Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

tänkte inte ens diskutera saken...för det kommer inte bli dåligt väder..det är out of the question

Old Post May-02-2003 00:10 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
tänkte inte ens diskutera saken...för det kommer inte bli dåligt väder..det är out of the question

hehehehe... klart det inte blir det... peppar peppar ta i trä... eller va man nu säger

skall ta och försöka checka det nästa vecka med meterologen

Old Post May-02-2003 00:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

6 dagar kvar och vädret är piss....this better get good!
Verkar juh faktiskt som att vi bilr en del folk

Old Post May-04-2003 08:04 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by mindshooter
6 dagar kvar och vädret är piss....this better get good!
Verkar juh faktiskt som att vi bilr en del folk

det e piss pga att jag vill det... får inte kasta handgranat annars
får nämligen inte vara för tort..

men efter onsdag kommer det vara kanon väder har jag bestämmt...
men som jag sa så skall jag ta och försöka checka med meterologerna

Old Post May-04-2003 13:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by dbl
det e piss pga att jag vill det... får inte kasta handgranat annars

hur bra förberedd man än är på det, så känns det jävligt nervöst när man precis osäkrar den skarpa se till att behålla sprinten!

Old Post May-04-2003 14:23 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Heh det här kan juh framstå som lite komiskt med tanke på att jag håller i det hela men jag kan tyvärr inte komma haha...

Jag har just fått jobb som Ledaraspirant på kollo i sommar (jag vet FETT me FETT me FETT kul ) och jag ska på utbildning som börjar lördag morgon till söndag kväll nånstans i tjottahejti.... :\

Men ni alla vet vad som gäller, ni kan köra utan mig....eller så skjuter vi på det till den 17:e maj....större odds för bra väder...men som sagt, vi hade knappast flyttat på picknicken p.ga att nån annan medlem inte kunde komma och samma regel gäller givetvis för mig

Old Post May-05-2003 13:53 
Vizay
immiNspired

mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra

batteries not included.

- dave

Old Post May-05-2003 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Vizay
mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra

Det låter som en bra ide

Så vi som, av olika anledningar, inte kan komma den 10'e också får TA-picknicka!

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post May-05-2003 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

jag tror dock att det kan bli svårt om ni tar det in på sommaren...alla drar åt olika håll...inklusive mig....det är nog inte många som är här samtidigt... under maj är nog det som gäller för att vara säker...

Old Post May-05-2003 16:28 
mindshooter
Neverchanging avatar

nu är det kanske bara vizay som sett detta eller? kan juh vara bra att alla vet....jag skulle juh trots allt stå för stereo och musik (och en hel del annat folk)...det måste ni fixa själva om vi inte skjuter på det...

Old Post May-07-2003 23:42 
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

har själv också fått förhinder och kan med ganska stor säkerhet säga att jag inte kan komma eftersom jag inte kommer vara i sthlm på lördag

tråkigt men sant, får hoppas att det blir någon annan kväll

Old Post May-07-2003 23:45 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja kan inte heller komma, måste jobba i helgen.
Ska olja in utmöbler. :/ Massa utemöbler ere oxo...
Fast om de skulle börja regna på fredag å blir fint på lördag kan jag nog komma. Stolarna får ju inte va fuktiga när dom ska oljas.

Old Post May-08-2003 00:02  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong from the movie 7 seconds [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWes - Alane (Trouser Enthusiasts Orgasmic Apparition Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:46.

Forum Rules: