|
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Vrijdag op weg naar het trance.nu feestje in de asta..
Het is ongeveer 21:00 en we staan gewoon in de file..!!!
Eindelijk aangekomen in Den Haag rijden we richting het station waar een goeie vriend van me staat te wachten.. in zijn eentje overgekomen uit Frankrijk om dit feestje ook mee te maken.
Vorige week was ie hier nog met TIC waarna ie 2 dagen naar denemarken is geweest om vervolgens 2 dagen te werken in Parijs en toen dus op vrijdag weer terug te komen naar .nl
Back 2 topic.
Het kan aan mij liggen... ik ben dan ook pas 1 of 2 keer in Den Haag geweest maar ik vind de wegen in Den Haag gewoon zwaar kut aangegeven!
Toen ik op zoek was naar een goeie weg richting het centraal station kom ik terecht op een of andere snelweg weer richting Utrecht..!!!
Dus ik ergens de afslag gepakt om WEER in die file te staan.. al is ie nu wel 2 keer zo lang!!
Naja eindelijk weer terug in Den Haag, die vriend van me opgepickt.
Parkeer garage zoeken... blijkt dat alles om 01:00 sluit en pas om 07:00 weer los gaat, wij dachten dat het feest tot 05:00 was dus we hadden weinig trek om 2 uur ergens te gaan wachten.
Ik dus de auto ergens langs de kant van de weg geparkeerd...
Tegen een uurtje of 06:00 lopen we richting de auto... maarja... weinig auto 
Blijkt dat er ergens achter de takken sneaky een bordje stond van connexxion.. jawel... een bushalte!
Auto dus weggesleept, na 3 uur wachten op het station en na 350,- !!!! armer te zijn zaten we eindelijk weer in de auto!!
Al met al toch een zwaar relaxte avond gehad! |
Hehe ja, als je de Utrechtse Baan oprijdt vanuit Den Haag kan je er niet meer af Volgende keer misschien even routeplannertje huh? Of gewoon de bordjes Centraal Station volgen?
Ohja... als je de thread van het feestje had gelezen had je geweten dat de garage die het dichtst bij de Asta ligt WEL 24 uur geopend is... Ik vind het gewoon allemaal je eigen schuld eerlijkgezegd, behalve de file dan, daar kon je niks aan doen.
Maar t blijft grappig hoe mensen uit het land helemaal van de kaart kunnen raken door door Den Haag te rijden 
|