Precies wel e lekker sfeertje daar he en nu ff genieten van die heerlijke vocals Ben eigenlijk beniefd hoe justine Suissa er uit ziet, is ff checken...
edit: da ze toch ma ff gewoon hare mond houd of da ze dan ff e dub versie spelen, da't mooier uitkomt, want dees, tsss
___________________
Jul-29-2004 20:26
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
Location: Ninove
quote:
Originally posted by Meltoz
edit: da ze toch ma ff gewoon hare mond houd of da ze dan ff e dub versie spelen, da't mooier uitkomt, want dees, tsss
dacht just hetzelfde .. kdacht zelfs ..
'wie zingt daar nu zo uit de noot tussen?'
Tzal van de zeelucht ginds zijn zeker?
(PS = vond die remix niet slecht maar origineel is toch nog steeds stukken beter)