Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Beste feest 2003 tot nu toe, normaal ben ik ook meer in2 techno maar dit was echt geil!! Alleen maar toppers gehoord.

Publiek was goed, geluid kon wat harder, alles was gewoon goed geregeld.

De meeting helaas gemist. Maar heb later nog wel wat ta'ers gezien. De franssen ook nog effe maar die bakte niks van hun engels

Conclusie TIESTO terechte nummer 1.

Old Post May-11-2003 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

Ik kom nu pas mn bed uit strompelen hehehe

Wat was DIT een GEWELDIG feest zeg!!
Ik heb het echt onwijs naar mn zin gehad. Ik hou het ff kort. TA meeting vond ik gezellig, hoop gezichten gezien waarvan ik de namen alweer ben vergeten..
Muziek vond ik best goed, sfeer was top.. Alleen baal ik er onwijs van dat hij zo weinig classics heeft gedraaid als Gouryella etc.

Old Post May-11-2003 15:39 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik kom nu pas mn bed uit strompelen hehehe

Haha! Jij slet! Ik moet alweer werken

Old Post May-11-2003 15:42 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003
Monkey Dancer 2

OMFG wat een TOPfeest gezellige pre-meet (thx to Flipper feest zelf was gewoon hardstikke TOP. Hij begon errug goed vuurwerk maakte het tot een fantastisch begin, maar helaas hebben die bongo-nerds een klein smetje op het feest geworpen. Wel weer mooi om te zien hoe ie dan de draad weer op pakt Ook leuke meet, veel mensen gezien (switch, snuggle, donna, massive, tealk, djlex, jappio, partyhardy, tijs08, aximus, totalwoot, glaniskanis, eieregooi, ding, TimeportE, M_Agic, remy_D, moogwai, flipper, miss proximus, odyne en volgens mij nog meer maar kan ik me niet meer herinneren) TOP TOP TOP

op naar volgende feest

Old Post May-11-2003 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Dat van die Classics ben ik het helemaal mee eens, dat had ik ook verwacht, maar gebeurde niet. Knallers zoals Vimana - We Came, Gouryella, Serendipity had ik wel verwacht. Het was meer zo waar Tiest NU staat binnen de HouseWereld. Dit concert was een momentopname van zijn capaciteiten en kwaliteiten zoals hij die nu heeft. Geen terugblik, geen overzicht van zijn carriere, gewoon een Magik Journey in de stijlen van Tiesto. De vele stijlen/kanten van Tiesto mag ik wel zeggen.

En over dat tranen/janken, dat had ik ook ja, maar vooral dus de tranen bij Silence. Miss P was me aan het uitlachen

Old Post May-11-2003 16:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
ok eindelijk mijn report
ik was eerst naar Centraal Station gereden want ik had daar afgesproken met Snuggle, HBtje, Massive, Odyne, Flipper, Tealk, Miss Proximus, moogwai, 2 engelsen en nog wat lui. zijn eerst naar Flipper's huis gegaan om wat in te drinken, was zeer gezellig en bedankt daarvoor Flipper en Odyne!!
zo rond kwart voor tien gingen we naar het Gelredome.
geloof dat het bij de vip-ingang drukker was dan bij de normale ingang, en het enige voordeel van een vip-kaart was dat je boven in de skyboxen kon komen. geen gratis drinken, geen gratis fruit, niks. beetje jammer wel.
eerste uur was er nog geen muziek, dus was nog effe gezellig aant praten met mensen. om 11 uur kwam tiesto. eerst met zo'n groot scherm voor zich, en zo'n sterke lamp erachter. zag je dus alleen zijn schaduw iets uitvergroot. was wel lachen.
om 12 uur kwam het eerste vuurwerk, en gingen die lampen ook aan die Tiesto omringden. echt mooi gemaakt, leek een beetje op een ufo, veranderde constant van kleur.
ik vond ook die introotjes wel geinig, elke keer een ander continent. alleen werd daar geen gevolg van gemaakt door Tiesto, maar dat mocht de pret niet drukken. ik stond nog aardig te springen op die zuid-amerikanen, ik vind dat soort muziek wel aardig, aangezien hier een goeie ritme achter zit, beetje techno-achtig.
heb veel bekende nummers gehoord, ga ze niet allemaal opnoemen, maar een paar die er uit sprongen waren:
- Mind One Feat Rena - Star For Me (Instrumental Mix) (killer energetic tune!!!)
- Katana - Fancy Fair
- Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto ISOS Remix)

ik was op een aantal momenten compleet brak, maar na deze nummers stond ik ineens weer te springen echt zoveel energie hebben deze tracks.
vooral de laatste track ging ik compleet los op, namelijk:
Ricky Fobis - No Regular
lekker klassiekertje, toen ik de eerste 3 seconden ervan hoorde kwamen al mijn serotoninen los
stond zowat te janken toen die Suburban Train draaide, net als zo veel anderen effe een brok in de keel...
ook nog effe DJLex ontmoet toen we rechts op het podium zaten, gekke gozer
toen het 7 uur was heb ik mijn jas gehaald en daarna Snuggle, DJLex, Miss Proximus en nog iemand effe naar het station gebracht.
toen moest ik nog terug. zat in arnhem een paar keer compleet verkeerd, echt slecht aangegeven daar. had op de snelweg elke keer een half secondetje dat ik half sliep, dat was toch wel erg gevaarlijk. kan ik je niet aanraden. toen ik eindelijk thuis kwam, gelijk in bed gestapt (nadat ik op irc effe had geluld ). werd om 1 uu wakker, toch nog effe in bed gebleven, viel weer in slaap tot half 6

Snuggle, Massive, HBtje, Tealk, Flipper, Odyne, DJLex, Miss Proximus, moogwai en alle andere die ik vergeten ben, BEDANKT VOOR DEZE MOOIE AVOND!!!

Old Post May-11-2003 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by SnuggLe
En over dat tranen/janken, dat had ik ook ja, maar vooral dus de tranen bij Silence. Miss P was me aan het uitlachen

niet waar..ik vond het juist heel schattig!

Ik heb zondags nooit zo'n zin om ellenlange verhalen te gaan posten...dus ik hou t weer s kort:

Zoh hey, was echt wel een vette nacht!!

Leuk om weer s wat nwe gezichten (en lijven) te zien, en wederom geweldig de bekende gezichten (en lijven) te mogen vergezellen

Speciale shout out naar Remy en consorten: heb zwaar zin in springnichten in de UK

en voor de tribune-crew: volgende keer neem ik zo'n vriendenboekje mee whahahaha jullie zijn helemaal geweldig

oh en laat ik niet vergeten te zeggen dat ik Jochem en Tamar ook zeer dankbaar ben voor de leuke pre-party weee!!

Old Post May-11-2003 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Supreme Theory
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Ik ben echt HELEMAAAL los gegaan...eerste keer dat ik echt uit mijn dak ben gegaan zonder snackie!!!!!
Vooral continent America.....met wat steviger werk (detroid house?) vond ik helemaal te gek!

Volgend jaar nog maar weer zo'n feestje.....lijkt me strak!!!! of niet?

Old Post May-11-2003 16:54 
Click Here to See the Profile for Supreme Theory Click here to Send Supreme Theory a Private Message Add Supreme Theory to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Mensen met verschillende huidskleuren...Feesten als 1 geheel...Harde bassen en zachte tonen...Een spectrum van kleuren laat zich zien... Het is duidelijk. Welcome to Tiesto in Concert...

En dan hier mijn party report

Rond een uur of 21.00 vertrokken we met 5 man en 1 vrouw uit Sneek. Na de benodigde (alcoholische) versnapperingen te hebben ingeslagen, werd het toch echt tijd om die kant op te gaan. Tijdens de autoreis zat de sfeer er al snel goed in, aangezien er een paar brilliante mixtapes in elkaar waren gezet die al een beetje het euphoria gevoel losmaakten. Na een voorspoedige reis waren we dan om 10.20 in Arnhem aangekomen.

Na de bordjes te hebben gevolgd langs de kant van de weg, kwamen we uit op een soort industrie terrein waar we onze party-fan konden parkeren. Vervolgens met een tourbus richting het Gelredome. (Altijd leuk, zo'n bus vol met gekke party-gangers )
Snel door de controles heen en naar binnen. Het was toen iets over elven. Binnengekomen eerst even snel de zaal in. Tiesto was al begonnen met draaien zo te zien. Hij stond echter nog achter een scherm waardoor alleen zijn schaduw was te zien. Beetje rondgekeken of ik al wat TA-ers kon spotten, snel bonnen halen. Terug naar het einde van de zaal gelopen om een goed plekje te vinden.

We stonden nog maar net gedraaid naar het podium of het was al 00.00. De grote opening begon... Dikke vuurwerk show en het scherm ging omhoog... Daar stond ie dan, met zijn zoals gewoonlijk veel te grote smile op zijn smoel. Ik wist toen al dat dit een onvergetelijke avond zou worden... En ik kreeg gelijk...
Het grote spetakel begon. Boven en naast Tiesto hingen een aantal grote video schermen. Tijdens zijn Concert zijn we in verschillende thema's rond de wereld gegaan... Details moet je me niet meer vragen, ik was weg in de muziek. (Kijk anders eens op http://www.omroep.nl/cgi-bin/stream...10503/tiesto.rm daar staat een stukje van de opening)

Al snel was het 1 uur. Ik was een beetje om me heen aan het kijken om te zien of die maffe TA-ers al eens in de buurt waren. En jahoor, opeens kwamen ze in een bolle stoet voorbij. Snuggle als Head-TA vooruit, gevolgd door de rest van de TA-Train... Snel ff Ferry_0 onder zijn kont geschopt (we hadden afgesproken met Q-Ticion, dus ff rennen). Ik was nog nooit op een meeting geweest, maar had wel al een aantal mensen gezien op foto's. Snuggle, DJ Bazz, Q-Ticion, M_Agic, Tealk, Flipper01, Massive, Odyne (niet zo kwaad kijken hoor ), Glaniskanis, Total Woot en weet ik veel wie nog allemaal meer. Twas erg gezellig jongens (en meisjes)!
Vervolgens weer de zaal ingetrokken met Q-Tiction en zijn vriendjes. Samen met onze eigen vriendjes werd dat een dik feest

De liveshows waren best goed te doen. Ik heb ze net ff terug gehoord op MP3 en dan lijkt het niet zoveel. In de zaal echter klonk het prima! Geen valse zingerij, misschien zat die drum band er een stukje naast, maarja we zullen Tiesto dan maar belonen om het initiatief. Kane vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen, droeg niet echt wat bij vond ik, maar toch een leuk idee! Andain was gewoon lekker en Q-Ticion is sinds gisteren verliefd geworden op Jan Johnston...

Nou ik ben weer uitgeluld voor deze keer. Het was 1 van mijn beste feesten allertijden. Deze gaat rechstreeks naar nummero uno!! (Ja, zelfs boven Shockers )

BEDANKT VOOR DE ONWIJS GOEDE AVOND IEDEREEN VAN TA EN NATUURLIJK..............DJ TIESTO!!!!!

Ik ga nu echt proberen weer normaal te worden. Ik zag net een gedraaid potje "pesto" staan in de koelkast en begon meteen weer gek te doen. Wat wil je ook als je "(Ti?)Esto" ziet staan?

Old Post May-11-2003 17:16 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en voor de tribune-crew: volgende keer neem ik zo'n vriendenboekje mee whahahaha jullie zijn helemaal geweldig

grinz,das nouh nog eens een goed plan:P
Zou een hele berg heerlijke onzin in komen te staan

Heerlijk feest gehad weer met mn vriendjes EN vriendinnetje this time
En ja ding,als je gaat lopen miereneuken ben je fout bezig,ben je met de foute dingen beziggeweest,magoed das just in my wrecked opinion

De vage overgangen/optredens zijn een onwijs goed middel geweest om de hoogtepunten enormmmm te laten knallen en als je zovaak kan blijven knallen als hij vannacht deed dmv wat dan ook,ben je een superster.
Afgelopen nacht was ontzettend goed over nagedacht en voorbereid,nuthin but repsect..

