Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie scheert zich??heheh
Scheren of niet???
You do not have permission to vote on this poll.
Ja gewoon kaal 23 38.33%
Nee onder het motto een oerwoud is natuurlijk 28 46.67%
Gaat je niks aan 9 15.00%
Total: 60 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

damn..jij bekijkt die suicides???

keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)

Old Post Jun-27-2001 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)

Ja ik heb er ook 1 gezien, vond het nou niet echt schokkend. En vroeger had je goregallery, het is nu een setsite geloof ik, die was nog een tikkie erger dan rotten. Maar ja vind dat allemaal niet zo boeiend. Kan er niet echt wakker van liggen

Old Post Jun-27-2001 15:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Heb alleen 1 & 6 niet gezien.. Maar 4 was werelds die heb ik echt vaak gekeken..
Suicides zijn ok, omdat je gewoon ziet wat niet in de krant mag staan dan lees je het en gebruik je je fantasie(tenminste las je wil).

Ja en inderdaad Goregallery was ook kewl. Zag een foto van een vent die met zijn hand tussen een deur was gekomen en was zijn hel bot afgbroken en hing het alleen nog aan een stukje vel. Dus net zoiets als FoD 4 met die vent op die autosloperij die had het alleen met zijn been. Ahhhhh wel zielig.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-27-2001 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Maar er staat op rotten ook echt een goeie trainsuicides. Die vent is gewoon doormidden. Hehehe net Kung Lao uit Mortal Kombat.

Old Post Jun-27-2001 16:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.

Old Post Jun-27-2001 16:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.

Ja die heb ik ook gezien. Maar als je het zo gaat bekijken dan kan je beter niks meer gaan doen, want uiteindelijk komt alles op hetzelfde neer. Sport, nieuws, weer etc.

Iedere ochtend eet ik brood

Old Post Jun-27-2001 16:18  Netherlands
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

haha inderdaad Remy

Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...)

Old Post Jun-27-2001 16:26 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by -=WVG=-
haha inderdaad Remy

Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...)

Hahaha meen je niet. Dat zijn leuke dingen..

Old Post Jun-27-2001 16:32  Netherlands
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by Remy D

Hahaha meen je niet. Dat zijn leuke dingen..

leuk ja...
Als ik hem hier post verliest TA minstens de helft van zijn Nederlandse members...

Old Post Jun-27-2001 16:37 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

4 jaar geleden voor het laatst gekeken.
Sorry dat ik het zeg, maar als je moet lachen om die ranzige shit vind ik dat best wel triest........maar dat is mijn mening.......en dat is bij iedereen anders blijkbaar.

Groeten!!!!!

Old Post Jun-27-2001 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??

Old Post Jun-27-2001 18:28 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by -=WVG=-

leuk ja...
Als ik hem hier post verliest TA minstens de helft van zijn Nederlandse members...

Haha post hem.

Old Post Jun-27-2001 18:51  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie scheert zich??heheh
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller Track needs ID sample inside [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYuzo Koshiro - Overdrive Neurotransmitters [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:22.

Forum Rules: