Ja, van een feest van afgelopen weekend, en ook nog wat "autumn impressions" van het Brabantse uitgaansleven en platteland (een werkstuk)
Allemaal weg, 40 pics!
Nov-03-2004 19:05
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Bij analoge shit had je dat niet. Dan wa sje alleen de lul als je met je stomem harses het rolletej niet terug draaide
Ik zweer nog steed sbij de analoge fotografie
Nov-03-2004 19:30
websley
Senior tranceaddikt
Registered: Apr 2004
Ja! dat was nog eens andere shit, he? Iedereen verklaarde mij voor gek toen ik die ingescande analoge plaatjes instuurde op de forums, maar het is tenminste wel stabiel!
Nov-03-2004 19:35
basd
progression
Registered: Jul 2002
Alle leuke feestjes (met veel TA'ers) zijn allemaal op vrijdag lijkt wel. Wilde best even op dat trance.nu feestje kijken, puur omdat er zoveel bekenden komen, maar ik kan gewoon structureel niet op vrijdag.
Originally posted by basd
Alle leuke feestjes (met veel TA'ers) zijn allemaal op vrijdag lijkt wel. Wilde best even op dat trance.nu feestje kijken, puur omdat er zoveel bekenden komen, maar ik kan gewoon structureel niet op vrijdag.
Ja ik ik klaag omdat BasD nooit meer meegaat naar feestjes
Nov-04-2004 19:23
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Vandaag werd het weer eens bevestigd waarom ik een hekel heb aan reizen met de bus. Gewoon langer dan een uur gereisd naar de univisiteit, terwijl ik met de fiets er 10-15 minuten over doe
Nov-04-2004 19:35
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Bah! Het zou jullie waarschijnlijk weinig kunnen schelen...maar....
DuMonde cancelled elke gig die ze in NL hebben! Echt, en dan komen ze een keer en dan kan ik niet! Ze zouden 13 nov. in de Matrixx komen...en nou is het WEER EENS gecancelled! Gaat nergens over met die gasten!
Ze beloven ook altijd vanalles en doen het niet.... Ach, ik zou ook liever in Australie zitten maar...hee....wtf yo! In NL krijg je ook gewoon je dj-fee hoor! Ze hebben een schop onder hun hol nodig....kan hun cd's nergens krijgen, hun homepage wordt een keer in de honderd jaar geupdate, gigs worden 1 dag van te voren gecancelled....
Waarom stoppen ze gewoon niet met goede muziek maken en vette sets te draaien, hoef ik ze ook niet meer cool te vinden!
Nu maar weer wat kamillethee....
Nov-04-2004 22:47
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Koekje erbij?
Nov-04-2004 22:50
nwopper
Mullets! More Mullets!
quote:
Originally posted by Chicane
Koekje erbij?
Graag, maar ik ben bang dat ik wel een rol koekjes nodig heb voor die drie liter kamillethee....
Nov-04-2004 22:53
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Koekje erbij?
Nov-04-2004 22:56
nwopper
Mullets! More Mullets!