 |
|
|
|
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
Wat een topfeest zeg! Was weer 1 van de beter feestjes van dit jaar en zkr niet heel veel minder dan vorig jaar. Heb me super vermaakt met Partyhardy! en me broertje en allemaal andere mensen die we daar nog tegen kwamen
Rond half 8 van huis gegaan en Onno onderweg in de metro opgepikt Met ze drieen naar Busloo en rond half 11 kwamen aan, precies op tijd om SHOKK even mee te pakken
SHOKK draaide erg lekker om er goed in te komen. Ik had verwacht dat het gelijk stampen was daar, maar hij draaide bijvoorbeeld een retevette remix van Beachball (wel aardig gepitched ) Ook kwamen gelijk M_Peror en Engeltje daar tegen. Gezellig weer Na een half uurtje wilden we toch wat anders, dus gingen we op weg naar de Matrixx zaal waar Cor Fijneman om 2300 zou beginnen
Cor Fijneman draaide een paar lekkere tranceknallers en wat stevigere nummers als Benny Benassi - Satisfaction, die ik het eerste anderhalve uur drie keer voorbij heb horen komen uit verschillende tenten. Na een uurtje Cor Fijneman werd het tijd voor de hoofdact van Impulz: Underworld 
Tijdens Underworld was het heel erg druk, vooraan kwamen we Magrec tegen, maar we moesten door want we zochten wat mensen. Underworld leverde een lekkere liveshow af met als hoogtepunte Two months off en Born Slippy. Die twee gingen zelf ook helemaal uit hun naad en dat was leuk om te zien. Het was 10x btr dan Chicane op 4 Elements, erg goed dat ze die act geschrapt hebben. Leuk was ook dat er veel mensen waren die puur voor Underworld kwamen. Zag namelijk aardig wat mensen met t-shirtjes van Lowlands lopen en dat soort festivalletjes, op zich leuk dat dat allemaal wel kan Na anderhalf uur hadden we het wel gezien. De topnummers waren namelijk toch al geweest, dus we gingen naar Graham Gold
Graham Gold, de man waar ik weinig van wist, maar van Tijs08 en wat anderen had gehoord dat hij een goede dj is. En ze haddan gelijk! Wat een topset leverde deze man af zeg ! Allemaal onbekende toptunes! Hele relaxte mensen allemaal ook in dat gedeelte. Kan me eigenlijk geen platen meer herinneren, maar heb aardig staan springen daarzo Zeker weten de man van de avond. Na Graham Gold kwam Jean daar draaien en daar hadden we niet veel zin in. We hoorden de openingstune nog van Jean, maar dat was alweer zo'n verschrikkelijk kaasnr, dat we bijna weggerend zijn daar. We gingen maarw eer terug naar de Main
Hier was Michel de Heij aan het afsluiten. Wat een verschrikkelijk goeie platen gooide deze man er even op! Wat Onno al zei die Phil Kieran Remix, Another Sweater en Sunshine. Als hij heel ze set zo draaide heb ik er spijt van dat ik er niet was, maar aangezien hij me nooit echt heeft kunnen overtuigen hadden we de gok maar niet genomen 
Na Michel de Heij kwam Kevin Saunderson die een erg lekkere set draaide. Op IC gemist, maar hier toch wat platen mee gepikt. Ik kon me toch niet echt vinden in de muziek, dus zijn we iets anders gaan opzoeken en dat werd Bas & Ram
Nou na een hele avond goeie muziek was dit weer even een zware tegenvaller. We waren het er allemaal wel over eens dat na een nacht met veel goeie muziek dit er niet echt in thuis hoorde. We hebben geloof ik twee verschrikkelijk slechte kaas hardtrance platen aangehoord en zijn toen naar Misja Helsloot gegaan
Dat was weer het betere werk. Vond zelf dat er een paar platen waren die echt een te lange break hadden. Hij draaide best lekkere platen, maar soms was het te lang stilstaan. Deze set hebben we even afgeluisterd en was toch ook wel een hoogtepunt van de nacht, erg lekkere set, maar kon net niet tippen aan die van Graham Gold 
Na Misja door naar Yoji, waar ik erg hoge verwachtingen van had na vorig jaar op de Main, maar wat een tegenvaller was dat zeg. Brrrr er hing totaal geen sfeer in die tent en de platen die Yoji op ze spelers mikte waren zwaar onder de maat vond ik. Nou gelukkig vond Onno er ook nix aan en me broertje die heeft nix te vertellen dus gingen we maar weer weg
We gingen eerst even naar Montana, maar Onno wilde graag Astrid zien, dus gingen we daar even heen. Het was een lekker setje met een hoog Kabouter Plop trance gehalte, maar was goed te doen. En een glimlach van Astrid maakt natuurlijk alles goed Heb nog even staan springen tijdens het setje Weet alleen echt niet welke platen er allemaal gedraaid werden, was heel me orientatie kwijt op een gegeven moment
Als laatste nog even bij Montana gekeken, maar was toch wel vrij moe, dus dat is allemaal een btje langs me heen geschoten, maar volgens mij was het best een lekker setje 
Vuurwerk stelde niet veel voor volgens mij, stond er niet dicht bij, maar van een afstandje zag het er niet als 550 kilo uit, want dat had ik gehoord
Mensen die ik verder nog even tegen gekomen ben, maar niet meerw eet waar waren Basvh en Snitz Trancefool en Switch met ze twee leuke dames en nu vergeet ik er een paar geloof ik, maar daar kan ik even niet meer opkomen 
Conclusie is dat het een erg lekker feest was, mede doordat de djs die ik wilde zien allemaal op precies een andere tijd draaiden, dat had UDC even goed geregeld. Leuke sfeer op de meeste plaatsen en goeie aankleding. Alleen btje jammer dat ze geen bier uit tap hadden, maar ja je kan niet alles hebben 
___________________
|
|
Jun-29-2003 21:28
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
|
|
|
Jun-29-2003 22:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
|
|
|
Eén woord: UNDERWORLD!!
Wat was dat gaaf zeg, fantastisch hoe die gasten zelf ook helemaal losgaan op de muziek. Kippevel bij Born Slippy en springen op Two Months Off... joewie!
Maar ff kort reportje: na vijf euro'tjes te hebben betaald om de auto op een plekkie in het gras te mogen parkeren waren we vlot binnen want nog geen lange rijen voor de ingang. Na een kort rondje en wat bonnen halen maar een tent binnen gelopen (bleek harddance -- we hadden geen kaartje dus was in begin ff puzzelen waar wat stond). Zeg nog tegen Engeltje "eigenlijk stom dat we geen meeting of zo hebben afgesproken, we vinden hier dus NOOIT iemand". Nog geen vijf minuten later komen Partyhardy, Lex en aanhang de tent binnengewandeld -- ontwikkelen TA'ers soms een zesde zintuig of zo? Echt cool!
S.H.O.K.K. opende net lekker met flink opgezweepte remixen van Nalin&Kane - Beachball en BBE - Seven days and one week maar daarna werd 't me allemaal toch een pietsie te hard. Dus togen we naar Cor Fijneman, zo wat was die weer lekker bezig zeg. In de Matrixx in november helemaal fan van 'm geworden, op Impulz Indoor vond ik 'm een beetje tegenvallen, maar dat heeft ie zaterdag weer helemaal goed gemaakt. Vond het echt jammer dat ik 'm moest gaan verlaten voor Underworld.
Tja, Underworld, "wat moet ik daar nou van zeggen? Het waren twee fantastische uurtjes!" Ondanks de verhalen van Partyhardy en Lex hebben we Graham Gold helaas niet meer gehoord, wel jammer, zeker nu ik lees dat ie de verwachtingen beslist heeft waargemaakt. Maar goed, we krijgen vast nog wel een keer een kans. Weer terug naar de mainstage waar na wat slap vuurwerk Michel de Hey begon. Op 4 elements was ie nog helemaal te gek maar op dat moment kreeg hij me niet warm. Het schijnt dat z'n set verderop nog beter werd maar ik ben na de eerste paar platen afgehaakt en terug naar de Matrixx-tent waar Alex Gold bezig was. Doing!!! Lekker! Die ga ik onthouden! Nog nooit gehoord maar als ik zijn naam weer eens ergens tegenkom op een line-up mag hij er zeker van zijn dat ik ff een bezoekje ga brengen. Partyhardy nog ge-sms't waar ze uithingen bleek die net naar de mainstage te zijn gegaan -- damn, we hebben jullie echt maar net gemist waarschijnlijk.
Helaas hield bij Alex Gold de avond ongepland voortijdig op, Engeltje was al een tijdje een beetje niet zo lekker, ze heeft 't nog even geprobeerd maar 't ging echt niet meer en aangezien we allebei voor zondag ook nog een lange dag voor de boeg hadden leek het ons verstandiger om dan maar geen risico te nemen en nog een paar korte uurtjes slaap mee te pikken. Jammer dan, volgende keer weer!
Kortom, Impulz: niet zo lang, maar desondanks toch wel lekker!!!  
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|
|
Jun-30-2003 10:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
|
|
|
Jun-30-2003 13:40
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Jun-30-2003 15:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:21.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|