Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (91): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vertigo
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Asperge
Nou dan bij deze mijn verslagje.

Kwam pas rond half 1 binnen omdat de NS slechts met stoptreinen naar Utrecht reed vanaf Rotterdam, we hadden er helemaal niet bij stil gestaan dat er natuurlijk een botsing was geweest vrijdag.

Ik stapte om 21:15 op Rotterdam Alexander in een Intercity die van CS kwam volgens mij... ging precies op tijd?

het was alleen wel onwijs lomp dat op Utrecht CS de 1e trein richting Rotterdam gewoon pas om 7:52 ging??? Hebben ze hier echt totaal geen rekening mee gehouden? Gelukkig konden we tijd doden door ff lekker wat te eten en te minigolfen op mijn mob, maar dat was echt zwaar irri.

Old Post Feb-13-2005 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vertigo
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by After_Forever
Wat wil je?
"OMG houseparties zijn vet, wij gaan ook!"
"Drugs...jaaaaaaaaa...dat is ook stoer, gaan wij ook doen!"

*slik kauw slik*

...

Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!

..en dan naar huis gedragen worden. Zoiets zal er wel gebeurt zijn bij veel 16 jarigen.

Volgens mij viel dat wel mee hoor, of heb ik met mijn neus staan kijken?

Om hier nog even iets aan toe te voegen, volgens mij werd er echt totaal niet op leeftijd gecontroleerd... het feest was 18+ en bij de bars stonden alcohol voor 16+, wat wel schattig was.

quote:
Originally posted by TranceZoner
Hmmm, ik ben volgens mij ook BIJNA out gegaan....

Ik stond, in de Main, gewoon ff een pauze te nemen van al het gestamp en geouwehoer en opeens voelde ik me echt beroerd worden, en ik kreeg het gevoel dat ik zowel naar de wc moest als dat ik moest overgeven.

Ik lopen richting de plee, maar het werd opeens helemaal zwart voor me ogen en ik weet nog dat ik heel erg begon te zwalken, terwijl ik nog nuchter was en ik doe ook geen drugs. Alles leek nu echt HEEL langzaam te gaan.Ik ff snel naar een muurtje gelopen, ff op me hurken gaan zitten en na 2 minuten voelde ik me weer springlevend.

Eerste keer dat ik zoiets meemaak, vond het best eng
Vraag me ook af waar dat zomaar opeens vandaan kwam

Dan hebben de hersenen te weinig zuurstof.. dat heb ik ook weleens gehad tijdens het sporten als ik te weinig gegeten had en/of teveel afwisseling maakte tussen boven en onderlichaam.

Old Post Feb-13-2005 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by After_Forever
Wat wil je?
"OMG houseparties zijn vet, wij gaan ook!"
"Drugs...jaaaaaaaaa...dat is ook stoer, gaan wij ook doen!"

*slik kauw slik*

...

Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!

..en dan naar huis gedragen worden. Zoiets zal er wel gebeurt zijn bij veel 16 jarigen.

Dit slaat nergens op. Meestal zijn het juist "ouderen" die gek doen en de grenzen niet kennen.

Old Post Feb-13-2005 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
- Muziek te hard? Het is ook nooit goed...
- Ugly peepz? Je bent zelf moeders mooiste zeker?
- Snuiven? Ik heb liever snuivers dan straal bezopen mensen...

muziek hard = lekker, muziek te hard = doof worden
ja ik zeg dit omdat t me echt opviel, trilde gewoon weg daar ma ben laatste tijd nogal met mn oortjes bezig omdat ze al ni meer zo goed zijn dankzij t dj-en, dus probeer er nu extra op te letten

en nee ben zeker ni moeders mooiste, ma ik ga geen strak latexpakken aandoen en probeer t ook ni te verbergen met 3 meter plamuur. of te verbeteren dmv plastiken tieten of met anabolen opgepompte armpjes. en n 50+ in n minirokje, dude come on

I'm proud to be ugly!!!

en snuiven, ok is ni echt minpunt, meer opvallend, ma van mij hoeft t gewoon niet

