|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Mar-07-2005 20:04
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
ik loop wat achter hier, dus forgive me
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mijn mening:
Voor echt grote feestjes (Dance Valley, Trance Energy,...) of feestjes waar enkele Beta's rechtstreeks iets mee te maken hebben (omdat ze draaien, organiseren whatever) mag er wel een aparte thread komen vind ik. Net zoals voor feestjes uit de upcoming parties thread waarvoor blijkt dat er veel interesse is om te gaan, dan mag er ook gerust een aparte thread voor dat feestje komen waarin alles kan afgesproken worden enzo.
Maar als we voor elk feestje een aparte thread gaan toelaten staat het hier binnen de kortste keren vol met feestjes waar geen kat naartoe wil of die zelfs niks meer met trance te maken hebben. De kans is volgens mij wel groot - zeker met het toenemend aantal Beta's - dat het hier dan een reclame-forum wordt... |
volledig mee eens!
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vandaag een telefoontje gekregen dat ik bij de 50 geselecteerden ben van Coca Cola's "Create Your Night" Woensdag naar Brussel om mijn project te verdedigen. Zijn er hier nog mensen die er hebben aan deelgenomen en die geselecteerd zijn? |
proficiat!
damn Dries, je had ook beter meegedaan. het idee waar je een paar maanden geleden op de proppen kwam was echt fantastisch. met die kerk en zo..
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k ga ook akkoord da ze er boetes voor moeten geven |
hangt af van de situatie, vind ik. als je zelf weet dat je licht niet brandt en toch de baan opgaat, tjah, dan moet je wel beboet worden. maar soms gebeurt het bijvoorbeeld dat beide lichten nog branden als je vertrekt, maar dat even later het achterlicht uitvalt. in dit geval is een boete totaal absurd.
|
Mar-07-2005 20:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:08.
Forum Rules: