Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by DJ D-Man
sodeju, dat was gaaf zeg!!!
Vooral dit stukje:
52. DJ Ton TB - Electronic Malfunction
53. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
54. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
55. Katana - Fancy Fair

En het laaste uur, Silence... oooohhh!!!

Ook die lichtshow trouwens... omg

Jop helamaal mee eens!!!! Alleen dit had ik nie verwacht van hem: 54. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix). Toen ik de eerste klanken van silence opving weerd ik echt Heb verder wel heel de avond met kippevel gestaan. WHOE als ik dr nu toch weer aan trugdenk

Old Post May-11-2003 09:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
mwhehehe, ben nog 2 keer gebeld alleen lag te slapen:

"we zitten nu heerlijk muziek te luisteren, luister maar"

*hoort ergens in de verte wat muziek*

"blablablabla Mauroooo Picotoooooo"

"Tin jongen, latuuurr"

Ghehehehe, wat was er met Mauro?

Old Post May-11-2003 09:24 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by DJ D-Man
sodeju, dat was gaaf zeg!!!
Vooral dit stukje
52. DJ Ton TB - Electronic Malfunction
53. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
54. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
55. Katana - Fancy Fair

daarvoor draaide hij ook al wat knallers, het leuke was dat op plaatje 52 heel de tribune ook weer los kwam, want daar was het een beetje ingedut

quote:
Originally posted by snitz
het enige minpuntje aan de avond vond ik het groepje blinde-darmtoeristen dat mekaar af stond te... en te...... GADVERDAMME!!!!!!!! te vies voor woorden.

Ah je kon Remy-D en Glaniskanis dus nog niet? Heb je die ook gelijk weer gezien hey

Old Post May-11-2003 09:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Wat een geweldig feest zeg
Ik heb me echt perfect vermaakt

Geluid was goed te doen (zeker niet zoals verw8 door geruchten van tevoren)
Jan Johnston perfect op de maat zeg knap hoor wel jammer van dat Amsterdam
Dit is wel mn beste feestje ooit
Zoiets maak je gewoon niet nog een keer mee
Hoe iedereen HELEMAAL uit zn plaat ging toen Dinand moest zingen... woorden schieten te kort

en idd dat nummer wat we horen in de intro van livesetrip van Ten is echt gruwelijk
Nummer 30 in de tracklist

Maar wat een sfeer
Goeie meeting ook, was ff geweest
Later nog wel weer wat tegengekomen zoals Partyhardy die ook flink liep te feesten (te herkennen aan het zweet )

Ik moet nu alleen echt ff bijkomen
Trustuhhh

Greetz,
Glaniskanis

Old Post May-11-2003 09:39 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik was om 11:15 thuis

Klein reportje:

Kben nog niet zoveel feesten geweest, maar kan me bijna niet voorstellen dat het beter wordt dan dit.

Ik stond vrij vooraan, daar was
de sfeer
het licht
het geluid
echt super. Ook Tiësto zelf maakte er een dikke show van.
Ik ben één keer achterin geweest, maar daar was het een stuk minder in alles.
Het geluid was er lange niet zo goed als voor, lichteffecten hadden daar niet het effect dat het voorin had, misschien dat daardoor ook de beleving bij de mensen ver te zoeken was.

Terug voorin zijn we weer helemaal los gegaan.

Het hoogtepunt voor mij persoonlijk was toch wel de show met dinand.
Hoe hij het publiek naar zijn hand zette, hoe Tiësto het moment oppikte en hoe zij dat moment samen tot HET moment van de avond brachten. Handen in de lucht en springnichten bij het leven

Het "in concert" was natuurlijk ver te zoeken, maar deze Solo was fantastisch. De Braziliaanse band was wat minder vond ik. De overige stukjes kon ik wel waarderen, vooral het stukje van Australië.
Door deze stukjes viel het misschien wel even stil, maar dan kan het publiek zich ook weer opladen.

Persoonlijk vond ik het jammer dat hij niet iets meer oude nummers draaide, dit had ik wel verwacht.

Nummers als Serendipity, Voyage, Gouryella en ook
isn't it all a litle strange (krazy nut remix) Kiss (Airscape remix) hadden er voor mij bij gemogen.
Vooral de eerste 3 zijn nummers die iedereen kent en waar nog 3 extra kippenvel momenten van waren gekomen.

Ook over de organisatie van ID&T ben ik dik tevreden.
We waren snel binnen, konden snel aan drinken komen, OV ook goed voor die €2,50

[edit]
Drugs gebruik von ik heel erg meevallen en wat een hoop schattige dames

Hoe ist nou?
- Stabiel (Y)

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on May-11-2003 at 10:01

Old Post May-11-2003 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

OMG!!

