Originally posted by InTeXoR
moest super zijn als ge een party in the zoo kon doen, maar vroeger hadden ze daar een "all electronic music styles but no trance" beleid. de zaal zelf is zeer vergelijkbaar met de rector.
greetz
Ik heb al zoiets opgevangen ja, de eigenaar zou eerst demos van alle DJ's moeten beluisteren voor hij toestemming kan geven of zoiets...
Maar ja, eerst is met Ronald praten, dan zien we wel of de zaal een optie is of niet
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb al zoiets opgevangen ja, de eigenaar zou eerst demos van alle DJ's moeten beluisteren voor hij toestemming kan geven of zoiets...
Maar ja, eerst is met Ronald praten, dan zien we wel of de zaal een optie is of niet
Je huurt die zaal dus niet af? Het wekelijks Zoo publiek zal dan ook aanwezig zijn?
May-08-2005 15:53
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Begin weer ni over de organisatie te zeiken hé buddy...
Er is nog NIKS CONCREET, dus hou gewoon uw b*kkes en wacht gewoon tot er wel iets concreet wordt voorgesteld of aangekondigd.
pff aan ee ntracklist beginnen is bagger.
Ik suck met ID'en, jaja zelfs als ik ze zelf heb of zelf gedraaid heb
en ja the drill blijft een uberplaat maar die wordt nu ook al op RGR etc gespeeld :/
May-09-2005 08:36
Giesber
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Begin weer ni over de organisatie te zeiken hé buddy...
Er is nog NIKS CONCREET, dus hou gewoon uw b*kkes en wacht gewoon tot er wel iets concreet wordt voorgesteld of aangekondigd.
Wat heeft X-Tune nu weer verkeerd gezegd? Hij vraagt iets en wordt hier zomaar afgeblaft
May-09-2005 10:35
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Hij doet net hetzelfde als vorige keer, waarbij hij onze hele organisatie in vraag stelt en ons als amateurs afschilderde. Grappig genoeg is er nu nog helemaal geen organisatie, want er is nog niks concreet. Dus al zijn vragen hebben nog totaal geen nut, ik ik was ff hard omdat ik - zoals gezegd - echt geen zin heb in een heel forum-fight zoals vorige keer...