Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

daar heb ik nog wel een één euro en 33 cent aan toe te voegen:

het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw"

helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer.

hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids?


anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn.

Old Post Nov-14-2005 09:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

tot hoe laat duurt dat feestje in het paard met oud en nieuw? hopelijk wel minimaal tot een uurtje of 7


___________________

Old Post Nov-14-2005 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret.

Old Post Nov-14-2005 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Matthijs
voor niks gehoopt, om 6u is het afgelopen met de pret.


6 uur al?

damn ergens nog goede after in de buurt?


___________________

Old Post Nov-14-2005 23:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by ZZandirt
daar heb ik nog wel een één euro en 33 cent aan toe te voegen:

het is ronduit onbeschoft te noemen... en niet "een klein beetje flauw"

helemaal als je daar de laatdunkende posts van een zeker persoon op GC bij optelt. beetje jammer.

hoe zeggen ze dat ookalweer?: good rids?

anyway, ik merk wel dat het hier een stuk cooler wordt.... krijg het zelfs koud.... maar dat krijg je, als de mensen met nicks als "knuffel" hier minder frequent aanwezig zijn.





Wel komisch dat een kerel die hier net kort zit helemaal denkt te weten hoe het hele board hier in elkaar zit, hoe de geschiedenis zit, wie hier lang zit & waarom en wie niet, en wat er hier te doen is en en is geweest, en dan iemand zo persoonlijk aan te vallen op een ontwikkeling die al langer aan de gang zit. Toch komisch Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-18-2005 16:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

JP en ik willen dat jullie allemaal oprotten! het forum is niet voor progliefhebbers! Je houd van Trance of Techno of je rot op. Simpel zat. Die proghoeren verneuken de hele tyfusbende. Ga maar met je saaie slaapverwekkende zaaddodende kutherrie naar een forum waar je heerlijk in slaap kunt vallen. Wie komen er trouwens allemaal naar Just Wonder?


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-18-2005 23:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het?

Old Post Nov-18-2005 23:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by jp
Precies. Oprotten met die pim pam pet muziek. Verschrikkelijk. Die progressiveliefhebbers lopen maar een beetje stoer te doen alsof ze verstand van goede dancemuziek hebben. Kijk nou eens hoe die prog-dj's eruit zien, het zijn allemaal nerds van hier tot Tokyo. Nou als je jezelf daar mee wilt vereenzelvigen, prima, maar doe het effe ergens anders. Trouwens, hoe laat begint het?


Ze voelen zich te goed en daarom gaan ze weg. Voorheen hadden we nog respect voor ze omdat ze van trance hielden. Maar nu? ze hadden die mus niet neer moeten schieten, ze hadden alle progressive liefhebbers neer moeten knallen! liefst van heel dichtbij zodat de hersenen door d elucht vlogen. Weet niet wanneer het begint. uurtje of 22:00 ofzo.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-18-2005 23:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe


Wel komisch dat een kerel die hier net kort zit helemaal denkt te weten hoe het hele board hier in elkaar zit, hoe de geschiedenis zit, wie hier lang zit & waarom en wie niet, en wat er hier te doen is en en is geweest, en dan iemand zo persoonlijk aan te vallen op een ontwikkeling die al langer aan de gang zit. Toch komisch Maar je moet doen wat je niet laten kunt. Die 'good rid(s)' hebben het iig erg naar hun zin elders & het is een feit dat er geen weinig meer te doen is (for the good of bad mag een ieder zelf invullen). TOch komisch.


ik heb ff weinig tijd om je fatsoenlijk en doordacht van repliek te dienen. 1 ding kan ik je alvast meegeven:

als je niet weet hoe iemand te adresseren, dan zeg je maar meneer.....
ben jij niet opgevoed of zo??? beetje respect graag.
en nog wat:

ik val je alleen (persoonlijk, zo je wil) aan op je hautaine (zoek het gvd maar op!!) gedrag en de ronduit onbeschofte manier waarop jij hier post.... dat heeft weinig met chronologie te maken. meer met het reeds genoemde gebrek aan opvoeding. dat kun je echter alleen je opvoeders verwijten...


en waarom weet jij zo zeker dat ik net kom kijken?? en waarom (als dat überhaupt al zo zou zijn) mag ik dan geen goed fatsoen prediken.

en was nog niet persoonlijk geworden, kontlikkende puistenkop, maar dat kan natuurlijk zomaar gebeuren....

Old Post Nov-19-2005 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

zoooooooooo thuis.....:

Na ampel overwegen en het continu strepen van opmerkingen, gedurende mijn (weer eens veel te lange) treinreis naar huis, heb ik in al mijn wijsheid maar besloten om het bij bovenstaande te laten. ik heb geen behoefte aan afdaling naar het niveau van mijn vriend de knufmeister.

ik kan natuurlijk openlijk de vraag stellen waarom iemand in Godsnaam anderhalf jaar de tijd neemt om af te studeren en vervolgens roepen dat het moeilijk is, terwijl zijn eerste echte rapport/analyse in het bedrijfsleven (lees: grotemensenwereld) nog afgebrand / afgeschoten / genegeerd moet gaan worden....

of de stelling poneren, dat iemand die zich wellicht aanmeldde in jun05, zich al 3 jaar op genoemd forum bevond en zich dientengevolge meerdere breuken heeft gelachen om de stompzinnige, van enige intelligentie verschoonde, soms regelrecht storende, posts van bepaalde (niet nader te noemen) figuren (oké: FIGUUR!).

of aanstippen dat een sneer over goed fatsoen (en niet alleen van ondergetekende), niet genegeerd dient te worden door desbetreffend persoon. (over fatsoen geproken....). Het ging er namelijk om, beste Snuggle, dat men (ik ook) zich stoorde aan het feit dat je, enerzijds vindt dat er hier te weinig te doen/vinden is, maar anderzijds, op het moment, dat er hier wèl iemand iets post/plaatst, die persoon meteen verteld wordt niet hier te posten, edoch op GC, waarmee je jezelf (niet ongewild) oorzaak maakt van het probleem dat je schetste als reden van de (alleen in jouw hoofd bestaande) leegloop. (er zwerven hier namelijk wel meer mensen rond dan de 15 proggers die (ook) op GC rondhangen..)

maar, hoedanook, het heeft geen zin dunkt me, om iemand met zo'n plaat voor zijn kop te corrigeren (dat proberen ze bij mij al jaren). Ofwel hij snapt het niet, ofwel hij negeert het gewoon. en aangezien ie zichzelf nogal intelligent vindt (ik verwijs geinteresseerden graag naar wat laatdunkende posts van mijn nieuwe beste vriend over het hbo-gepeupel en aanverwante soorten) geloof ik niet dat ie het niet snapt. (silence)

dus ik laat het erbij. voordat ik dingen ga zeggen waar hij spijt van krijgt.



rest mij nog te zeggen, dat ik HE-LE-MAAL niets heb tegen GC. sterker nog, ik vind het een goed initiatief. (ik kan me zo voorstellen dat mensen die bovenstaande lezen een ander idee hebben gekregen. dat is bij deze rechtgezet.)

Old Post Nov-19-2005 13:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

zozo wat een post, jij moet de politiek in mannetje!


___________________

Old Post Nov-19-2005 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

quote:
Originally posted by ZZandirt
Mooi stukje waarin de schrijver dezes laat zien dat hij in staat is om, middels langgerekte zinnen, zijn mening te geven waarbij hij het kennelijk erg leuk vindt om zijn welbespraaktheid en woordkennis tentoon te spreiden


Don't take shit too seriously ...... It's only a messageboard!

Old Post Nov-19-2005 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLFO - Shove Piggy Shove [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:20.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!