Tiësto in concert was echt geweldig!!
Ik heb echt enorm genoten en hoewel sommige mensen waarschijnlijk nu pas het bed inrollen kom ik er alweer uit zetten... tja, ook niet echt mijn keus

Ik ga nu nog niet alles in detail beschrijven, aangezien ik het wel met 1 woord kan doen: GEWELDIG

Old Post May-11-2003 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Was me het feestje wel weer zeg

Goed georganiseerd, zeer behoorlijk geluid, niet al te druk. En Tiesto rocked the dome!

Zo mooi hoe het publiek vaak helemaal los ging, was echt te gek!

Old Post May-11-2003 10:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by MaGiK54
Heeft Tieske hier "maar" 70.000 pleuros voor ontvangen, kan mij haast niet voorstellen. Lijkt me "errug weinig".

Ben je gek ofzo.... weinig???

Dat zijn 150.000 keiharde pieken hoor. En hij heeft geeneens aan 1 stuk door gedraaid. Vind het zelfs fucking veel. Wie verdient er nou met 1 volle werkdag werken 70.000 euro..

Old Post May-11-2003 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Wat een feest zeg! Echt te gruwelijk! Nou was dit mijn eerste feest en ik vond het helemaal top! Het ging echt te snel voorbij! Echt een geweldige set! En het geluid vond ik ook zeer goed! Verder was de sfeer echt super en alles goed geregeld(OV, jassen, toiletten).

Old Post May-11-2003 11:26 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Ah je kon Remy-D en Glaniskanis dus nog niet? Heb je die ook gelijk weer gezien hey [/QUOTE]

had ik ook al op qontact gezien, ik bedoelde echt vieze nichten

Old Post May-11-2003 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Ik ga toch ook even lekker negatief doen, want dat je kansloos zou zijn als je kritiek na afloop van een feestje hebt.... tja, no comment...

De productie van het hele feest, top! Geweldige effecten en zoals het hoort op de goeie momenten in een nummer. Vuurwerk, tig lasers, prachtig. Maar zoals ik al zei, ik ga ook ff zeiken.

Ten eerste, prachtig natuurlijk zo'n heel thema op een avond, maar meer thema dan het introotje voor ieder werelddeel was het geloof ik niet. Draaide hij speciale platen voor dat werelddeel? Mwa misschien 2, verder vond ik het gewoon een ongelooflijk irritante onderbreking steeds. Constant opnieuw beginnen met een setje, het was gewoon alsof je een line-up met 7 dj's had, maar alleen dan steeds tiësto...

Hierdoor vond ik ook dat de set op zich het bij laaaaaange na niet haalde bij Dutch Dimension. Dit blijft dan ook verreweg het beste feest waar ik geweest ben, ondanks de geweldige productie rond TiC is voor mij nog altijd de muziek het belangrijkste op een feest, een paar lampjes en vonken voegen daar maar een beetje aan toe. Beetje het Sensation idee.

Ik zal niet negatief gaan eindigen, de laatste 1,5 / 2 uur waren wel top, eindelijk kwam er gang in de set Laatste uur nog heerlijke klassiekers voorbij horen komen waardoor ik nog met een tevreden gevoel naar huis ging.

[edit] Owja, de (pre-)meeting was top, weer leuke nieuwe ta gezichten ontmoet. Dank voor de gastvrijheid flipper![/edit]

GreetZ, DC

Sorry Onno, het is dus niet het beste feest geworden

Old Post May-11-2003 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

GEWELDIG... echt een vet feest..
Weer is de meeting gemist stond net op lekkere plek en vond die meeting plaats maar een vage plek, kan ook niemand herkennen ofzo. Ahh fok het maar, Ik heb toch een top feest gehad.

Inderdaad jammer dat ie niet wat meer classics erin heeft gegooid.
Maar "Silence (tiesto mix)"... mooi moment.
Gelukkig met de auto dus relaxed naar huis. ga vanavond wel pitten (Lekker zonnetje hier buiten)

* Vette lasers/ en ook veel.
* Veel zorg besteed aan de aankleding.
* Dat hele continenten gedoe met artiesten.
* ANDAIN/ Jan johnston & Gozer van Kane

Kortom dit was nou echt 45 Euros waard!!

P.S. Ik heb volgens mij ook "Mr Sam vs. Fred Baker Presents As One - Forever Waiting" gehoord.. zie hem nergens in de tracklist staan/ maar kan me vergissen/ en jammer dat ik dit nr. "Massive Lust - Never" niet heb gehoord. maar`t was vet

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Last edited by Original on May-11-2003 at 11:44

Old Post May-11-2003 11:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Track - Need ID [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarrior - Warrior (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:21.

Forum Rules: