Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
in Progrez zn wereld bestaat dat nog niet, die moet nog rechtstaan om zijne tv om te zetten

Ik heb zelfs zo'n plat tv'ke. Hip en trendy.

Maar daar komt dus geen voetbal op.

No Rules, Great Old

Old Post Jun-05-2008 18:50  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Progrez

Ik heb zelfs zo'n plat tv'ke. Hip en trendy.

Maar daar komt dus geen voetbal op.

allé, das echt vreemd da ge gene voetbal op tv ziet. Geen Champions League, zelfs geen EK? damn Vroeger dan wel ofzo?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-05-2008 19:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Als ge iedere week naar Antwerp gaat kijken dan wil je geen voetbal meer zien.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Last edited by Config on Jun-05-2008 at 20:31

Old Post Jun-05-2008 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeedBoy
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Config
Als ge iedere weer naar Antwerp gaat kijken dan wil je geen voetbal meer zien.

Old Post Jun-05-2008 20:30  Belgium
Click Here to See the Profile for SpeedBoy Click here to Send SpeedBoy a Private Message Add SpeedBoy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

quote:
Originally posted by Gladius
allé, das echt vreemd da ge gene voetbal op tv ziet. Geen Champions League, zelfs geen EK? damn Vroeger dan wel ofzo?

Ten eerste voel ik niet in het minst een binding met clubs als Valencia, Bayern München of Barcelona. Het laat mij dan ook onverschillig wie er wint en dat neemt logischerwijze al een deel van de interesse weg. Voor het EK gaat dezelfde vlieger op. Zwitserland - Tsjechië? Nee dank u; ik ben Tsjech noch Zwitser. Toch is een zekere bewondering voor mensen die zich daar wel in kunnen interesseren op zijn plaats.

Ten tweede zijn randactiviteiten rond het voetbal zeker zo belangrijk als het voetbal zelf. Bijeenkomen op café voor de wedstrijd, pinten pakken tijdens, en wat onnozel doen erna, zijn zaken die er éénmaal bijhoren. Voetbal is een sociaal gebeuren. En voetbal om het voetbal, zoals de beleving is tijdens het tv-kijken, is dat allesbehalve.

Deze twee argumenten verklaren meteen de boute stelling van confg nietig. Als ik anderhalf uur in de bus zit naar een godvergeten gat om daar te verliezen, maakt de sociale belevenis al meer dan de helft goed. Antwerp is amuseren, pinten pakken en mensen goeiendag zeggen. De dag dat het voetbal zelf terug een reden is om te komen, zie ik nog niet direct gebeuren.

Trouwens, config, doe de groeten aan de Zorro.

No Rules, Great Old

Old Post Jun-05-2008 20:48  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Enorm vreemd dat ge niet van goeie voetbal zou kunnen genieten, enkel en alleen omdat ge geen binding hebt met die of die ploeg.

Ge zijt belg btw, hoe zit dat dan? Wel voor de buis als die spelen?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-05-2008 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Tja daar volg ik Progrez wel in. Ik geniet ook veel meer van een avondje Dender-Genk, dan thuis in de zetel naar de Champions League finale te zitten kijken.. De voetbalbeleving primeert bij mij nog altijd boven het voetbal zelf (maar als ik mij een ganse avond kan amuseren, én nog eens degelijk voetbal zie op het plein, zoveel te beter natuurlijk )

Maar daarom is het nog niet zo dat voetbal op tv niets te bieden heeft..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-05-2008 21:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
En voetbal om het voetbal, zoals de beleving is tijdens het tv-kijken, is dat allesbehalve.

Dat vind ik toch ook een rare redenering hoor. En gaat dat dan alleen op voor voetbal, of voor eender welke sport? Allé, het lijkt mij zowat hetzelfde als thuis nooit naar muziek luisteren omdat je dan niet het sociale van de club hebt en je muziek om de muziek niet kunt appreciëren :s

Old Post Jun-05-2008 21:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

dat was geen stelling, het was een joke. Als gij met een uitleg van 10 regels afkomt om een joke tegen te spreken zijt ge goed bezig me dunkt.

De laatste opmerking was trouwens redelijk lame in the sack Progrez, doe eens wat meer je best.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-05-2008 21:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Gladius, negen van de tien keer weet ik zelfs niet dat de Belgen spelen. Naar mijn gevoel ben ik in de eerste plaats Antwerpenaar, dan Vlaming, en uiteindelijk pas Belg. Dat slaagt dus weer op die binding die - ook in dit geval - redelijk veraf is.

Terzijde: Hierbij wederom mijn bewondering voor mensen die zich nog kunnen opwinden in een gelijkspel tegen Azerbeidjan, en 4 dagen nadien voor het scherm kunnen kruipen om de duiveltjes te zien verliezen tegen Armenië. Die moeten er ook zijn.

Jasperovitsj, die redenering is tot op zekere hoogte ook op muziek toe te passen. Geef toe dat een - ge moet ze kennen - Space Manoeuvres - Stage One veel beter klinkt om 5.00u 's morgens in de CM (2e zaal, met wat geluk) met een paar pinten in uw botten, dan om 20.00u 's avonds nuchter tussen de soep en de patatten.

Het is een beetje met alles zo. Hoe actiever ge erbij betrokken bent, hoe beter de ervaring is.

Config, liever 10 zinnen waar inhoud inzit dan 10 posts per dag in de Right Now. Tel uit uw winst.

De Fenixstyle, die heeft het begrepen.

No Rules, Great Old

Old Post Jun-05-2008 21:37  Austria
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Geef toe dat een - ge moet ze kennen - Space Manoeuvres - Stage One veel beter klinkt om 5.00u 's morgens in de CM (2e zaal, met wat geluk) met een paar pinten in uw botten, dan om 20.00u 's avonds nuchter tussen de soep en de patatten.

Ik ken mijn klassiekers

En ge hebt misschien gelijk, hoewel dat voor mij persoonlijk niet zo is, ik kan overal even hard genieten van muziek. Kvind het gewoon raar dat voor zo'n fanatieke supporter (niet slecht bedoeld) het voetbal an sich eigenlijk maar bijzaak is. Dat ge totaal niet kunt of wilt genieten van een Arsenal dat wervelend eentijdsvoetbal brengt of een Messi of Ronaldo die met een flitsende versnelling en geniale dribbel een verdediging oprollen, dat lijkt zo tegenstrijdig. Kzeg niet dat voetbal op tv kijken beter is dan voetbal in een stadion meemaken, maar het eerste heeft toch ook wel enige waarde? Mooi voetbal is mooi voetbal, al de rest is toch bijzaak in the end?

Old Post Jun-05-2008 21:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Ik denk echt niet dat ik meer in de Right Now post dan andere personen. Het hoeft trouwens geen probleem te zijn, lees de thread niet of negeer het gewoon, ik dacht dat je dat zo goed kon?
Anyway, der staat een ignore-button op mijn profiel dacht ik. Als het u stoort, gebruik em dan.
Ik heb hier met niemand een probleem, zelfs niet met u, kornuit. Maar dat neemt niet weg dat ik eens goed lach als den Antwerp weer eens verliest.

+1 wat Jasper zegt, trouwens.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-05-2008 21:53  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed-----PVD Trance Song Great Melody [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackScintilator - "The Festival" (Scintilator Trance Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:55.

Forum Rules: