|
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Sorry, maar ik ben het hier niet met je eens.
Ik heb een pleurishekel aan die MC's. Ze verneuken de meeste platen met dat geouwehoer. Van mij mogen ze die afschrijven (m/v). |
Ja, dat ben ik met je eens, maar deze keer was dat toch echt niet.
Ik heb niet over MC's in het algemeen, maar alleen bij TiC.
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|