|
|
|
|
 |
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Apr-13-2002 20:28
|
|
|
 |
 |
TranceSeeker
Laurent garnier Addict

Registered: Dec 2001
|
|
|
quote die T.H.C. naar me stuurde (private message)
| quote: |
T.H.C. wrote on Today 18:41:
Zou je alstjeblieft op willen zouten met dat soort kinderachtige opmerkingen, hier raak ik zwaar van in de zeik..
Die thread over xtc geeft informatie....zo'n opmerking kan ik dan niet plaatsen, en je bent naief bezig, je hebt het zelf ook geprobeerd sukkel... dat jij dan toevallig iemand kent die eraan dood is gegaan wil nog niet zeggen dat we het allemaal onveilig doen(ik laat ze bijvoorbeeld testen) en ik ken ook mensen die er zware hersenletsel aan over hebben gehouden, maar daarom kan ik zelf mijn eigen risico's en grenzen wel bepalen,
Zwaar irritant van je, helemaal omdat je het zelf ook hebt gebruikt....
|
wou het maar eventjes duidelijk maken aan mensen die het nog NIET hebben gedaan, ze het ook niet moeten proberen.
Deze thread geeft duidelijk aansporing om het wel te doen, als je dit doet en als je dat doet kan er niets gebeuren.
Je bent waarsch. een xtc gebruiker ik heb het ook geprobeert en het is echt rotzooi, het speelt wel degelijk met je onderbewustzijn, ok, fijn gevoel maar denk ook eens verder dan alleen het plezier...
Wil maar zeggen dat deze thread meer aansporing geeft dan het de mensen afraad.
Als je een beetje nadenkt (niet om het genot maar om de gezondheid) zal je me nog gelijk geven ook, dus alles een beetje rationalizeren en niet zo vlug op de tenen getrapt zijn omdat ik zeg dat het voor kids is.
Kinderen weten niet wat het is, ze proberen het uit en sterven er later misschien aan, dan heb ge iets bereikt in u leven!
Ik hoop dat jullie wel goed beseffen dat het geen speelgoed is en er niet zo mee moeten rondstrooien in public.
Ik hoop dat jullie allemaal eens even nadenken, de gezonde mensen en slimme zullen het wel met me eens zijn
greetz TC

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu
|
|
Apr-13-2002 21:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
wou het maar eventjes duidelijk maken aan mensen die het nog NIET hebben gedaan, ze het ook niet moeten proberen.
Deze thread geeft duidelijk aansporing om het wel te doen, als je dit doet en als je dat doet kan er niets gebeuren.
Je bent waarsch. een xtc gebruiker ik heb het ook geprobeert en het is echt rotzooi, het speelt wel degelijk met je onderbewustzijn, ok, fijn gevoel maar denk ook eens verder dan alleen het plezier...
Als je een beetje nadenkt (niet om het genot maar om de gezondheid) zal je me nog gelijk geven ook, dus alles een beetje rationalizeren en niet zo vlug op de tenen getrapt zijn omdat ik zeg dat het voor kids is.
Kinderen weten niet wat het is, ze proberen het uit en sterven er later misschien aan, dan heb ge iets bereikt in u leven!
Ik hoop dat jullie wel goed beseffen dat het geen speelgoed is en er niet zo mee moeten rondstrooien in public.
Ik hoop dat jullie allemaal eens even nadenken, de gezonde mensen en slimme zullen het wel met me eens zijn
greetz TC |
Ik ben het dus ff wel VOLKOMEN EENS met die PM die THC je heeft gestuurd!
Ik slik ook ja, maar doe dit omdat ik het zelf wil! en weet dat ik er verantwoord mee kan omgaan.
En dat gezeik van je over de gevolgen... denk je dat we dat niet weten.... een ieder hier op dit forum weet volgens mij donders goed wat dat spul met je doet.. zowel geestelijk als lichamelijk!
Laat mensen lekker hun eigen gang gaan, bijv. als iemand het ooit wil proberen: dan zou ik niet zeggen dat ze het niet moeten doen.. want dan oordelen ze over iets waarvan ze zelf niet weten wat het met je doet... en zooo gevaarlijk is 1 pil nou ook weer niet!
En dan nog ff dat je zegt dat we het hier 'rondstrooien in public' slaat ook weer nergens op want dit is een forum
van tranceaddict.com
europe section
holland forum
thread over xtc
dus zo snel kom je hier niet terecht, TENZIJ je het zelf wilt!!!
Apr-13-2002 21:48
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
greetz TC |
Ten eerste ik stuur een PM...als jij het dan nodig vind om hem te posten ok,had ik wel een beetje verwacht van zo'n zielig figuur, maar dat is niet sympatiek.
Nu onderbouw je wel eindelijk je standpunt, met een opmerking als xtc is voor kinderen schiet je natuurlijk geen fuck op,dan kan je zulke reacties verwachten...
Oja deze thread is volgens mij ook niet bedoeld om mensen aan te sporen om xtc te gaan gebruiken, maar je weet zelf ook wel dat er toch mensen in geintereseerd zijn, en dan staat hier tenminste wat info...
Ja je hebt wel gelijk, ik gebruik ook af en toe wat(op dit moment ) maar ik heb niet de behoefte om mensen aan te sporen het te gebruiken, hey ieder zijn feesje, respect
Maar dat ontbreekt er nog wel eens aan.
|
|
Apr-14-2002 00:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:08.
Forum Rules: