|
Nou dan bij deze mijn verslagje.
Kwam pas rond half 1 binnen omdat de NS slechts met stoptreinen naar Utrecht reed vanaf Rotterdam, we hadden er helemaal niet bij stil gestaan dat er natuurlijk een botsing was geweest vrijdag.
Eenmaal binnen gelijk door naar de main om Rank 1 te aanschouwen, de verwachtingen waren hooggespannen maar het viel eigenlijk zwaar tegen . Steeds die stiltes overal tussen, veel te lange intro’s, dat piano spelen was ook nergens voor nodig, dat werkte totaal niet en ik betwijfel nogsteeds of het live is, ik zie ze daar als een stel zoutzakken staan en dan met 1 vinger beats spelen… Wel gaaf dat Airwave en Superstring nog voorbij kwamen, toch wel kippevelmomenten 
Om dit minpuntje weg te spoelen gingen we naar de In Charge zaal van Marco V en die deed precies waar we op stonden te wachten: hij draaide de ene klapper na de andere in zijn eigen hits uurtje: GODD, Simulated, Cafe Del Mar, Loops & Things, Damn Noa, Clocks, Bang Bang, Indicator, Luvstruck en C:\del*.mp3 Natuurlijk zijn het hitjes maar ja het was precies wat we nodig hadden na de tegenvaller bij Rank 1. De lasers in die zaal waren zo gruwelijk vet ! Zoiets heb ik nog nooit gezien, erg gaaf! Verder was de aankleding niets bijzonders, maar dat maakte me verder ook niet zo veel uit, de muziek in combi met die ziekelijk vette lasers deden hun werk Het geluid in die zaal was zeer goed, alleen jammer dat de rechter speaker een aantal keer uitviel…
Na 1,5 uur V weer terug naar de mainstage waar Ferry net begon en Sublime draaide. Ferry werkte zijn gebruikelijke repertoire af en had veel weg van zijn Innercity set, daarom niet minder goed: Force of Gravity, Barber’s Adagio for Strings, It’s time, Rock your body rock en Synaesthesia passeerder allemaal de revu. Helaas was het wel wat druk op de main, maar toch was het aardig goed vermaken daar
Na Ferry zijn set heel ff bij Gielen blijven hangen en die draaide nog Dreamchild, blijft een gave plaat! Ook al is ie van Gielen Na 2-3 plaatjes toch maar naar Randy Katana gegaan in de Madhouse zaal. Die stond daar ook even flink hitjes te pompen: Spastik, Fancy Fair, Ultimate Seduction en In Silence(Txitzarro Remix) draaide hij ondere andere. Ook daar heb ik me goed vermaakt, dat ronddraaiende podium was leuk! Grappig om DJ Jean op dat podium te zien zitten op een sofa met 2 chicks naast hem, hehehe
Toen Katana afgelopen was als afsluiter naar Yoji op de main, niet helemaal mijn ding eigenlijk, maar wat een act is die man zeg! Geweldige performance geeft die en het publiek ging helemaal los, echt flink uit je dak gaan was dat. De 3 toegiften waren echt snoeihard(een remix van Komodo en nog een remix van Insomnia) en toen hebben we dus ook de laatste restjes energie eruit gesprongen.
Ik moet toegeven dat ik me aardig goed heb vermaakt, het wat gewoon verstand op 0 en springen en ook dat is erg vet! Man van de avond was voor mij Marco V. Zelf heb ik niet zon last van anabole harries, snuivende johnies en dat soort volk gehad, het is ook wat je er zelf mee doet, je maakt het feest toch zelf en als jij heel de tijd geërgerd om je heen gaat staan kijken werkt dat ook niet. Verder vond ik de sfeer goed, als je tegen iemand aanliep was het allemaal heel gemoedelijk en vriendelijk
Al met al vond ik het een erg gaaf feest, zou het toch wel een 8 willen geven, zeker na al die verhalen over andere edities. Pics op www.appics.tk
++ Marco V
+ Ferry
+ Goede Sfeer
+ Geluid
+/- Aankleding
- Rank 1
-- De NS