Old Post May-11-2003 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

Ziek wat een goed feest was dit zeg, echt nummer 1 gewoon. Vanaf begin tot eind 1 groot feest en fantastische sfeer. Echt geweldig.

Vond het tema ook heel cool, weer eens iets heel anders, vooral de eerste, die zuidamerikanen met die trommels en trompetten vont ik top.
En natuurlijk Dinand.. echt goud!!
Een aantal momenten echt Suuperhoog kippevel,

toen ik door had dat het een wereldreis was zat ik de hele tijd te hopen op Azie, omdat ik dacht dat dat tiesto dan wel een beetje de techno kant op zou gaan. Dat viel wel mee, maar toch werd het steeds een beetje harder naar mijn idee
Vooral na Flight ging het helemaal los, toen ook nog Katana

Verder had ik t idee dat tiesto zelf ook helmaal uit zn dak ging, ook met kane toen, echt mooi om te zien. En op t eind hij wist gewoon niet wat tie moest zeggen...

Verder nog ff wat knip en plak werk:

01. Intro: DJ Tiesto - Magik Journey
02. William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Rework/Remix)
03. Ernesto vs. Bastian- Who Is The Starter
04. DJ Tiesto feat. Skin - Ten
05. Inzite - Twisted Reality
06. Solid Globe - North Pole
07. Underworld - Dirty Floor
08. Lynx - Seasons (Three Drives Remix)
09. Midway - Inca
10. Flash - The Day After
11. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) [With Special Live Guest: Mavie Marcos]
12. Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) [With Special Live Guest: Mavie Marcos]
13. Dario-G - Carnival (The World Cup Theme) [Unknown Live Orchestra Mix]
14. Cave - Street Carnival [w/ Live Percs]
15. The Roc Project - Never (Filterheadz Luvtina Dub)
16. Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation Mix)
17. DJ Danjo & Rob Styles - Witness (Katana Remix)
18. Push - Journey Of Life
19. David Forbes - Answers
20. ID
21. DJ Tiesto & Junkie XL - Obsession (Original Mix)
22. DJ Tiesto feat. Dinand Woesthoff - Rain On Me [With Special Live Guest: Dinand Woesthoff]
23. USA National Anthem (Live)
24. Hampshire Nysse feat. Nikita - Eternal Voices (DJ Tiesto Remix)
25. Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth
26. Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix)
27. Max Walder - Crown
28. ID [DJ Tiesto - Nyana (Unknown Remix?)]
29. Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto Remix)
30. DJ Tiesto - Ten (Instrumental)
31. Push - The Legacy (Remix)
32. NRC - Here Comes The Rain
33. Darren Tate vs Jono Grant - Let The Light Shine In
34. Enter The Dragon Theme (Live)
35. Coast 2 Coast - Searching (Coast 2 Coast Remix)
36. Solar Factor - Urban Shakedown (Original Mix)
37. Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On (Sweeping Strings Mix)
38. Sirocco - Destination
39. Freefall feat. Jan Johnston - Skydive (Original Mix) [With Special Live Guest: Jan Johnston]
40. Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Mix) [With Special Live Guest: Jan Johnston w/ Vocals From BT - Remember]
41. Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix) [With Special Live Guest: Jan Johnston]
42. ID
43. DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix)
44. ID
45. Igor S - Boomerang (Igor S Remix)
46. ID
47. ID (Live Act)
48. DJ Tiesto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Mix)
49. ID
50. DJ Tiesto - Nyana
51. Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix)
52. DJ Ton B - Electronic Malfunction
53. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
54. Armani & Ghost - Airport
55. Katana - Fancy Fair
56. Darren Tate & Mike Koglin presents Kota - Waiting
57. Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) [Breaks Dub]

(!!Damn ik wil deze liveset!!)

Old Post May-11-2003 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Phat hoor en btw
de tracklisting staat gewoon hier en wordt zo spoedig mogelijk ingevuld http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=105776

Old Post May-11-2003 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmark E G 2002/2003 Tune id 2 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - "Gouryella" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:33.

Forum Rules: