Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Mja ik dacht van nou kom maar op met die oude kletsers maar dat viel dus vies tegen (als ik zo de tl bekijk en wat ik heb gehoord in het begin en rond 3/4 uur) Dat is niks voor mij meer. Ook al is de show zo mooi. Dan weet ik dat ik net zo'n avond zou hebben als sensation 2001 waar ik gewoon 4 uur lang op de tribune me heb zitten vervelen.

Old Post May-12-2003 10:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by magrec
Mja ik dacht van nou kom maar op met die oude kletsers maar dat viel dus vies tegen (als ik zo de tl bekijk en wat ik heb gehoord in het begin en rond 3/4 uur) Dat is niks voor mij meer. Ook al is de show zo mooi. Dan weet ik dat ik net zo'n avond zou hebben als sensation 2001 waar ik gewoon 4 uur lang op de tribune me heb zitten vervelen.

Ach ieder z'n eigen stijl, een 'Hansi Hinterseer in Concert' zou mij weer niks lijken.
Ik heb wel een tijd op de tribune gezeten, maar verveeld heb ik me daar absoluut niet

Old Post May-12-2003 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Vond het echt te gek. 1 van mijn beste feesten ooit. Heb me goed vermaakt en vond de meeting ook erg leuk. Echt alleen maar toffe gasten gezien daar. Echte makkers.

Muziek was TOP, locatie was super. Heb eigenlijk niks aan te merken. Alleen die tussenstukkies vond ik niet echt wat. Maarja..

SUPER!!!

En Snuggle en Miss P, het word zeker TOP daar.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-12-2003 10:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Tiesto = GOD!!!!!

En daarom draag ik met veel liefde de 1000ste reply aan hem op!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-12-2003 10:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

Old Post May-12-2003 11:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Jammer Harmen, dat jij er zo tegenaan kijkt!

Ik heb bijna de hele nacht gedanst, de enige momenten dat dat neit het geval was, was ik 1) drinken aan het halen 2) gebruik aan het maken van de WC of 3) niet tevreden met de muziek omdat het té trancey was...

ik denk dat de tribune-crew wel weet dat 1, 2 en 3 redelijk sporadisch waren deze nacht

Ik kan niet geloven hoe vert het allemaal was....wat is het normale leven dan weer OER-en-OERRRRRRRRRRRRR SAAI

Op naar 23 mei!!!

Old Post May-12-2003 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Nou na eindelijk een beetje te zijn bijgekomen hier dan ook mijn party report!!!

Ik ging vrijdagavond al van huis weg op weg naar Brummen(net boven Arnhem) waar een vriendin van mij woont, met wie ik onder andere er naar toe ging.

Zaterdagavond de trein gepakt van 21.40, we kwamen rond 22.00 aan op Arnhem Centraal van daaruit gelijk de bus in op naar het Gelredome! Perfect geregeld allemaal! In de bus nog even zitten kletsen met iemand over Hans Teeuwen, was echt gezellig!

Nou daar aangekomen zagen we een te patserige limo ghehehe daar had ik ook wel in willen zitten. Toen op weg om de jassen weg te hangen bleken daar wat Nyana promo posters te hangen, die konden natuurlijk niet blijven hangen dus hadden we er maar een paar meegenomen en bij de jassen achter gelaten, wisten we in ieder geval zeker dat we een leuk aandenken hebben! De jassenopslag was ook perfect geregeld, ’s avonds geen wachttijd en ’s ochtends ook niet!

In de tussen tijd was het ongeveer half elf en we gingen naar binnen. Nou eerst maar eens de zaal een beetje verkend, bonnen gehaald en nog ff naar de wc geweest. Toen op weg naar voren wat vrij makkelijk ging, we hadden niet verwacht dat het zo makkelijk ging! Het was voor ons allemaal de eerste keer dat we naar zo’n event gingen dus vandaar.

Toen rond 11 uur begon Tijs met zijn set, leuk gedaan dat je zijn silhouet zag mixen! Hij draaide erg lekkere plaatjes en de stemming zat er goed in! Nou rond 12 uur de grote opening, we stonden iets rechts van Tijs bijna tegen het hek aan! Wat gaaf zeg! Al dat vuurwerk! Ik ging bij een vriend op zijn schouders om nog ff wat foto’s te schieten en over de zaal heen te kijken, echt geweldig zicht. Magik journey blijft natuurlijk ook een prachtige opener. Als ik nu naar de set luister krijg ik weer kippenvel en wil ik weer terug!!!

Na die vette opening gingen we wat meer naar achter wat te drinken halen en even relaxen op de tribune, echt een mooi zicht kreeg je daar op de mensenmassa, de lasershow en de videobeelden. Dat drinken halen was goed geregeld, het ging erg snel en heb zeker niet lang moeten wachten. Toen was ik even gaan kijken op de plek van de meeting maar daar niemand gezien, in ieder geval geen grote groep mensen bij elkaar en verder ken ik ook niemand van gezicht dus vandaar dat ik jullie niet heb gezien. Maar dat maakt verder ook niet uit. Toen kregen die Braziliaanse trommelaars, aangeschouwd vanaf de tribune, duurde mijns inziens iets te lang maar wel erg leuk bedacht!

Hiertussen zat ook nog Andain! Erg goede act, Summer calling blijft toch echt een kippenvel plaat!!! De zangers deed het verder echt super!

Toen we dat dansen & relaxen op de tribune weer gehad hadden gingen we het veld weer op dit ongeveer tijdens Obsession (geen idee hoe laat dat was eerlijk gezegd). Nu gingen we weer helemaal naar voren maar dan recht voor Tijs zijn neus! Het duurde even maar op een gegeven moment stonden we echt in het midden tegen het hek aan, dichterbij kon dus echt niet! Echt prachtig mooi om te zien hoe Tijs helemaal meeleeft en het publiek opzweept!

