Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
monaco - deportivo 4-0
psv - aek 0-0
Nov-05-2003 20:18
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
pijnlijK met hoofdletter K voor deportivo!!! t is ook niet eerlijk trouwens, monaco heeft allemaal vette belastingvoordelen en heeft dus in verhouding meer geld om spelers te kopen
Nov-05-2003 20:28
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Monaco ondertussen met 5-2 voor tegen Deportivo en PSV moet daar ook nog naartoe
wat is daar wel niet aan de hand?
dacht eerst dat het een foutje was toen ik vi.nl opstartte..
___________________
Nov-05-2003 21:25
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
goede overwinning van psv gister, alhoewel het niet overtuigend was (stond in het Brabants Dagblad en die zijn zo pro-psv als maar zijn kan dus dat zal dan wel)
psv doet weer mee voor de 2de plaats, alhoewel ik zeker ben dat ze dat niet gaan halen, ze waren gewoon kansloos tegen monaco en deportivo. Maar die Uefa cup hebben ze in ieder geval bijna zeker, is al wat meer dan vorig jaar
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
PSVspeelde gister een hele degelijke pot. Ze hebben volgens mij maar 2 kansen weg gegeven. Daar scoorde AEK volgens mij eigenlijk ook één keer uit, maar ik kon in het stadion niet goed zien of ie nu wel of niet over de lijn was en de grens blijkbaar ook niet
PSV had er zelf ook wel 1 of 2 bij moeten maken. Dat het niet overtuigend was, tja, wanneer het is het overtuigend?
2-0 is gewoon een hele goede uitslag.
Wat er in Monaco is gebeurd weet ik ook niet, maar volgens mij hebben ze de doelen vervangen door korven en zijn ze gaan korfballen!
Of dat dit nu positief is voor PSV zal de toekomst uit moeten wijzen, maar ik denk eigenlijk van niet omdat PSV nu zo goed als zeker minstens 1 punt moet pakken in Monaco.
En dat zie ik niet zomaar gebeuren...
Voordeel is nu wel Monaco zichzelf misschien gaat overschatten en PSV zal hun zeker niet onderschatten.
Ik vrees echter dat PSV het kan schudden, maar voetbal blijft een raar spelletje!
Originally posted by raoel
Daar scoorde AEK volgens mij eigenlijk ook één keer uit, maar ik kon in het stadion niet goed zien of ie nu wel of niet over de lijn was en de grens blijkbaar ook niet
Volgens het Brabants Dagblad (je weet wel, die krant die zo pro-psv is ) was de bal over de lijn
op welk moment in de wedstrijd gebeurde dat eigenlijk? bij welke stand?