Originally posted by Miss Proximus
Dit waren trouwens de aardige jongens (waren nog 1 jongen en 1 meisje bij) met wie ik mee terug mocht awwwwwwwwww haha (hoop dat de link werkt)
Waah... met deze auto's dus? Dan heb ik jullie vlgs mij nog gezien onderweg! Eerst op de autobahn, en op dat stuk met die verkeerslichten waar ff geen autobahn is nog een hele tijd naast jullie opgereden geloof ik.
Sluit me trouwens wel voor een deel aan bij mening van JP. Er waren meer bierzuipende opgepompte sportschoolbewoners en minder (extravagante?) echte muziekliefhebbers dan ik had verwacht (was m'n 1e LP). In dat opzicht viel het inderdaad wel tegen. Maar dat was het dan ook wel, ik blijf erbij dat ik een super-weekend heb gehad, dat nog veel gaver was dan ik van te voren had gehoopt! En als de loveparade volgend jaar nog in deze vorm bestaat, ben ik er zeker weer bij als het ff kan.
oh ennu over de LP, ik was met Greg (drizzt81) dus, en die zegt dattie uberhaupt meestal maar 2 uurtjes op de LP zelf besteedt en verder voornamelijk voor de pre- enm after parties komt
Heb nu al zin in de Loveparade mexico!!!
Jul-16-2003 11:22
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!
Jul-16-2003 19:36
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by basvh
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!
jullie zijn gewoon jaloers
Jul-16-2003 19:38
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
WTF!?!?
quote:
Originally posted by snitz
jullie zijn gewoon jaloers