Toen we bijna tegen het hek stonden kwam Dinand op, ik was er echt zeer over te spreken, lekker meeblerren! Al moet ik zeggen dat hij meer bezig was het publiek op te zwepen dan te zingen, maar wel heel erg gaaf!!!

Nou vlak voordat Jan Johnston opkwam gingen we weer weg van het hek vandaan, even naar de wc en drinken halen. De wc’s waren trouwens goed geregeld maar ik snap niet waarom ze het op de ene plek betaald maken terwijl je op de andere plek gratis kan?

Nou toen kwam Jan Johnston op, echt wel vet! Ik vond dit echt mooi, lekker de teksten meeblerren! Echt een goed optreden en het klonk zeker beter dan die liveset van Dutch dimension!

Nou na Jan Johsnston even een tijdje gerelaxed op de tribunes, ideaal is dat! Als je een beetje moe bent ga je gewoon ff zitten! Plek zat! Nou toen kwam Theme from Norefjell, ik was echt niet te houden ! Wat een kippenvel zeg, echt helemaal los op de tribune!

Na nog ff gezeten te hebben op de tribune besloten we even wat te gaan eten en toen dat op was terug naar het veld! Toen kwam net Flight 643 dus wij helemaal los op de boulevard van het Gelredome! Snel terug naar binnen de zaal in dus! Daar lekker staan feesten tot Mindcircus en toen weer de tribune op want we begonnen de beentjes al aardig te voelen!

Daar lekker gezeten en van de muziek en het uitzicht genoten! Die groene lasers zien er echt bruut uit! Ook die bol in het midden van het stadion was vet! Nou de dj-booth was natuurlijk magikal met die lichten zo om hem heen, echt mooi ontworpen! Net als die videobeelden, echt puik werk van Micha Klein!!!

Nou toen het bijna afgelopen was URBAN TRAIN !!! Oh echt te vet voor woorden, kippenvel van hier tot Tokio, hij stond echt een stuk harder dan daarvoor! Het Gelredome trilde op haar grondvesten!!! Ik ging echt helemaal los op de tribune waardoor ik bijna nog een rij naar beneden viel. Daarna nog een vette plaat, heel het Gelredome op zijn kop!!! Echt puur genieten!

Zo toen was het afgelopen, Tijs nog even iedereen bedanken en hij wist niet meer wat hij moest zeggen, echt leuk

Maar toen was het dan ook echt afgelopen, erg jammer want deze nacht ging veels te snel voorbij! Dit was echt het mooiste, vetste, bruutste feest wat ik ooit heb meegemaakt en ik hoop dat er nog vele events als deze zullen volgen!!!

Nou snel onze jassen gehaald de bus in en we waren nog op tijd voor de trein van 07.33 waarna we om 8 uur weer thuis waren, even lekker ontbeten en een poging tot slapen gewaagd maar daar kwam niet veel van; om 11 uur waren we alweer klaarwakker, de adrenaline van dit megafeest stroomde nog door ons heen.

De dag verder een beetje relaxed doorgebracht en ’s avonds om half 7 weer terug naar Hellevoetsluis, thuis aangekomen was ik echt doodop en viel ik lekker in slaap.

Zo dit was mijn report, echt een onbeschrijfelijke ervaring dit feest, nou kan ik het met niets vergelijken maar dit was echt geweldig. De sfeer was goed, vriendelijke mensen en helemaal geen agressiviteit! Echt top gewoon. Bij de wc geen wachttijden en het OV was ook goed geregeld. Nee ik heb er echt geen woorden voor!!!

15/10

Last edited by Asperge on May-12-2003 at 14:03

Old Post May-12-2003 12:21 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by kreischer2000 ....Het was voor ons allemaal de eerste keer dat we naar zo’n event gingen dus vandaar.
[gelul]
Zo dit was mijn report, echt een onbeschrijfelijke ervaring dit feest, nou kan ik het met niets vergelijken maar dit was echt geweldig. De sfeer was goed, vriendelijke mensen en helemaal geen agressiviteit! Echt top gewoon. Bij de wc geen wachttijden en het OV was ook goed geregeld. Nee ik heb er echt geen woorden voor!!!

15/10

Ik ben bang dat je volgende feesten alleen maar tegen zullen vallen in vergelijking met deze
Ik ben al naar een aantal grote feesten geweest, maar dit was toch echt het beste feest ever!!

Ik ben ook heel benieuwd of ID&T verder gaat met het 'in concert' concept. De enige Dj waarmee je een heel stadion zou kunnen vullen is Dana geloof ik, maar daar zit ik nou niet echt op te wachten.
Van mij mag Tiësto volgend jaar weer een 'concert' geven!

Old Post May-12-2003 12:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Smirnoff
Komt tijd....

Komt Tiesto !!!

Goed feest, heb er geen woorden voor.

3th Earth was phat !!

Of niet jasper

al weer bijgekomen ?? ;PP

Old Post May-12-2003 12:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Heeft er iemand trouwens nog mooie digitale sfeerfoto's???

Old Post May-12-2003 12:47 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by kreischer2000

Op ID&T site staan er iig al heel wat mooie sfeerfoto's

Old Post May-12-2003 13:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by kreischer2000

Via het forum van ID&T. Kijk, dit zijn dus foto's

Klik hier voor de rest Die jongen heeft echt vette foto's gemaakt.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-12-2003 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSecret Development - Next Level [Secret Development] [2006] [34]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChakra - Home (Above & Beyond Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:34.

Forum Rules: