor teveel geld aangekocht. In Salou geloof ik wel en ook Ishiaka kan een meerwaarde zijn als hij blessurevrij kan blijven. Ook Van Heerden zie ik als een enorme meerwaarde voor de ploeg ... maar ook op vlak van transerbeleid helt de balans eerder naar de negative kant over 
Ook de spelers hebben natuurlijk schuld aan de resultaten. Zo zouden er onder anderen problemen zijn in de spelersgroep ...
|
|
Jan-28-2007 12:20
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:50.
Forum Rules: