|
| quote: | Originally posted by Blik
ga in een kroeg werken als ober of als glazenhaler en werk je zo omhoog in de horeca, verdient goed, leuk werk en je leert veel nieuwe mensen kennen. Ik werk nu 8 maanden in de horeca en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan |
hmm klinkt leuk, probleem is ik woon in Almere, volgens mij is het niet echt een horeca stad of wel? Weet niet woon er al een jaar, maar ben nooit echt gaan verkennen, ben een Weesper .
Ik wil me niet echt omhoog werken, ik hoop maar ook echt hoop dat ik binnen 4 jaar mijn Laboratorium opleiding haal en daarna naar een andere land ga of zo, want in Nederland kan je niet rijk worden, tenzij je 80 bent en je hele leven met de postcode loterij hebt mee gedaan yay voor logica!
Ik moet effe kijken waar ik kan, kijken of ik ergens in zo Gamma zaak kan werken , ooit 6 weken Karwei vakantie werk gedaan(4 jaar geleden of zo) vond ik wel aardig.
Iemand die misschien een site of zo kent waar je partime dingentjes kan vinden ? werk.nl zuigt.
oh jah, ik heb geen brommer certificaat, had er nooit behoefte aan. Nemen die pizza mensen je gewoon zonder certificaat? sommige mensen die ik ken mochten werken zonder.
|