Ik klaag over I Love Techno...
De muziek was goed! Maar daar is het ook mee gezegd...
De organisatie moet de rampzaligste die ik ooit meegemaakt heb zijn geweest!
Het was veeeeel te druk, je had nauwelijks bewegingsruimte... Er schijnen 35000 kaarten verkocht te zijn terwijl er 5 zalen voor 5000 man waren. Het gevolg was dat de zalen afgesloten waren en er een rij van minstens een half uur stond. Gelukkig kon ik de zaal waarin Richie Hawtin draaide nog in en daar ben ik de rest van de nacht maar gebleven
Verder was het fouilleren ver ondermaats, als ik met een pistool naar binnen had willen lopen had dat gekund. De meeste mensen konden zo doorlopen, ik werd gevraagd om mijn zakken te legen. Ik haal mijn portemonnee en mijn telefoon uit mijn zak en ik zeg "Dit is het." - "Ok, prettige avond!".
Verder was de terugreis een ramp, er zullen toch minstens 5000 man voor die hekken voor de bus hebben staan dringen.
Er vertrokken 2 pendelbussen per keer en er waren er in totaal 10 ofzo... Daarna moet je wachten tot ze terugkomen van het station. Het gevolg: Ik heb daar zo'n 3 kwartier in de drukkende mensenmassa gestaan om bijna geplet te worden en in de bus voelde ik me net een sardientje in blik.
Wat nog wel grappig was was de tramchauffeur die ons, als feestgangers behoorlijk minachtend groette "I Love Techno... PFUH!". Hij had ons nog bijna de tram uit gezet omdat we geen kaartje bij de automaat gekocht hadden, maar nadat we hem overtuigd hadden dat het toch echt zijn job was om ons een kaartje te verkopen leverde dit ons geen extra vertraging op
Die kerel had echt een ochtendhumeur, bijna alsof het onze schuld was dat hij vroeg zijn bed uit moest op zondag
Nov-14-2004 22:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik ben bezig met een spoedopdracht en ben tot erg laat bezig, vrees ik Moet dinsdag al naar de drukker
Nov-15-2004 02:35
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Hier niet anders... opdracht moet voor half negen in iemands mailbox zitten . Gaat wel lukken... bijna klaar.
Nov-15-2004 02:40
kolkiewolkie
muziekjunk
Heeft iemand trouwens een goed alternatief voor Microsoft Word? Ik begin dat programma nl. redelijk beu te worden....
Nov-15-2004 03:41
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Weet jij al of Eurosport daadwerkelijk iets uitzendt van het WK? Ik zal ook nog ff informeren bij spelers/coach...
Ja, vanaf de 21e, weet niet of ze alle wedstrijden doen maar wel veel in ieder geval..
Originally posted by Phortje
Ik klaag over I Love Techno...
Je bent niet de enige lees ik zo her en her
Nov-15-2004 16:20
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Ik ben aan het sjoeren voor een auto. Man wat was het vet geweest als er geen BPM bestond. In Duitsland hebben ze schone wagens für weining geld. Me wants a Peugot 306 Cabrio
/edit:
quote:
Originally posted by Phortje
Wat nog wel grappig was was de tramchauffeur die ons, als feestgangers behoorlijk minachtend groette "I Love Techno... PFUH!". Hij had ons nog bijna de tram uit gezet omdat we geen kaartje bij de automaat gekocht hadden, maar nadat we hem overtuigd hadden dat het toch echt zijn job was om ons een kaartje te verkopen leverde dit ons geen extra vertraging op
Ik zweer het je ik was niet meer bijgekomen
Nov-15-2004 17:02
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Creamfields23
In Duitsland hebben ze schone wagens
Hier ook, ik was m'n auto 2x per week
Nov-15-2004 17:15
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Ik was mijn auto echt nooit! Flinke regenbui en hij is weer schoon...
Nov-15-2004 17:32
websley
Senior tranceaddikt
Registered: Apr 2004
Verdorie!
Ben ik nou ECHT de enige die hier van de antillas remix van "Just Be" houd?
In feite vind ik dat het het origineel zelfs overtreft
En nee, ik ben geen nOOb hoor!
Nov-15-2004 19:00
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Heeft iemand trouwens een goed alternatief voor Microsoft Word? Ik begin dat programma nl. redelijk beu te worden....