Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Toch nog ff mijn mening erop gooien........absoluut mijn beste feest ooit. Organisatie was perfect (wat ik ervan ervaren heb). Ik heb nergens in de rij gestaan, was binnen 5 minuutjes binnen. Aankleding en lichtshow waren echt geweldig. Elke keer als je dacht dat de lichteffecten niet vetter konden werd er nog iets uit de kast getrokken. Vuurwerk ook heeeeel erg gaaf op een aantal hoogtepunten van de avond. Geluid was ik ook zeer over te spreken (hier had ik nogal mijn twijfels over). Aantal keren ging het aardig vol open, maar het was vooral zuiver. Videoscherm ook heel erg leuk. In het begin prachtig toen hij achter het doek stond hele vette beelden waaruit te zien is dat niet alleen het draaien zijn succes heeft gemaakt maar ook zn persoonlijkheid.

Dan de DJ Booth....meesterlijk idee, had zoiets nog nooit eerder gezien, maar gaf wel een heel gaaf effect. De thema's over de 7 werelddelen vond ik ook best leuk, toch ff wat afwisseling. Heel leuk toen die Afrikaanse drums Street Carneval gingen spelen. Kane was vet, net als Jan Johnston (die dacht dat ze in Amsterdam was :P) en Mavie (zangeres van Andain), flink mee staan zingen met Beautiful things en Summer is Calling . Laatste uurtje vond ik toch wel het vetst, echt allemaal kippenvel momenten vooraan werd iedereen gek. Silence was ook super, lekker meeschreeuwen . Toen de lichten aangingen ook nog ff Ricky Fobis gehoord en dus nog ff de laatste enerie uit mn tenen gesprongen.

Hij heeft op zich weinig echte classics gedraaid, die ik eigenlijk wel had verwacht. Maar dit feest was niet een soort overzicht van zn carriere maar meer een moment van waar hij op dit moment was in de muziekbranche. Tribunes waren ook relaxed, ff 2x een pauzetje genomen, ff lekker uitrusten en toch genieten. Publiek stond in het begin beetje stil, stond ik van te kijken. Later ging toch wel het meeste helemaal los (waar ik stond dan). Jammer genoeg wel veel mensen gezien die niet op zulke feesten thuis horen, maar ach die heb je overal wel.

Dat is wat ik ervan vond.....Tiesto is sinds 10 mei absoluut weer mn favoriete DJ geworden

Old Post May-12-2003 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by moogwai
Zekers... 100% pure trance is Star For Me.

super ownage plaat
ik stond al te springen toen ik het begin ervan al hoorde

Old Post May-12-2003 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Ik was 5 voor 12 binnen/ ik heb Forever waiting en Rui Da Silva - Touch me gehoord. Die waren volgens mij een beetje in het midden, alleen in kan ze niet terug vinden in de livesets.

Aantal extra dingen wat ik me net bedenk:
* De ene keer moch een dopje op me fles echt NIET!!, de andere keer krijg ik em gewoon wel
* Er liep aan het eind een kerel boven bij de speakers, en het leek wel of ie een paar extra boxen aanzetten, hoewel het geluid later weer van hard naar zacht en weer terug ging (geluid vond ik overgens prima)

Tiesto is ook echt back met nummers en mixjes
Die mix van Adagio 4 strings...Vet
Ten...ook vet
Die andere (die voor "ten" zat op TmfA)..helemaal vet/ echt staan springen op dat nummer

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post May-12-2003 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Original
Rui Da Silva - Touch me gehoord

die heeftie dus egt niet gedraaid

Old Post May-12-2003 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik vond het trouwens eg goed verzonnen om Tiësto het eerste uur achter dat witte doek te laten staan met zijn project erop.
Wanneer zijn projectie verdween kwam er weer een filmpje op het grote scherm, dat wisselde steeds af.

Omdat je Tiësto nog steeds niet echt had gezien, maar toch bezig zag, bleef de echte opening om 12 uur toch een echte climax.
Wanneer ze hem gewoon hadden laten draaien in zijn dj booth was de opening waarschijnlijk een stuk minder geweest.

MC Stretch, bewijst wederom de beste MC te zijn (die ik ken)
Hier heb ik nog niemand over gehoord.
Ik von um zoals altijd erg goed:
Prachtige stem,
zegt zijn ding op momenten dat het ook echt iets toevoegd
zegt mooie en gave dingen (al zijn ze op veel feesten wel steeds hetzelfde, maar verzin maar is steeds iets nieuws )

"do what ya like and blame it on the DJ"

".......and the rest of the world is listening..."

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-12-2003 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Original
Ik was 5 voor 12 binnen/ ik heb Forever waiting en Rui Da Silva - Touch me gehoord. Die waren volgens mij een beetje in het midden, alleen in kan ze niet terug vinden in de livesets.

Er is wat mis gegaan bij de uitzending, er is 6 uur uitgezonden, maar op een gegeven moment was er een storing en werd een andere set van Tiesto uitgezonden. Deze is eruit geknipt net als sommige stukken waarin te veel geouwehoerd werd. Waarschijnlijk zitten daar de nummers in die je mist

En de MC was zekers goed!!

Old Post May-12-2003 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Djeebie
Die jongen heeft echt vette foto's gemaakt.

Waarom staat zij (de linker)

er zo vaak op? Ze moet wel keihard kunnen pijpen, want er waren veel apetijtelijkere vrouwen te vinden...

Maar gelukkig zijn ze wel downloadbaar!

En waarom was de hele meute zo matig aan het springen op bijvoorbeeld "Tears From The Moon", maar gingen ze compleet uit hun dak bij die takkeplaat van een "Lethal Industry"? Kan iemand me dat uitleggen, behalve dan dat die retecommercieel is...

Old Post May-12-2003 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by raoel
MC Stretch, bewijst wederom de beste MC te zijn (die ik ken)
Hier heb ik nog niemand over gehoord.
Ik von um zoals altijd erg goed:
Prachtige stem,
zegt zijn ding op momenten dat het ook echt iets toevoegd
zegt mooie en gave dingen (al zijn ze op veel feesten wel steeds hetzelfde, maar verzin maar is steeds iets nieuws )

Sorry, maar ik ben het hier niet met je eens.

Ik heb een pleurishekel aan die MC's. Ze verneuken de meeste platen met dat geouwehoer. Van mij mogen ze die afschrijven (m/v).

Old Post May-12-2003 20:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Acidophilus
Waarom staat zij (de linker)

[IMG ]....[/IMG]

er zo vaak op? Ze moet wel keihard kunnen pijpen, want er waren veel apetijtelijkere vrouwen te vinden...

Ja klopt, dat zie je toch aan hoe ze aan dr ijsje likt?

quote:
En waarom was de hele meute zo matig aan het springen op bijvoorbeeld "Tears From The Moon", maar gingen ze compleet uit hun dak bij die takkeplaat van een "Lethal Industry"? Kan iemand me dat uitleggen, behalve dan dat die retecommercieel is...

idd... vooral by Jan Johnston vond k de reacties maar matig. Ik helemaal jumpen by de climax van Venus, was k zo'n beetje de enige! Toen dacht k van hmm lamaar zitte . Maar verder was t wel een topsfeertje!!

Old Post May-12-2003 22:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Danjo
tranceaddict

Registered: Dec 2002
Arrow DJ Danjo & Rob Styles

We are very proud that Tiësto is spinning our track DJ Danjo & Rob Styles - "Witness" that much, especially last saturday at his live concert in Gelredome!
You can listen to / order Witness here!

If you want to listen to more of our music, or want to know some info about us, check out: www.djdanjo.com or www.robstyles.com

Grtz, Danjo

P.S. Tiësto did not play the Katana remix, but the Original mix!

Old Post May-12-2003 22:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Danjo Click here to Send Danjo a Private Message Visit Danjo's homepage! Add Danjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Nook
volgens mij is het meer een nummer van speedy j, althans daar lijkt het erg het op.

Jah kan best kloppen, hij heeft hem ook vaak gedraaid. Ik moet dat nummer echt hebben. IK ben nog op zoek.

Voor een wat langere versie check speedy j - live at hafentunnel 2001. Deze lijkt ook wat anders.

Old Post May-12-2003 22:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Woei! Zitten paar mooie plaatjes tussen zeg hier en daar...

Iemand nog leuke filmpjes ofsow? Behalve deze dan: http://www.3dmedia.nl/tiesto_in_concert/CIMG0690.AVI want die heb ik dus al

Old Post May-13-2003 00:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMASSIVE Techno Tune Needs ID!!!!! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRank1 vs Marco V & Benjamin - unreleased promo [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:54.

Forum Rules: