|
Ik klaag over I Love Techno...
De muziek was goed! Maar daar is het ook mee gezegd...
De organisatie moet de rampzaligste die ik ooit meegemaakt heb zijn geweest!
Het was veeeeel te druk, je had nauwelijks bewegingsruimte... Er schijnen 35000 kaarten verkocht te zijn terwijl er 5 zalen voor 5000 man waren. Het gevolg was dat de zalen afgesloten waren en er een rij van minstens een half uur stond. Gelukkig kon ik de zaal waarin Richie Hawtin draaide nog in en daar ben ik de rest van de nacht maar gebleven 
Verder was het fouilleren ver ondermaats, als ik met een pistool naar binnen had willen lopen had dat gekund. De meeste mensen konden zo doorlopen, ik werd gevraagd om mijn zakken te legen. Ik haal mijn portemonnee en mijn telefoon uit mijn zak en ik zeg "Dit is het." - "Ok, prettige avond!".
Verder was de terugreis een ramp, er zullen toch minstens 5000 man voor die hekken voor de bus hebben staan dringen.
Er vertrokken 2 pendelbussen per keer en er waren er in totaal 10 ofzo... Daarna moet je wachten tot ze terugkomen van het station. Het gevolg: Ik heb daar zo'n 3 kwartier in de drukkende mensenmassa gestaan om bijna geplet te worden en in de bus voelde ik me net een sardientje in blik.
Wat nog wel grappig was was de tramchauffeur die ons, als feestgangers behoorlijk minachtend groette "I Love Techno... PFUH!". Hij had ons nog bijna de tram uit gezet omdat we geen kaartje bij de automaat gekocht hadden, maar nadat we hem overtuigd hadden dat het toch echt zijn job was om ons een kaartje te verkopen leverde dit ons geen extra vertraging op 
Die kerel had echt een ochtendhumeur, bijna alsof het onze schuld was dat hij vroeg zijn bed uit moest op zondag