Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001

dat eerste nummer van tmf awards is faithfulness, heb dat van trance.nu forum en was allemaal bevestigd door black-hole.

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post May-11-2003 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Okay hier mijn partyreport
het begon bij mij vanaf kwart over 5, het moment dat ik thuis kwam van m'n werk

thuisaangekomen, had ik snel wat eten naar binnen gewerkt van de afhaalchinees, ff gedoucht en verder ff klaargemaakt. vervolgens werd ik om 18.10 op het station afgezet en vervolgde een treinreis naar arnhem.

toen ik daar was, heb ik direct zo wat elke buschaffeur gevraagd hoe ik bij de Bandijk kon komen, na 3 keer foutgestuurd te zijn, zat ik uiteindelijk in de goede bus. vervolgens op de Bandijk liep ik eerst de verkeerde kant op, ik zag twee jongens lopen, hen ff gevraagd waar de straat van Flipper01 en Odyne was. zij wisten het niet, dus ben ff maar een stukje meegelopen. totdat ik een fietser tegenkwam die het wel wist, maar niet erg zeker was. maar goed iig zekerder dan die jongens, dus toen weer teruggelopen en toen kwam ik gelukkig bij de straat, daaraangekomen was het huis makkelijk te vinden.

binnen bij Flipper01 en Odyne zat de hele clan er al, ff mezelf voorgesteld aan de onbekenden, en toen maar poos met Mr.Marcello geluld. na een ongeveer een uur gingen we toen met de clan richting het Gelredome. bij het Gelredome aangekomen raakten we elkaar een beetje kwijt, ben toen maar met Mr.Marcello en die twee kameraden naar binnen gegaan.

halverwege kreeg ik nog zo wat een hartaanval van zo'n security-vent. ik werd gevraagd om me legimatie-bewijs, die ik dus niet bij me had. hij ging me natuurlijk vragen naar m'n geboortedatum, die ik naar zijn mening iets te snel opnoemde, (komt doordat ik die altijd bij mij fitness-center moet noemen, wat ik dus snel uit m'n hoofd kan). toen zat ik ff te zoeken naar iets waar m'n geboortedatum op zou kunnen staan, maar ik kon het niet vinden. toen vroeg hij weer m'n geboortedatum, ik noemde het toen maar wat rustiger op, leek me wel verstandig. dat hielp uiteindelijk, hij zei nog dat ik niet brutaal moest zijn en liet me toen eindelijk door. het meeste bizarre is nog dat dit m'n eerste feest is, sinds ik 18 terwijl ik al sinds m'n 16e ga.

binnenaangekomen gingen we naar maar naar het meetingpoint alvast, opdat de anderen er ook naar toen zouden gaan. dit gebeurde dus ook inderdaad. vervolgens ff wat gestaan daar, en toen voordat het begon, hebben we een rondje gelopen met de clan en raakten we elkaar al weer snel kwijt. onderweg kwam ik nog een jongen tegen, wiens gezicht me bekend voorkwam. datzelfde had hij bij mij ook, dus toen maar ff gesproken. ff gevraagd hoe ik hem kende, dat bleek dus van Capital te zijn, hij zei dat hij ons ook herkende. was wel apart dus. toen leek het langzaam te beginnen, besloten we weer naar voren te gaan. we gingen rechts van de licht/video-bediening staan, jochum besloot toen na ongeveer 10 min te anderen op te zoeken, en zij bleken dus precies aan de andere kant te staan. wij dus daarheen met ons deel van de clan, behalve dus Mr.Marcello en die 2 kameraden.

goed toen begon het feest dus ongeveer echt, ik denk iedereen wel een beetje weet hoe dat ging. halverwege de avond zijn we naar de tribune gegaan, wat dus echt een uitkomst is, je kan direct zitten als je moet bent, je hebt een mooi overzicht, niet zo druk, en je stond aardig dicht in de buurt van de wc's/eten/drinken.

het feest vorderde zich toen al aardig, totdat ik rond een uur of 5 echt helemaal moe/lam was, ik was echt in een zware dip. jochum klapte toen ineens z'n handen voor mij. toen besloot ik dat het tijd werd om ff wat fitter te worden. ik zocht ff in m'n broekzak en ik vond gelukkig nog 4 bonnetjes, zodat ik 2 red bull kon halen. direct maar ff snel opgedronken zodat ik de rest van avond heb kunnen staan, heb toen niet meer gezeten.

bij het eind van het feest aangekomen, gingen we dus weer terug, dit duurde op zich best wel ff, doordat iedereen telkens ergens anders stond te praten/afscheid van de TA's zat te nemen. al met al kwamen toen rond een uur of half 8 aan bij het huis van Flipper01 en Odyne, Miss-Proximus pakte nog ff haar spullen, we hebben toen ff afscheid van iedereen genomen, vervolgens zette Switch ons (Snuggle, Miss-Proximus, Total woot en mij) af op het station. daaraangekomen afscheid genomen van Snuggle en vervolgens 45 min op de trein richting Zwolle gewacht.

in de trein hebben wij Miss-Proximus, Total woot en ik over van alles gepraat, totdat we in Groningen waren. toen was het dus 11 uur. toen afscheid gekomen van hen en heeft me pa me opgehaald en was ik dus weer thuis om 11.45

goed, over het feest, zelf vond ik Andain heel erg goed, Jan Johnston/Dinand was ook erg vet. verder vond ik de prijslijsten buiten erg irritant, ze hadden daar aangegeven dat er superdure drankjes waren, 4 euro voor een glas bier/cola, wat vervolgens binnen maar 2 euro bleek te zijn. verder was het op de promenade wel goed geregeld met eten/drinken/wc. al met al een erg leuk feestje!

verder Total woot, Miss-Proximus, Flipper01 en Odyne (bedankt voor de pre-meeting!), Mr.Marcello, Snuggle, Tijs08, DJ Lex, Donna, Dave (weet je TA-naam ff niet), TimeportE, Switch, Partyhardy, Teal'k en alle andere TA's die ik heb gezien en vergeten ben, bedankt voor de avond/nacht/ochtend!

Old Post May-11-2003 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Ik zal ook nog maar heel ff kort een partyreport maken beetje aan de late kant, maar ik zit dus al weer ruim 6 uur te partyen hier thuis.. hoe meer ik het feest van gisteravond terugleef, hoe DIK VET KICKE BEUQE feest het was.. echt SUPERRRRRRRRRRRRR (chop chop)

rond 1800 vertrok ik van huis richting station breda met het fietske, zodat ik om 1820 de trein kon hebben die naar arnhem ging.. na de nodig vertraging kwam ik dus te laat aan op arnhem waar de Pre-Meet-club dus al hevig aant wachten was op mij (bedankt ns) .. Daarna vertrokken we met de bus naar flippers place dat er behoorlijk flex uitzag!! daar hebben enige lui van de pre meet pizza gegeten, om een goede bodem voor de avond te leggen. Toen zijn we rond kwart voor 10 naar gelredome gelopen, waarna we rond kwart over 10, half 11 binnen waren.. beetje jammer dat er amper muziek te horen was.. maar goed

Meteen een beetje rondgelopen, en rond 11'en begon de pret.. Iedereen was meteen al verdeeld en elkaar kwijt wat wel een beetje jammer was, maar goed.. De rest van het verhaal hebben jullie dus nu al 1000x gelezen dus ga ik dat niet zeggen..

goede punten: PHATTE lasers, GOEDE lichtshows, SUPER muziek, VEEL plek om te zitten, VEEL plek om eten en drinken te halen, goeie sfeer (weinig bads meegemaakt of gezien) KORTOM ECHT SUPER!

slechte punten: geen bonnenverkoop bij het eten , hotdogs kosten 2 bonnen , duncan moet ze mond houden

goed.. tot zo ver dit ook weer..
ik ga pitten.. Later

Old Post May-11-2003 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

FF over de locatie:

Het gelredome lijkt mij een veel beter stadion voor zo'n feest dan de Arena.
Hier bleef het tenminste donker terwijl dat dat bij sensation niet is.
Na afloop stond ik te praten met een gast die ook op sensation was geweest, maar toen het licht werd was het feest lange niet meer zo gaaf.
Volgens hem was ook de akoestiek van het Gelredome veel beter.
In de Arena had je snel last van een nagalm als de beat hard was, maar er weinig tonen in het nummer zaten. In het Gelredome heb ik dat maar 2 keer gehoord.

Komt er eigenlijk een DVD van?
Lijkt me wel, en zo ja, wanneer komt die?

Nog ff over de meeting, khad nu eens de kans, maar ik stond vooraan en had geen zin om in mun eentje helemaal naar jullie toe te lopen.
Daarnaast trekt het mij eigenlijk niet zo, maar ik hoor daar altijd en alleen maar positieve verhalen over. Daarom wilde ik nu eigenlijk wel gaan, maar mun maten wilden dat natuurlijk niet en we hadden net een rielekste plaats, met kleine mensen voor ons, das ook wel fijn trouwens

PS: Als Tiësto iets harder had gegooid had ik zun koptelefoon gevangen. Die kwam maar zo'n 4 meter voor ons terrecht. Het enigste minpuntje van de avond

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-11-2003 20:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Komt tijd....

Komt Tiesto !!!

Goed feest, heb er geen woorden voor.

3th Earth was phat !!

Of niet jasper

Old Post May-11-2003 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Danjo
tranceaddict

Registered: Dec 2002
Thumbs up DJ Danjo & Rob Styles

...
13. Orchestra Live Performance
14. Cave - Street Carnival [w/ Live Percs]
15. The Roc Project - Never (Filterheadz Luvtina Dub)
16. Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation)
17. Dj Danjo and Rob Styles - Witness (Katana Remix)
18. Push - Journey of life
19. David Forbes - Answers
...

We are very proud to see that Tiesto played our track "Witness" at his concert!

More info about DJ Danjo & Rob Styles can be found at:
www.djdanjo.com
www.robstyles.com

Grtz, Danjo

Old Post May-11-2003 21:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Danjo Click here to Send Danjo a Private Message Visit Danjo's homepage! Add Danjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Ik zit nu op m'n stageplaats met een foto van Tiesto in concert (voorpagina Metro) onder m'n beeldscherm
Ik zal jullie niet lastig vallen met een report, ik moet ook eigenlijk eens aan het werk gaan want ik ben al bijna 3 kwartier bezig met het lezen van alle reply's over dit geweldige feest!!

Ik ben echt heeeel benieuwd naar de liveset want ik wil hier nog flink van na genieten!

Misschien kan Eieregooie weer een Tiësto mix maken (of iemand anders) alleen dan van de nummers die niet op de radio zijn uitgezonden..

Old Post May-12-2003 08:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

zekers ook benieuwd, ben nu op school, helaas geen kazaa oid, maar wel supersnelle verbinding, wel gevonden waar je m kan luisteren: http://www.dj-tiesto.net/index2.html veel plezier rmee

edit: ownee tis gewoon een mix volgens mij, beetje verleidende name: tietoradiopart1

Last edited by stampertje on May-12-2003 at 08:55

Old Post May-12-2003 08:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Smirnoff
Komt tijd....

Komt Tiesto !!!

Goed feest, heb er geen woorden voor.

3th Earth was phat !!

Of niet jasper

lol een x of 6

Old Post May-12-2003 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

WHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Zo, ben eindelijk weer wakker

Nou kan ik natuurlijk gaan vertellen hoe tof t was, hoe goed t allemaal geregeld was, hoe mooi de lampjes waren, hoe goed t geluid was, hoe relaxed de pre-meeting was, wat 'n relaxte mensen ik weer gemeet heb, dat je op de tribune een beter feest kunt bouwen dan op de dansvloer, dat ik voor het eerst op 'n feest de hele tribune uit z'n dak heb zien gaan, wat voor n lekker ding Jan Johnston eigenlijk is, hoe goed tiesto draaide, dat ik minimaal 1 keer per 15 minuten kippevel heb gehad, dat eigenlijk Voyage het enige nummer is dat ik gemist heb, dat er eigenlijk nergens een rij stond (voor zover ik kon zien), dat de wc's relaxed rustig en schoon waren, dat we opti wakker hebben gebeld (you're welcome ), maar dat gaat gewoon niet (sommige dingen kun je dingen niet met woorden beschrijven/bevatten).

kan alleen maar zeggen dat t ABSOLUUT een van de beste feesten ooit was (voor mij dan) zo niet de beste...

Gasten bedankt, en special thanx to Tijs, Dave, Lex, Onno, Anja en Bram ( YOU GUYS ROCK!!! (bijna net zo hard als tiesto))

Grtz
WooT

Old Post May-12-2003 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ben blij dat ik niet gegaan ben

Old Post May-12-2003 09:33  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by magrec
Ben blij dat ik niet gegaan ben

Want?

Okee het is mijn muziek ook niet (en daarom zal het waarschijnlijk ook niet mijn beste feest van het jaar worden), maar de rest maakte dat meer dan goed !

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post May-12-2003 09:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesperately Need Id [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKay Cee - Millennium Strings [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:57.

Forum Rules: