|
| quote: | Originally posted by tijs08
Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet!
|
MOFO STFU
Ik heb zelf nooit op het forum iets over parkeergelegenheid gepost en toen je het in de Asta vroeg wist ik het ook niet. Ga zelf eigenlijk nooit in het centrum stappen, aangezien er nooit wat te beleven viel, totdat de Asta openging (me so happy). Die vriend die bij me was, zit bij de politie en zit toevallig op het bureau in het centrum. Hij heeft een 24-uur inrijkaart voor een parkeergarage, dus sinds hij die kaart heeft is hij mijn beste vriend 
Ps als ik zelf moet rijden, dan pleur ik mijn auto meestal langs de kant, tis tot 10 uur betaald parkeren en dan gooi ik hem vaak in de beurt van het Noordeinde, dan moet je wel een klein stukje lopen, maar daar is meestal wel plek.
___________________

Down-Under was da bomb
|