השועל הצב והאריה החליטו לקחת יום חופש לעשות על האש
האריה הביא את המנגל השועל הביא את שתייה והצב היה צריך להביא את הבשר אבל ואללה צב מה לעשות שוכח לפעמים
קיצר הצב אומר להם
"שמעו חברה שכחתי את הבשר"
מישהו צריך ללכת להביא
האריה אומר
"וואללה אני מלך החיות אני לא מביא"
השועל אומר
"ואללה אני יכול לגמור עלייך בשנייה אני לא מביא את הבשר"
קיצר סינג'רו את הצב ללכת להביא את הבשר מהבית
הצב מתחיל ללכת
עוברת שעה האריה והשועל כבר רעבים אש האריה אומר
"כוס אימא של הצב הזה לקחתי יום חופש אם הוא לא מגיע עם הבשר אני שובר לו את השריון"
עוברת עוד שעה
שניהם כבר מתים מרעב
"יוווו אני הולך לשחוט את הצב המזדיין הזה מניאק שיביא כבר את הבשר אני מת לאכול"
עוברות עוד 3 שעות שניהם כבר מעולפים מרעב מתים בקושי מדברים אבל העצבים חזקים מהכל
"ברגע שאני רואה את הצב הזה אני מזיין לו תצורה אני שוחט אותו בולע אותו שלם המניאק הזה שיביא את הבשר אני מת מרעב סתם לקחנו יום חופש בשבילו"
Originally posted by Scorchio
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד)
תשאלו את דודו מהום סנטר...
סתם עדיף שתשאלו את חן!
___________________
.
Sep-25-2003 12:16
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
ראסמי תשאלו את חן !!
איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד.
האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה...
אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!"
___________________
Never again.
Sep-25-2003 15:30
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Scorchio
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע עצוב
Sep-25-2003 17:15
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
איזה אחד
אישתו בהריון נולד להם ילד
אחרי הלידה
הרופא יוצא לבעל אומר לו
"תשמע התינוק שלך אין לו זין"
הבעל נכנס לשבז רציני אבל הוא אמר
"טוב שטויות זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן זהו תשמע, אין לו גם רגליים"
הבעל מתבעס בא לו למות
"טוב שטויות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן תשמע אין לו גם ידיים"
הבעל מתבעס עוד יותר כבר על סף התאבדות
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"תשמע, הבן שלך אין לו פה ועיניים"
הבעל כבר לא יודע מה להגיד
"טוב מה לעשות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"טוב שמע האמת שהתינוק שלך הוא רק אוזן"
לבעל זה כבר כמעט לא הזיז אבל הוא אמר
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
איזה אחד אישתו בבית חולים
מצב אנוש וזה
הרופא בא אליו ואומר לו
"טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות
לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל
תצטרך להיות איתה 24 שעות"
האיש כולו עצוב וזה
פנים למטה והכל
אז הרופא אומר לו
"סתםםםםםםםם
אישתך מתה"
Sep-25-2003 18:15
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
אתה חושב?
תסתכל קצת למעלה..
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Sep-25-2003 18:34
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
טוב...
איזה אחד אישתו בבית חולים
מצב אנוש וזה
הרופא בא אליו ואומר לו
"טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות
לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל
תצטרך להיות איתה 24 שעות"
האיש כולו עצוב וזה
פנים למטה והכל
אז הרופא אומר לו
"סתםםםםםםםם
אישתך מתה"
אחי האירוניה היא שאתה הערת לי שכתבתי בדיחה שלא נכתבה
תאמין לי בדקתי
ואז כותב בדיחה שצ'וק כתב לפני שני פוסטים...
איך יודעים שהזין בקושי שוקל משהו?
אפשר להרים אותו אפילו עם מחשבה
___________________
.
Sep-25-2003 20:03
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד.
האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה...
אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!"