Swamper is er niet blij mee he
Deze onzinnige threads
En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan
d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard en schendt daarbij niet de regels
Jun-29-2001 16:07
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Akira d
dit is een post en geen zinloze thread..of wel dan ??Deze thread was ook niet nutteloos....over nutteloze threads gesproken ik vind niet echt dat wij in ons Hollands TA forum nutteloze dingen plaatsen maar meer geintjes etc...
nog een ander feit is dat wij geen threads plaatsen om met elkaar onderling(1 op 1)te communiceren zoals anderen in andere forums wel doen.Ons Hollands TA forum rult gewoon keihard en schendt daarbij niet de regels
Idd, zo is het maar net...
Vergeleken met de andere forums is het Holland-forum een paradijs
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Jukx
Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh!
... toch??
En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!!
Nou Swamper is dus niet gek he. Hij krijg tips, want een keer sloot hij dus een thread, omdat het niet helemaal klopte volgens hem. Iemand heeft hem getipt en dat zou diegene dus zo weer kunnen doen he
Jun-29-2001 17:19
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten
Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!!
Jun-29-2001 18:01
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!!
Ja maar jij weet niet half hoe slim lex wel niet is.. Kijk maar naar ze engels skills (kwaliteiten voor lex)
6 jaar?? MmmMm nou ik heb na de mer ook een of andere basis om advocaat te worde.. 4 jaar dit en dan 2 jaar ofzow nog aan de universiteit en dan ga ik rechtmatig al die ***** het land uitschoppe!... **** = ruim begrip
Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig