Originally posted by FredNova
tprobleem is de jeugd: 3 euro voor een boekske is teveel, maar ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...
Ik vind al die dingen nog nuttiger dan een boekske kopen dat ge toch gratis krijgt .
Sep-27-2006 15:23
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
quote:
als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen
(benieuwd hoeveel pm's ik ga krijgen)
Wel geef da boekske van iemand die zaagt maar aan mij dan
Sep-27-2006 15:28
Glexx
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
Meestal koop ik Release wel, het is enkel jammer dat de helft van het magazine me gewoonweg niet intresseert.
Sep-27-2006 15:32
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Glexx
Meestal koop ik Release wel, het is enkel jammer dat de helft van het magazine me gewoonweg niet intresseert.
spijtig genoeg zal je zelden een magazine vinden dat je 100% aanstaat hoor
quote:
Originally posted by Giesber
Ik vind al die dingen nog nuttiger dan een boekske kopen dat ge toch gratis krijgt .
ik verdedig alle mogelijke magazines en organisatoren en ...
tprobleem is de jeugd: 3 euro voor een boekske is teveel, maar ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...
Wel... mij goed he, ze doen maar, maar zaag dan niet over 3 euro voor een boekje
als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen
(benieuwd hoeveel pm's ik ga krijgen)
Ik krijg er gene meer; heb je me laten verwijderen Fred ?
Sep-27-2006 16:32
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Push2005
Ik krijg er gene meer; heb je me laten verwijderen Fred ?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-27-2006 18:32
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik koop wekelijks wel een magazine, maar als ik moet kiezen tussen de Release en iets anders, dan koop ik meestal dat andere (humo of zo).
De Release is gewoon een magazine dat mijn ding niet echt is. Gewoon te "hip" en "trendy" voor mij denk ik
plus: een humo kost maar 2 euro
Sep-28-2006 08:41
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Bertn
Originally posted by Bertn
ik koop wekelijks wel een magazine, maar als ik moet kiezen tussen de Release en iets anders, dan koop ik meestal dat andere (humo of zo).
De Release is gewoon een magazine dat mijn ding niet echt is. Gewoon te "hip" en "trendy" voor mij denk ik
pff den humo zijn artikels zijn te lang voor op den trein en die papierkwaliteit is nie zo goed he
ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...
lol, was 't maar waar (behalve da pakske kanker dan)