Zal me niets verbazen als onze grote-foute-latin-trommeltjes-dj Ben Sims in de technozaal komt te draaien.
Past er namelijk wel heel erg bij.
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-25-2003 11:03
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Sunshine die je elk uur in elke zaal hoort
Sep-25-2003 11:06
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
Had laatst ergens gelezen dat het nummer Cave - Street Carnival, ja die met die break met al die trommels enzo, op ID&T gesigned is. Zou me daarom ook niets verbazen als dit het thema wordt van Innercity
___________________
Sep-25-2003 11:06
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by HBtje
Had laatst ergens gelezen dat het nummer Cave - Street Carnival, ja die met die break met al die trommels enzo, op ID&T gesigned is. Zou me daarom ook niets verbazen als dit het thema wordt van Innercity
Originally posted by Blik
ik bied mijn excuses aan aan Ding Chavez,
excuses aanvaard ID&T had het ook gewoon verkeerd in het persbericht gezet.
___________________
Sep-25-2003 11:37
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by HBtje
Had laatst ergens gelezen dat het nummer Cave - Street Carnival, ja die met die break met al die trommels enzo, op ID&T gesigned is. Zou me daarom ook niets verbazen als dit het thema wordt van Innercity
dat nummer is dan al bijna een jaar oud, zal toch niet
(vind het nummer trouwens wel relaxed moet ik toegeven)
Originally posted by Optimus
Sunshine die je elk uur in elke zaal hoort
Als dat zo is dan ben ik snel in Amsterdam en dan gaat ik wel een pilsje (spa Rood) op het Rembrand plein drinken.
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-25-2003 12:15
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Hoop ik niet dat ze die brazilaanse trommelaars van TiC weer op weten te duiken..
dat was welgeteld 1 minuut leuk..
___________________
Sep-25-2003 12:21
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Nou mogen ze mooi de danseressen van die carnavalsparade over laten vliegen
Sep-25-2003 12:44
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
JIPPIE!
doen! (wel zelfde kledij, mag dan wel december zijn, maarruh.. het oog wil ook wat)
___________________
Sep-25-2003 12:48
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Fkwebeman
JIPPIE!
doen! (wel zelfde kledij, mag dan wel december zijn, maarruh.. het oog wil ook wat)
Als jij maar niet in een string komt...
Sep-25-2003 22:24
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
quote:
Originally posted by Blik
dat nummer is dan al bijna een jaar oud, zal toch niet
(vind het nummer trouwens wel relaxed moet ik toegeven)
tja is ook weer zo..... alleen Sensation Black.... theme....... was ook al 3 kwart jaar uit dus zo gek zou het niet zijn ID&T kennende...... maar goed iig eerst line up afwachten en als er nog meer toffe djs staan naast paul dan kom ik wel denk ik