dus config heeft wat gedaan?
lol at pagina 71, enz...
Aug-15-2006 00:54
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Kaidreas
lol at pagina 71, enz...
Bygones, allemaal bygones
Aug-15-2006 00:55
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Kaidreas
lol at pagina 71, enz...
Config heeft nix gedaan alleen zijn er ier paar mensen die nog nie echt weten wat verdraagzaamheid is en in 1, 2, 3 een oordeel vellen over bepaalde personen. en daarom willen ze me liever trug weg wat dus voor bepaalde mensen jammergenoeg nog ni direct zal gebeuren
en dan is er nu ook nog meloenhoofd die denkt dak X-tune ben die heeft zijn naam idd goed gekozen vind ik
Config heeft nix gedaan alleen zijn er ier paar mensen die nog nie echt weten wat verdraagzaamheid is en in 1, 2, 3 een oordeel vellen over bepaalde personen. en daarom willen ze me liever trug weg wat dus voor bepaalde mensen jammergenoeg nog ni direct zal gebeuren
en dan is er nu ook nog meloenhoofd die denkt dak X-tune ben die heeft zijn naam idd goed gekozen vind ik
hahahahahaha
Aug-15-2006 09:30
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by christina
hahahahahaha
leuk é
Die uitspraak is zo grappig als uw nuttige topics en gedrag op trance.nu
"The Quote Pyramid"
(zie maar dage u kunt inhouden om da hier nie te doen)
er was nix grappig bedoeld aan die uitspraak
ge hebt lichtjes een serieus probleem als ge zo maniakaal door men verleden zoekt.. *slap*
geen slecht woord over de quote pyramid btw: die het leven van veel mensen veranderd die quote pyramid was meer als insider bedoeld in feite dus wat snapt gij ervan