Originally posted by Eagle`
Ach irritant is het niet hoor, gebeurd er hier nog iets teminste
iets = grappige conversaties...
voor mijn part mag je altijd in belgië blijven wonen basd. heb gene last van u en we need people like you!
doet me denken aan die film van Al Pacino: Scarface! "You need people like me! I'm the bad guy!" en ook volgende zin: "I always tell the truth... even when I lie" hehehe funny
Jan-16-2004 11:50
basd
progression
Registered: Jul 2002
zijn er toevallig mensen die plannen hebben om naar Mayday te gaan? Zie ik ook eens wat mensen van hier..
(ik heb mr Michel's SMS nog steeds niet ontvangen, bijna twee maanden nadat ie verzonden is )
zijn er toevallig mensen die plannen hebben om naar Mayday te gaan? Zie ik ook eens wat mensen van hier..
(ik heb mr Michel's SMS nog steeds niet ontvangen, bijna twee maanden nadat ie verzonden is )
bwa kdenk dat ik wel ga gaan! hangt eigenlijk van de line-up af als pvd komt, ga ik wel... we zullen wel zien zeker! we kunnen wel een meetingske houden daar dan ziet ge me nog eens int echt...
"wuahahahha be scared, be very scared... " - evil voice -
Jan-16-2004 12:12
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik schrik niet gauw van mensen hoor
Ben zeker wel van plan te gaan.. Of de line-up moet me helemaal niet aanstaan.. Aan de sfeer zal het niet liggen want die is me die twee feesten die ik in Belgie heb meegemaakt zeer goed bevallen!
Uiteraard heb ik wel mijn wensen voor de line-up.. IK WIL BEYER EN LEKEBUSCH WEER BACK2BACK ! Niet dat dat gaat gebeuren maar okee..