|
Bij mij werkt 't ook allemaal prima. En m'n pc was bepaald niet leeg toen SP2 erop kwam! Bij m'n pa was 't enige wat ff niet werkte Nero 6 (overigens met een nette melding dat die niet-compatible zou zijn -- geen wazige crashes of zo), maar er stond al een update op de site van Nero waarmee het gelijk over was.
Het enige wat ik irri vind in dat security center, is dat ie zo'n waarschuwing blijft geven als je de automatische updates niet op volautomatisch hebt staan. Ik heb 'm ingesteld op half: automatisch downloaden -- prima hoor -- maar ik wil gvd zelf kunnen bepalen wanneer ie die meuk installeert! 
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|