Btw, Eddie is nog relatief onbekend in Nederland dus daarom noem ik hem hier upcoming... da zag je heel duidelijk in t begin, t publiek om mij heen zat echt te kijken van wie is die gast... en ikke maar schreeuwen 'EDDIE EDDIE EDDIE'

Old Post Feb-13-2005 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Vertigo
Ik stapte om 21:15 op Rotterdam Alexander in een Intercity die van CS kwam volgens mij... ging precies op tijd?

het was alleen wel onwijs lomp dat op Utrecht CS de 1e trein richting Rotterdam gewoon pas om 7:52 ging??? Hebben ze hier echt totaal geen rekening mee gehouden? Gelukkig konden we tijd doden door ff lekker wat te eten en te minigolfen op mijn mob, maar dat was echt zwaar irri.

Wij wilden dus de intercity nemen van rond 23 zodat we om half 12 kwart voor 12 er ongeveer zouden zijn maar die ging dus niet, dus toen hadden we de stoptrein van 2319

Old Post Feb-13-2005 20:01 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vertigo
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Asperge
Wij wilden dus de intercity nemen van rond 23 zodat we om half 12 kwart voor 12 er ongeveer zouden zijn maar die ging dus niet, dus toen hadden we de stoptrein van 2319

hah.. jammer. Wij hadden op de terugweg ook een stoptrein en die was echt sloom. Waarom uberhaubt zo laat gaan? Ik vat dat nooit helemaal.

Old Post Feb-13-2005 20:39  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Esrem
Oh en weet nog iemand de titel van het laatste nummer dat Ferry draaide, met vocals, deed me n klein beetje denken aan Way out West - Mind circus.

hmm ja die was gaaf ja! wil ik ook even weten ja

Old Post Feb-13-2005 20:45 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LegAcyofTrAnce
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Bt - Force of gravity (Ferry corsten remix)???

Old Post Feb-13-2005 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for LegAcyofTrAnce Click here to Send LegAcyofTrAnce a Private Message Add LegAcyofTrAnce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce
Bt - Force of gravity (Ferry corsten remix)???

nopez, dit was met een vrouwenstem volgens mij

Old Post Feb-13-2005 20:57 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004
Party Hat

Weet iemand de mix die Armin draaide van 'Find' (Ridgewalkers feat. El)? Dat was echt ongelovelijk goed!

@PhatB: wat boeit het nou wat anderen aantrekken op zo'n feest en/of lelijk zijn? Je bent daar toch voor je eigen plezier? Niet om op andere mensen te letten?

Nah, maar weet je wat wel irritant is? Van die stelletjes die dan speels worden van al die beats en dan gaan zitten stoeien met elkaar en dan dertig keer vol tegen je aanbotsen omdat de ander maar al te graag wil dat de een hem/haar kietelt in de zij. Best om dat te doen, maar als het gewoon teringdruk is en je al moet knokken voor wat dansruimte....

Old Post Feb-13-2005 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HardKiller
EDM Addict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by nwopper
Weet iemand de mix die Armin draaide van 'Find' (Ridgewalkers feat. El)? Dat was echt ongelovelijk goed!

Kyau vs. Albert remix

Old Post Feb-13-2005 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for HardKiller Click here to Send HardKiller a Private Message Visit HardKiller's homepage! Add HardKiller to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
After_Forever
tranceaddict

quote:
Originally posted by Dj Lex
Dit slaat nergens op. Meestal zijn het juist "ouderen" die gek doen en de grenzen niet kennen.

rustig rustig, wil niet zeggen dat er op TA alleen jonge mensen zijn
het voorbeeld kwam dacht ik voorbij dat er veel (jonge?) mensen out gingen, maybe verkeerd gelezen

bij ouderen is het ook erg ja, die zoiets hebben van 'ik wil me weer jong voelen en dus probeer ik wat'

zullen we de jonge EN de oude mensen zijn, oftewel de mensen zonder verstand

Old Post Feb-13-2005 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for After_Forever Click here to Send After_Forever a Private Message Add After_Forever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (91): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Tune (Corsten Playlist) [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeonrave - I love you [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:20.

Forum Rules: