|
Okay hier mijn partyreport
het begon bij mij vanaf kwart over 5, het moment dat ik thuis kwam van m'n werk
thuisaangekomen, had ik snel wat eten naar binnen gewerkt van de afhaalchinees , ff gedoucht en verder ff klaargemaakt. vervolgens werd ik om 18.10 op het station afgezet en vervolgde een treinreis naar arnhem.
toen ik daar was, heb ik direct zo wat elke buschaffeur gevraagd hoe ik bij de Bandijk kon komen, na 3 keer foutgestuurd te zijn, zat ik uiteindelijk in de goede bus. vervolgens op de Bandijk liep ik eerst de verkeerde kant op, ik zag twee jongens lopen, hen ff gevraagd waar de straat van Flipper01 en Odyne was. zij wisten het niet, dus ben ff maar een stukje meegelopen. totdat ik een fietser tegenkwam die het wel wist, maar niet erg zeker was. maar goed iig zekerder dan die jongens, dus toen weer teruggelopen en toen kwam ik gelukkig bij de straat, daaraangekomen was het huis makkelijk te vinden.
binnen bij Flipper01 en Odyne zat de hele clan er al, ff mezelf voorgesteld aan de onbekenden, en toen maar poos met Mr.Marcello geluld. na een ongeveer een uur gingen we toen met de clan richting het Gelredome. bij het Gelredome aangekomen raakten we elkaar een beetje kwijt, ben toen maar met Mr.Marcello en die twee kameraden naar binnen gegaan.
halverwege kreeg ik nog zo wat een hartaanval van zo'n security-vent. ik werd gevraagd om me legimatie-bewijs, die ik dus niet bij me had. hij ging me natuurlijk vragen naar m'n geboortedatum, die ik naar zijn mening iets te snel opnoemde, (komt doordat ik die altijd bij mij fitness-center moet noemen, wat ik dus snel uit m'n hoofd kan). toen zat ik ff te zoeken naar iets waar m'n geboortedatum op zou kunnen staan, maar ik kon het niet vinden. toen vroeg hij weer m'n geboortedatum, ik noemde het toen maar wat rustiger op, leek me wel verstandig. dat hielp uiteindelijk, hij zei nog dat ik niet brutaal moest zijn en liet me toen eindelijk door. het meeste bizarre is nog dat dit m'n eerste feest is, sinds ik 18 terwijl ik al sinds m'n 16e ga.
binnenaangekomen gingen we naar maar naar het meetingpoint alvast, opdat de anderen er ook naar toen zouden gaan. dit gebeurde dus ook inderdaad. vervolgens ff wat gestaan daar, en toen voordat het begon, hebben we een rondje gelopen met de clan en raakten we elkaar al weer snel kwijt. onderweg kwam ik nog een jongen tegen, wiens gezicht me bekend voorkwam. datzelfde had hij bij mij ook, dus toen maar ff gesproken. ff gevraagd hoe ik hem kende, dat bleek dus van Capital te zijn, hij zei dat hij ons ook herkende. was wel apart dus. toen leek het langzaam te beginnen, besloten we weer naar voren te gaan. we gingen rechts van de licht/video-bediening staan, jochum besloot toen na ongeveer 10 min te anderen op te zoeken, en zij bleken dus precies aan de andere kant te staan. wij dus daarheen met ons deel van de clan, behalve dus Mr.Marcello en die 2 kameraden.
goed toen begon het feest dus ongeveer echt, ik denk iedereen wel een beetje weet hoe dat ging. halverwege de avond zijn we naar de tribune gegaan, wat dus echt een uitkomst is, je kan direct zitten als je moet bent, je hebt een mooi overzicht, niet zo druk, en je stond aardig dicht in de buurt van de wc's/eten/drinken.
het feest vorderde zich toen al aardig, totdat ik rond een uur of 5 echt helemaal moe/lam was, ik was echt in een zware dip. jochum klapte toen ineens z'n handen voor mij. toen besloot ik dat het tijd werd om ff wat fitter te worden. ik zocht ff in m'n broekzak en ik vond gelukkig nog 4 bonnetjes, zodat ik 2 red bull kon halen. direct maar ff snel opgedronken zodat ik de rest van avond heb kunnen staan, heb toen niet meer gezeten.
bij het eind van het feest aangekomen, gingen we dus weer terug, dit duurde op zich best wel ff, doordat iedereen telkens ergens anders stond te praten/afscheid van de TA's zat te nemen. al met al kwamen toen rond een uur of half 8 aan bij het huis van Flipper01 en Odyne, Miss-Proximus pakte nog ff haar spullen, we hebben toen ff afscheid van iedereen genomen, vervolgens zette Switch ons (Snuggle, Miss-Proximus, Total woot en mij) af op het station. daaraangekomen afscheid genomen van Snuggle en vervolgens 45 min op de trein richting Zwolle gewacht.
in de trein hebben wij Miss-Proximus, Total woot en ik over van alles gepraat, totdat we in Groningen waren. toen was het dus 11 uur. toen afscheid gekomen van hen en heeft me pa me opgehaald en was ik dus weer thuis om 11.45 
goed, over het feest, zelf vond ik Andain heel erg goed, Jan Johnston/Dinand was ook erg vet . verder vond ik de prijslijsten buiten erg irritant, ze hadden daar aangegeven dat er superdure drankjes waren, 4 euro voor een glas bier/cola, wat vervolgens binnen maar 2 euro bleek te zijn. verder was het op de promenade wel goed geregeld met eten/drinken/wc. al met al een erg leuk feestje!
verder Total woot, Miss-Proximus, Flipper01 en Odyne (bedankt voor de pre-meeting!), Mr.Marcello, Snuggle, Tijs08, DJ Lex, Donna, Dave (weet je TA-naam ff niet), TimeportE, Switch, Partyhardy, Teal'k en alle andere TA's die ik heb gezien en vergeten ben, bedankt voor de avond/nacht/ochtend!
|