|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
MIX 4
Push2005:
Uw mix is heel sterk gemixed en de platenkeuze heeft me toch wel vrij verrast. Uw openingstrack is fantastisch om een set mee te beginne, ook goed dat je niet begint met de populairste mix hiervan. Ondanks dat het mijn genre niet is had je mijn aandacht toch wel gedurende de hele set. Het enigste waar ik commentaar op kan geven is uw opbouw want ik snap ze niet echt goed. Het gaat niet echt van laag naar hoog; maar het blijft vrij constant jammergenoeg. Een sterke individuele trackkeuze compenseert dit jammergenoeg niet colledig.
Mixtechniek: 23/25
Opbouw/Flow: 10/15
Trackkeuze: 9/10
Totaal = 42/50
Tiger777:
Setje dat me de eerste helft aan het neuriën hield, maar naar het einde toe toch een beetje begon tegen te steken door redelijk gelijkaardige nummertjes. In plaats van cumulatief de aandacht te trekken, verloor deze mix steeds meer de zin om door te gaan. De mix piekte centraal al om dan in kracht af te nemen. Opbouw vind ik maar zwakjes.
Qua sfeer is dit een vrij steriele mix. Ik kan moeilijk een sfeer bedenken aan dewelke ik deze mix en het humeur van de DJ zou koppelen…
Mixtechniek: 23/25: Strak en naadloos.
Opbouw/flow: 10/15: weinig opbouw, flow blijft plakken op maar een gemiddeld niveau'ke. Vrij inspiratieloos
Tracklist: 7/10: Allemaal plaatjes die degelijk zijn, maar geen enkel dat piekt.
40/50
Magistrate:
Mixtechniek: Mixen is goed, geen enkele slechte overgang, maar ook niets speciaals. Je speelt het op veilig door alle tracks heel lang te laten spelen en zo heb je ook geen gewaagde overgangen. Hierbij komt ook nog het trage tempo, was het geheel op mix-technisch vlak geen hoogstandje maakt.
Dit heeft grotendeels met trackkeuze te maken dus krijg je hier nog een behoorlijk goede score.
-->20/25 punten
- Opbouw/flow: Bij mij komt dit over als 1 héél lange track, meestal merk ik niet eens dat er een nieuwe begint, een opbouw is ook maar miniem aanwezig, naar het einde toe wordt alles wel relatief harder. Ik merk wel een beetje een verhaal, maar dan wel een saai… Al bij al krijg je hier nog een hoge score.
-->10/15 punten
- Trackkeuze: Totaal mijn genre niet, vind die muziek echt platte paté, af en toe nog eentje die me iets deed, maar toch ook niet meer dan 2. Jammer genoeg komen onze smaken niet overeen en kan je hier niet veel punten geven.
-->6/10 punten
36/50
Cresto
Mixing: 22/25
Flow: 11/15
Tracks: 8/10
Totaal: 41/50
Deze mix kan heel goed dienen als opwarmer in een grote club. Op het mixen valt weinig aan te merken.
Aurélie
Mixen: niets op aan te merken : 23/15
Opbouw : zit goed : 12/15
Trackkeuze : 9/10
+Origineel & gewaagd voor deze contest !
+Stoppage time !
Totaal : 44/50
---------------------------------------------
EINDTOTAAL MIX 4 =
42 + 40 + 36 + 41 + 44 = 203/250
--------------------------------------------- |
Das dus mijn mix 
Genekt op genre blijkbaar, zoals de andere 2 progmixes in de halve finale. Jammer, maar ergens te verwachten zeker? 
Tracklist:
01. Jase From Outta Space - Do what you want (Jacob Todd exposure breaks mix)
02. Hamel & Vogt - Outbreakz (Original mix)
03. Guy Gerber - Stoppage time (Osamu M emagine mix)
04. Monkz - I want to see the sun
05. Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix)
06. Matthew Dekay - Clearing the mind (16 Bit Lolitas remix)
07. Seyton vs Tyler Michaud - Ze big divide (Original mix)
08. The Proluctors - Star track
09. Derek Howell - You wanna do what
10. Matt Black feat Edel - Melancholy rage (Eelke Kleijn remix)
11. Madoka - Drift (Roel H remix)
12. Madoka - Thursday night hero (Clubbervision aka Eterea remix)
En ik laat mijn mixes graag pieken in het 2de deel van de set, om dan rustig wat af te bouwen. Dit is tenslotte geen set in een club, maar een duidelijk afgelijnde set voor een contest. Qua platenkeuze heb ik ook getracht zo gevarieerd mogelijk te zijn, en ik heb zelfs het tempo hoger gelegd dan normaal om de jury toch niet helemaal af te schrikken. Maar zij deelden mijn visie precies niet.
Succes aan de finalisten in ieder geval! 
En ik wil wel jureren in de finale, moest het nodig zijn 
Apr-02-2006 20:54
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
Dan ben ik door ofwa?
Ik ben de eerste om toe te geven dat dat volkomen onterecht is. Ik ben er zeker van dat pakweg Xilver en Jasper hun mixjes technisch véél beter zijn dan het mijne. Er zitten 2-3 trainwrecks in.
Arf nu ben ik gefrustreerd omdat ik wél door ben. What gives. 
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Apr-02-2006 21:05
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Enig idee van wie Mix 3 5 en 8 nu zijn ?
|
|
Apr-02-2006 21:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:42.
Forum Rules: