|
ok eindelijk mijn report
ik was eerst naar Centraal Station gereden want ik had daar afgesproken met Snuggle, HBtje, Massive, Odyne, Flipper, Tealk, Miss Proximus, moogwai, 2 engelsen en nog wat lui. zijn eerst naar Flipper's huis gegaan om wat in te drinken, was zeer gezellig en bedankt daarvoor Flipper en Odyne!! 
zo rond kwart voor tien gingen we naar het Gelredome.
geloof dat het bij de vip-ingang drukker was dan bij de normale ingang, en het enige voordeel van een vip-kaart was dat je boven in de skyboxen kon komen. geen gratis drinken, geen gratis fruit, niks. beetje jammer wel.
eerste uur was er nog geen muziek, dus was nog effe gezellig aant praten met mensen. om 11 uur kwam tiesto. eerst met zo'n groot scherm voor zich, en zo'n sterke lamp erachter. zag je dus alleen zijn schaduw iets uitvergroot. was wel lachen.
om 12 uur kwam het eerste vuurwerk, en gingen die lampen ook aan die Tiesto omringden. echt mooi gemaakt, leek een beetje op een ufo, veranderde constant van kleur.
ik vond ook die introotjes wel geinig, elke keer een ander continent. alleen werd daar geen gevolg van gemaakt door Tiesto, maar dat mocht de pret niet drukken. ik stond nog aardig te springen op die zuid-amerikanen, ik vind dat soort muziek wel aardig, aangezien hier een goeie ritme achter zit, beetje techno-achtig.
heb veel bekende nummers gehoord, ga ze niet allemaal opnoemen, maar een paar die er uit sprongen waren:
- Mind One Feat Rena - Star For Me (Instrumental Mix) (killer energetic tune!!!)
- Katana - Fancy Fair
- Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto ISOS Remix)
ik was op een aantal momenten compleet brak, maar na deze nummers stond ik ineens weer te springen echt zoveel energie hebben deze tracks.
vooral de laatste track ging ik compleet los op, namelijk:
Ricky Fobis - No Regular
lekker klassiekertje, toen ik de eerste 3 seconden ervan hoorde kwamen al mijn serotoninen los 
stond zowat te janken toen die Suburban Train draaide, net als zo veel anderen effe een brok in de keel...
ook nog effe DJLex ontmoet toen we rechts op het podium zaten, gekke gozer 
toen het 7 uur was heb ik mijn jas gehaald en daarna Snuggle, DJLex, Miss Proximus en nog iemand effe naar het station gebracht.
toen moest ik nog terug. zat in arnhem een paar keer compleet verkeerd, echt slecht aangegeven daar. had op de snelweg elke keer een half secondetje dat ik half sliep, dat was toch wel erg gevaarlijk. kan ik je niet aanraden. toen ik eindelijk thuis kwam, gelijk in bed gestapt (nadat ik op irc effe had geluld ). werd om 1 uu wakker, toch nog effe in bed gebleven, viel weer in slaap tot half 6 
Snuggle, Massive, HBtje, Tealk, Flipper, Odyne, DJLex, Miss Proximus, moogwai en alle andere die ik vergeten ben, BEDANKT VOOR DEZE MOOIE AVOND!!!
|