|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren |
Wij zouden niets liever willen dan dat jij plezier hebt op dit forum, maar ik vind dat je wel een beetje meer je best kunt doen om wat kwaliteit te brengen..als je immers tijd hebt om 30 nutteloze posts te produceren van 3 woorden lang...dan heb je toch ook tijd om 3 zinvolle posts te maken..met een goeie inhoud? Het zou gewoon een stuk leuker zijn als je adt voortaan zou doen Lex! 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|