Registered: Jan 2004
ik zal moeten passen denk ik... ik kan wel een paar punten geven, maar ik heb (dankzij mijn thesis ) gewoonweg geen tijd gehad om alle mixjes grondig te beluisteren. ik geef liever geen oordeel dan een half oordeel...
hopelijk verstaan jullie dat
Apr-02-2006 16:36
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Bon, ik heb alles binnen buiten dat van Aurélie; kzal dan alles nog wa sorteren enzo om dan vanavond te kunnen posten.
De meningen zijn toch niet zo eensgezind als vorige keer; maar je kan er nog grote lijnen uithalen hehe. Tzal spannend worden (niet om jullie op te jagen hoor)
Apr-02-2006 16:51
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bertn
ik zal moeten passen denk ik... ik kan wel een paar punten geven, maar ik heb (dankzij mijn thesis ) gewoonweg geen tijd gehad om alle mixjes grondig te beluisteren. ik geef liever geen oordeel dan een half oordeel...
Mijn punten zijn helaas ook onvolledig. Stage is begonnen en in die 2u da ik nog thuis ben per dag had ik echt nieveel goesting om nog wa te doen.
Kben der dus int weekend aan begonnen, maar kben er niet volledig doorgeraakt. Sorry
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Apr-02-2006 16:59
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Dan zijn alle punten binnen bij mij want de andere 3 heb ik al.
Apr-02-2006 17:01
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Push heb men punten doorgegeven . Mensen , soms wat minder commentaar maar jullie maken het ons niet gemakkelijk. Bv voor het mixaspect heb ik geen noemenswaardige fout gehoord. Ik heb me vooral laten leiden door originaliteit en opbouw. Alvast proficiat aan alle deelnemers
Apr-02-2006 18:07
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by Aurélie
Push heb men punten doorgegeven . Mensen , soms wat minder commentaar maar jullie maken het ons niet gemakkelijk. Bv voor het mixaspect heb ik geen noemenswaardige fout gehoord. Ik heb me vooral laten leiden door originaliteit en opbouw. Alvast proficiat aan alle deelnemers
Yep, heb het ontvangen, merci... alles nu eens sorteren enzo om efkes na 21 alles te kunnen posten.
Ik moet er wel bijzeggen dat nu ongeveer elk jurylid er een andere mening op nahoudt
Apr-02-2006 18:24
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
ben benieuwd
Apr-02-2006 18:25
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Push2005
Ik moet er wel bijzeggen dat nu ongeveer elk jurylid er een andere mening op nahoudt
Leuk toch
Apr-02-2006 18:30
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Bertn
Om eerlijk te zijn, neen.
Als geen tijd hebt, waarom geef je dan je naam op om te jureren?
Apr-02-2006 18:32
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Push2005
Da vinnekik nu wel straf eerlek gezegd.. Ik vond er een echt bovenuitpieken
Apr-02-2006 18:39
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by Tiger777
Da vinnekik nu wel straf eerlek gezegd.. Ik vond er een echt bovenuitpieken
Da heb ik gelezen ja
Ge zal directt wel zien... kmoet alles nog optelln, dus kweetnie of die wint... sebiet es doen