quote:Originally posted by Dj LPG das tenminste eentje van formaat doe mij peizen aan Dance Valley vorige zomer, eurogrooves stage was ook met die spiley ingericht ontopic: Ik heb al een vriendin kunnen overhale om te kamperen op DV. das dus al 2 man
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
^ontopic in een off-topic.. gij zijt goed bezig ik dacht ook meteen aan die smiley van dancevalley eigenlijk.
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
teh early omg! Vandaag eens een effortke gedaan en wa vroeger naar 't werk vertrokken
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
En for some reason ben ik serieus actief. Misschien wa veel koffie... De weinige collega's die hier al zijn krijgen 't al serieus op hun heupen van mij
Toemme gasten word es wakker en begin eens te spammen, kben hier precies ne monoloog aan 't voeren.
Ik sliep nog
ne goeiemorgen
hoi
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Ik ga nog een uurke of 2 slapen peins ik... Maar eerst een taske Senseo
___________________ www.dj-vega.net
M&M's als ontbijt/middagmaal...goe bezig
kga men chauffage aanzetten want tis hier koud !!!!