|
Ik ga toch ook even lekker negatief doen, want dat je kansloos zou zijn als je kritiek na afloop van een feestje hebt.... tja, no comment...
De productie van het hele feest, top! Geweldige effecten en zoals het hoort op de goeie momenten in een nummer. Vuurwerk, tig lasers, prachtig. Maar zoals ik al zei, ik ga ook ff zeiken.
Ten eerste, prachtig natuurlijk zo'n heel thema op een avond, maar meer thema dan het introotje voor ieder werelddeel was het geloof ik niet. Draaide hij speciale platen voor dat werelddeel? Mwa misschien 2, verder vond ik het gewoon een ongelooflijk irritante onderbreking steeds. Constant opnieuw beginnen met een setje, het was gewoon alsof je een line-up met 7 dj's had, maar alleen dan steeds tiësto...
Hierdoor vond ik ook dat de set op zich het bij laaaaaange na niet haalde bij Dutch Dimension. Dit blijft dan ook verreweg het beste feest waar ik geweest ben, ondanks de geweldige productie rond TiC is voor mij nog altijd de muziek het belangrijkste op een feest, een paar lampjes en vonken voegen daar maar een beetje aan toe. Beetje het Sensation idee.
Ik zal niet negatief gaan eindigen, de laatste 1,5 / 2 uur waren wel top, eindelijk kwam er gang in de set Laatste uur nog heerlijke klassiekers voorbij horen komen waardoor ik nog met een tevreden gevoel naar huis ging.
[edit] Owja, de (pre-)meeting was top, weer leuke nieuwe ta gezichten ontmoet. Dank voor de gastvrijheid flipper![/edit]
GreetZ, DC
Sorry Onno, het is dus niet het beste feest geworden 
___________________
|