|
ik hou nog steeds enorm veel van de show, en het zou een groot verlies zijn denk ik mocht die niet meer uitgezonden worden.. het is een goede manier om met de laatste nieuwe nummers bij te blijven.
toen ik zei dat Autumnal de ASOT-sound had, refereerde ik aan de supermelodische toestanden die af en toe es in de show worden gespeeld, bijna altijd dezelfde sound hebben, en op de een of andere manier toch als future favourite worden gestemd. ik geef een paar voorbeelden: Factoria - A Legend's Legacy, Witness of Wonder - Emotions in Motion, Super 8 - Alba. ik wil niet zeggen dat de hele show wordt geïnfesteerd met dergelijke sounds, want dat gebeurt zeker niet, maar af en toe komt er wel es zo'n plaat in voor en zoiets lijkt nog steeds ongelooflijk veel stemmen te halen. het is dus een populaire sound en omdat zo'n nummers dan een paar keer terugkomen (via future favourite, of in het tweede uur) heeft die sound de stempel "ASOT" meegekregen, als zou het een kenmerk zijn om de show te definiëren. daarmee bedoel ik niks negatiefs, maar ik dacht dat ik duidelijker zou zijn als ik zei de "ASOT-sound" ipv "supersaw pads en synths", omdat de referent "ASOT" meer oproept.
| quote: | | Er werd hier al gezegd dat ze een nummer op asot niet goed vonden en als ze het erna hoorden dan weer wel. |
tjah, dit begrijp ik ook nog steeds niet..