Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
was die ondertussen niet terug uit blessure???

in ieder geval vind ik het een beetje nutteloos om Bassegio terug te halen. Die kan in mijn ogen Anderlecht niets meer bijbrengen. Zeker niet omdat hij als vervanger voor Leiva zou dienen en er voor Bassegio dus niet meer dan een plaats op de bank is weggelegd (en mss enkele invalbeurten). Dan geven ze beter de voorkeur aan een jeugdproduct: Tioté (indien fit) of een andere jeugdspeler.

maar goed, mss zit ik er grandioos naast en bewijst Bassegio wat voor een klassespeler hij wel niet is ...

Vervanger van Leiva moet ge wel niet te letterlijk nemen denk ik. Baseggio is nooit een speler geweest die achter elke bal joeg en zal dat ook nooit zijn. Ik denk dat ze nu eerder De Man, Vadis of zelfs Vandenborre als "vervangers" van Leiva beschouwen. Baseggio kan daarentegen wel perfect centraal naast Biglia spelen in een 442 of op de plek van Goor in dat 433 systeem van Vercauteren. Bovendien geeft Baseggio al toe dat hij in verleden fouten heeft gemaakt, dus ge weet nooit dat het allemaal nog positief uitdraait.. Ik verwacht ook geen wonderen, maar hem daar in Italië laten was voor Anderlecht en voor Baseggio zowat het slechtste dat ze konden doen.

Ivm Tioté, dit is nu ongeveer een week terug voluit aan het trainen denk ik. Het is dus kijken of die blessure-vrij blijft, en of hij dan terug het niveau haalt.

@Config: Dat zegt imo veel over de rest van de spelers van Brugge. En als ge tot analisten ook bv. die krabbers van HLN rekent, die beschouwden VDH ook nog steeds als een van de beste spelers in de competitie maar een Biglia kreeg met moeite een score hoger dan 5.

Old Post Jan-30-2007 13:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Shadowkid
@Config: Dat zegt imo veel over de rest van de spelers van Brugge. En als ge tot analisten ook bv. die krabbers van HLN rekent, die beschouwden VDH ook nog steeds als een van de beste spelers in de competitie maar een Biglia kreeg met moeite een score hoger dan 5.

Nee, zoals ik eerder gezegd heb lees ik HLN niet. (Ik mijd alles wat in HLN staat)
Vermant is imo een van de zwaar onderschatte spelers in de competitie. Altijd op niveau, overzicht, en een uitstekende dieptepass. Jammer dat er zo weinig over wordt gezegd, hij heeft de verwachtingen van Club meer dan ingelost.
Over de andere spelers van Club kan ik niet veel zeggen, ik vind nog altijd dat er veel klasse tussenzit en bij momenten hebben ze dat ook al getoond in deze competitie. Jammergenoeg moet je daarvoor eens een hele match zien ipv een biased samenvatting waar 3 kwart van de kansen van Club gefilterd wordt en halve kansen van de tegenpartij worden uitvergroot.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Last edited by Config on Jan-30-2007 at 13:58

Old Post Jan-30-2007 13:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Config
Nee, zoals ik eerder gezegd heb lees ik HLN niet.
Vermant is imo een van de zwaar onderschatte spelers in de competitie. Altijd op niveau, overzicht, en een uitstekende dieptepass. Jammer dat er zo weinig over wordt gezegd, hij heeft de verwachtingen van Club meer dan ingelost.

en traag vooral, traag

Old Post Jan-30-2007 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by djcresto
en traag vooral, traag

Ik weet ni echt wat je hiermee bedoelt Sven Vermant is toch een controlerende middenvelder imo. Iemand die in het huidige elftal nog het dichtst bij Simons aanleunt. Zijn kwaliteiten liggen wel ietwat anders dan Simons maar net als hij is hij iemand die graag even de bal bijhoudt om dan te kiezen voor de beste oplossing. In elke ploeg heb je zo iemand nodig. Nu verwacht ik wel echter dat Van Heerden op termijn die taak wel wat zal overnemen, maar Vermant blijft toch de sterke man op het middenveld imo.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-30-2007 14:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Shadowkid
Vervanger van Leiva moet ge wel niet te letterlijk nemen denk ik. Baseggio is nooit een speler geweest die achter elke bal joeg en zal dat ook nooit zijn.

inderdaad, daarvoor is hij te traag, beweegt hij teveel als ne zak patatten over het veld en heeft hij te weinig recupererend vermogen. Hij zal echter ook nooit een nieuwe Zetterberg worden. Ik denk dat je'm het beste kan vergelijk met Walem, een speler die heel veel (technische) kwaliteiten heeft, maar die altijd de fout maakte teveel achteruit te trekken. Dat was ook hetgeen wat Bassegio te vaak deed, de bal vlak voor de verdediging oppikken om er dan soms (!) iets nuttigs mee te doen.

Wat Vermant betreft denk ik ook dat zijn prestaties enorm onderschat worden. Hij zal in vergelijking met Bassegio minder talent hebben, maar als Bassegio het niveau haalt van voor zn vertrek schat ik Vermant toch hoger in als Bassegio.

Het probleem van Brugge ligt ook niet echt op het middenveld, daar is er met Vermant, Blondel, Van Heerden, Daerden ... voldoende kwaliteit. Ook de aanval schat ik hoger in dan ze tot nu toe hebben laten zien. Het voornaamste wat er ontbreekt is vertrouwen op dit moment.

Wat de verdediging betreft kunnen ze wel versterking gebruiken, Klukowski en Priske acht ik kwalitatief voldoende, maar vooral centraal zou er iets moeten bijkomen. Daar mist Brugge snelheid en een verdediger die kan uitvoetballen. Ik dacht dat het probleem van uitvoetballen met Vandelanoitte opgelost kon worden, maar na enkele sterke wedstrijden vorig jaar is hij blijkbaar in zn ontwikkeling blijven steken. Ook Dreesen heeft blijkbaar nog niet voldoende laten zien om een meerwaarde te zijn (ofwel zien ze in hem gewoon een VM, aangezien hij bij reserven steeds die positie speelt). Verder doen er ook nog geruchten de ronde dat er een boycot van Maertens en Englebert zou zijn tegenover Priske, en dat komt het samenspel zeker niet ten goede.

Afwachten hoe het allemaal evolueert, mogelijk komt er nog een speler bij. Er circuleren in ieder geval enkele namen in Brugge (Drobny, Zoric, Park)

Old Post Jan-30-2007 15:11  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

De selectie voor de match tegen Tsjechië

Doel: Stijnen (Club Brugge), Vandenbussche (Heerenveen)

Verdediging: Hoefkens (Stoke City), Van Buyten (B.München), Vermaelen (Ajax), Van Damme en Vanden Borre (Anderlecht), Van der Heyden (Wolfsburg)

Middenveld: Simons (PSV), Mudingayi (Lazio), De Man (Anderlecht), Geraerts, Fellaini en Defour (Standard), Daerden (Club Brugge)

Aanval: Pieroni (Nantes), M.Mpenza (Anderlecht), Vandenbergh (Genk), Dembele en Martens (AZ)

Goor gekwetst en toch is Soetaerts er niet bij Nu is de totaal uit vorm zijnde Daerden de enige links midden in het team. Veel middenvelders ook, maar op Van Den Borre na geen enkele rechtermiddenvelder.

Old Post Jan-31-2007 13:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

En Mbo Mpenza weer. Waarom roept hij Sterchele eens niet op?

Het ligt er nu wel vingerdik op dat Vandereycken Genk aan het boycotten is. Cornelis speelt een vlekkeloos seizoen, en Pocognoli en vooral Soetaers laat hij ook weer thuis. Man man man.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jan-31-2007 14:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Real
En Mbo Mpenza weer. Waarom roept hij Sterchele eens niet op?

Het ligt er nu wel vingerdik op dat Vandereycken Genk aan het boycotten is. Cornelis speelt een vlekkeloos seizoen, en Pocognoli en vooral Soetaers laat hij ook weer thuis. Man man man.

Sterchele? Die zijne nek is nogal uitgezet (persoonlijke mening)

Genk: Vrancken, Soetaers, Bailly,... moeten erbij zijn!
Soit, de reden kennen we wel zeker.

Old Post Jan-31-2007 14:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by FredNova

Die van Vrancken ook hoor. Maar Sterchele trapt ze momenteel wel vlotjes binnen.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jan-31-2007 14:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Originally posted by FredNova

Genk: Vrancken, Soetaers, Bailly,... moeten erbij zijn!
Soit, de reden kennen we wel zeker.

Akkoord, maar zie eens hoeveel volk ze al hebben voor dezelfde positie van Vrancken: Simons, Fellaini, Geraerts, Mudingayi.

Juventus wil trouwens Van Den Borre. Typisch Belgisch dat die kerel afgemaakt wordt in België maar wel als bijna enige Belg gegeerd is door internationale (sub)toppers.

Old Post Jan-31-2007 14:45  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

Is Tchité nog niet speelgerechtigd?

Old Post Jan-31-2007 14:46  Belgium
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Akkoord, maar zie eens hoeveel volk ze al hebben voor dezelfde positie van Vrancken: Simons, Fellaini, Geraerts, Mudingayi.

Juventus wil trouwens Van Den Borre. Typisch Belgisch dat die kerel afgemaakt wordt in België maar wel als bijna enige Belg gegeerd is door internationale (sub)toppers.

Iedereen is 't eens dat hij top is maar daarnaast is ie ook veel te wissevallig, te humeurig, te onbezonnen waardoor hij al enkele enorme flaters begaan heeft.

En ja hij is nog jong, maar Kompany was dat ook en die deed da niet.

Old Post Jan-31-2007 14:54  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Stadium, Jakarta. #6 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatural Born DJs - "A Good Day To Die" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:30.

Forum Rules: