keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-27-2001 15:48
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus damn..jij bekijkt die suicides???
keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)
Ja ik heb er ook 1 gezien, vond het nou niet echt schokkend. En vroeger had je goregallery, het is nu een setsite geloof ik, die was nog een tikkie erger dan rotten. Maar ja vind dat allemaal niet zo boeiend. Kan er niet echt wakker van liggen
___________________
Jun-27-2001 15:53
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Miss Proximus damn..jij bekijkt die suicides???
keek je vroeger ook Faces of Death? ik heb alle delen gezien...jeeezz..wat een vertoningen! echt ril..ril..ril..puke haha maar wel lache (sadist haha)
Heb alleen 1 & 6 niet gezien.. Maar 4 was werelds die heb ik echt vaak gekeken..
Suicides zijn ok, omdat je gewoon ziet wat niet in de krant mag staan dan lees je het en gebruik je je fantasie(tenminste las je wil).
Ja en inderdaad Goregallery was ook kewl. Zag een foto van een vent die met zijn hand tussen een deur was gekomen en was zijn hel bot afgbroken en hing het alleen nog aan een stukje vel. Dus net zoiets als FoD 4 met die vent op die autosloperij die had het alleen met zijn been. Ahhhhh wel zielig.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.
___________________
I'm Not An Addict
Jun-27-2001 16:14
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by MetzZ_!! Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.
Ja die heb ik ook gezien. Maar als je het zo gaat bekijken dan kan je beter niks meer gaan doen, want uiteindelijk komt alles op hetzelfde neer. Sport, nieuws, weer etc.
Iedere ochtend eet ik brood
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...)
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by -=WVG=- haha inderdaad Remy
Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...)
Hahaha meen je niet. Dat zijn leuke dingen..
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
4 jaar geleden voor het laatst gekeken.
Sorry dat ik het zeg, maar als je moet lachen om die ranzige shit vind ik dat best wel triest........maar dat is mijn mening.......en dat is bij iedereen anders blijkbaar.
Groeten!!!!!
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-27-2001 17:02
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??