|
| quote: | Originally posted by Optimus
Nee das geen Indonees, das een Surinamer of Hindoestaan ofzo. Kut kan ff niet meer op de naam komen |
mwjha, en het vervelende is, hij heeft een naam met 3 letters ofzo ....als we dat al niet kunne onmthouden...damn.....die Spa Rood tast echt je hersens aan 
___________________
Allemaal gelul!!
|