Schone lineup, Marco V goed vroeg en Armin op een schoon uur.
Wij (TatanaGirl, Pier, Xcape, Buoyant, ik, ...) arriveren om 21u41 in Antwerpen-Centraal. Spreken we rond dat uur af aan't station?
Sep-02-2003 16:08
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ik neem de trein van 20u05, dat betekent dat ik omstreeks 21u30 in Antwerpen ben, dus dat komt goed uit!
Sep-02-2003 16:17
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
lap tzit weer tegen den enigste da zou kunnen meegaan van vrienden heeft geen geld meer voor ticket en de rest heeft herexames in september Wordt weer alleen gaan
ik kom met de fiets dus voor mij maakt het niet echt uit waar en wanneer we afspreken...
(kmoet nog wel m'n ticket gaan halen)
-Glad
Sep-02-2003 17:59
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik verheug me echt op aib en ik kan niet wachten om mijn mede beta's te ontmoeten. Gaat er nog een vrouwelijke beta mee?
Groetjes
TatanaGirl
Sep-03-2003 12:58
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Eagle`
lap tzit weer tegen den enigste da zou kunnen meegaan van vrienden heeft geen geld meer voor ticket en de rest heeft herexames in september Wordt weer alleen gaan
volgens mij zijn we al met 3 die dan alleen moeten gaan, en ik heb men ticket al dus kan er niemeer vanonder
amai dit begint al aardig op te lopen hé =).
jah ik stel voor dat we dan inderdaad -om het gemakkelijk te maken voor de mensen die met den trein komen- ergens in het station afspreken en dan van daaruit met den tram/metro gaan ofzow.
misschien voor de gemakkelijkheid nog rap ergens fotos uploaden van iedereen? iemand ftpke? cygnus?
we zouden ten laatste de vrijdag iets moeten afspreken eh.
looking forward!
-Glad