|
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik heb ff weinig tijd om je fatsoenlijk en doordacht van repliek te dienen. 1 ding kan ik je alvast meegeven:
als je niet weet hoe iemand te adresseren, dan zeg je maar meneer.....
ben jij niet opgevoed of zo??? beetje respect graag.
en nog wat:
ik val je alleen (persoonlijk, zo je wil) aan op je hautaine (zoek het gvd maar op!!) gedrag en de ronduit onbeschofte manier waarop jij hier post.... dat heeft weinig met chronologie te maken. meer met het reeds genoemde gebrek aan opvoeding. dat kun je echter alleen je opvoeders verwijten...
en waarom weet jij zo zeker dat ik net kom kijken?? en waarom (als dat überhaupt al zo zou zijn) mag ik dan geen goed fatsoen prediken.
en was nog niet persoonlijk geworden, kontlikkende puistenkop, maar dat kan natuurlijk zomaar gebeuren.... |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
zoooooooooo thuis.....:
Na ampel overwegen en het continu strepen van opmerkingen, gedurende mijn (weer eens veel te lange) treinreis naar huis, heb ik in al mijn wijsheid maar besloten om het bij bovenstaande te laten. ik heb geen behoefte aan afdaling naar het niveau van mijn vriend de knufmeister.
ik kan natuurlijk openlijk de vraag stellen waarom iemand in Godsnaam anderhalf jaar de tijd neemt om af te studeren en vervolgens roepen dat het moeilijk is, terwijl zijn eerste echte rapport/analyse in het bedrijfsleven (lees: grotemensenwereld) nog afgebrand / afgeschoten / genegeerd moet gaan worden....
of de stelling poneren, dat iemand die zich wellicht aanmeldde in jun05, zich al 3 jaar op genoemd forum bevond en zich dientengevolge meerdere breuken heeft gelachen om de stompzinnige, van enige intelligentie verschoonde, soms regelrecht storende, posts van bepaalde (niet nader te noemen) figuren (oké: FIGUUR!).
of aanstippen dat een sneer over goed fatsoen (en niet alleen van ondergetekende), niet genegeerd dient te worden door desbetreffend persoon. (over fatsoen geproken....). Het ging er namelijk om, beste Snuggle, dat men (ik ook) zich stoorde aan het feit dat je, enerzijds vindt dat er hier te weinig te doen/vinden is, maar anderzijds, op het moment, dat er hier wèl iemand iets post/plaatst, die persoon meteen verteld wordt niet hier te posten, edoch op GC, waarmee je jezelf (niet ongewild) oorzaak maakt van het probleem dat je schetste als reden van de (alleen in jouw hoofd bestaande) leegloop. (er zwerven hier namelijk wel meer mensen rond dan de 15 proggers die (ook) op GC rondhangen..)
maar, hoedanook, het heeft geen zin dunkt me, om iemand met zo'n plaat voor zijn kop te corrigeren (dat proberen ze bij mij al jaren). Ofwel hij snapt het niet, ofwel hij negeert het gewoon. en aangezien ie zichzelf nogal intelligent vindt (ik verwijs geinteresseerden graag naar wat laatdunkende posts van mijn nieuwe beste vriend over het hbo-gepeupel en aanverwante soorten) geloof ik niet dat ie het niet snapt. (silence)
dus ik laat het erbij. voordat ik dingen ga zeggen waar hij spijt van krijgt.
rest mij nog te zeggen, dat ik HE-LE-MAAL niets heb tegen GC. sterker nog, ik vind het een goed initiatief. (ik kan me zo voorstellen dat mensen die bovenstaande lezen een ander idee hebben gekregen. dat is bij deze rechtgezet.) |
Komisch. Er denkt in de trein iemand aan mij!
2Tim: ja meneer, ben al weg (en neem je telefoon eens op!)
Last edited by SnuggLe on Nov-20-2005 at 15:52
|