"Let op:
Als je deze file op je site aanbied, zet er dan bij dat ik - Sypher -hem heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk!"
Dit heb je niet gedaan, wel zo eerlijk geweest hé
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-03-2004 21:11
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
schaam schaam........
Voor de mensen die de Nederlandse MSN Messenger 7 gedownload hebben...
deze is Vertaald door meneer Sypher, wil je hem bedanken dat kan !!
mail dan naar : [[email protected]]