|
|
|
|
 |
nev4
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2002
|
|
|
Wow, that was really good. It was a little tough getting there, but I had fun.
I got to talk to Armin right before he went on, I told I came all the way from America but I donät know if he was impressed.
AvB, Marco V, Speedy J
23-24.Aug Creamfields - Liverpool, UK
PvD, AvB, Mauro Picotto!
|
|
Aug-18-2003 09:57
|
|
|
 |
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
|
|
|
Aug-18-2003 10:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002
|
|
|
ik heb me ook uitstekend vermaakt..
om 13:30 waren we binnen, na een autorit van 4 uur.. (tja, groningen he..) maar de Panda had het gehouden.
ff gekeken bij de eerste tent (techno dacht ik) TC Brain, klonk wel lekker. toen beetje rondgekeken, gedronken en de TranceTent binnengecrossed. Daar was mista Don Diablo net begonnen en die ging lekker los en wij ook, was te druk, dus heb die meeting maar laten zitten, bovendien--> hoe de f@ck ziet iedereen eruit?? (ik ben nou niet bepaald het type dat zomaar aan iedereen vraagt of ze van TA zijn..)
Toen weer ff buiten zitten (Eric de Man geloof ik) en weer op naar Astrid die, vond ik, ook weer lekker bezig was. (maar ik is snel tevree) Marco V wilden we ook meepikken, maar de honger sloeg toe en helemaal na 30 minuten wachten voor een patatje..
(de pizza was beter geregeld achteraf, gewoon een complete pizza voor 6 euro en geen slice..)
Marco V beukte er weer lekker in, maar het was in den beginne een beetje errug druk, dus dat zou wat worden bij armin..
(ik kreeg al weer flashbacks naar Tiesto op innercity in 2000, toen die in een overcrowded mini-tent moest draaien)
We zijn dan ook maar niet gaan wachten op het begin van armin, want we hadden al errug weinig bewegingsruimte.. FF gekeken bij Speedy J omdat Jeroen dat wel leuk vind. Vond hem op innercity niet veel soeps, maar heb er nu wel van genoten erg lekker. Stukje Michel de Hey meepikken in het gras. Ik ben toen nog ff naar armin gelopen en heb daar ff een half uurtje meegepakt. DRUK!! wilde het spandoek van Amber wel zien, maar die was waarschijnlijk? al weer opgevouwen?
Daarna alleen maar buiten geweest. JunkieXL, altijd leuk natuurlijk. pizzaatje derbij, perfect.
Daarna dus DE MAN, waarvoor ik kwam. Tiesto. (hoewel ik het wel sneu vind/vond voor Darren Tate, die had ik ook wel willen zien)
Goede set, uitstekende sfeer, jammer van Rain on Me, maar voor de rest uitstekend. Helaas moest (MOEST) hij stoppen, geen toegift helemaal niks.. en hij was later begonnen wegens het uitlopen van JXL.
Maar het deed niks af aan het feit dat het een topdag was. Zeker een feest om te onthouden.
+++
Geringe drukte
Altijd wat te zien/doen
2 euro voor onbeperkt wc gebruik
Voldoende parkeergelegenheid
Hele pizza's
Goede line-up
---
Patatkraam (zeker toen ze allemaal een sigaret opzaken in die tent..)
de NS.. want met de trein gaan was onmogelijk geweest, 13:00 aankomst 18:00 laatste trein richting groningen
euh..
oh ja.. Tiesto tegenover alle andere dj's zetten.. (met name de trance tent)
Tot volgend jaar landgraaf?
JAZEKERS!
Aug-18-2003 14:57
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:03.
Forum Rules: