Registered: Dec 2003
Location: The Hague, Netherlands
beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet
Dec-31-2003 16:23
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by visje
beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet
over een jaar of 10 misschien
Dec-31-2003 16:23
visje
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: The Hague, Netherlands
wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al
Dec-31-2003 16:25
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by visje
wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al
dat is omdat veel van die BreEzAh kotertjes geen oudere nummers kennen
Dec-31-2003 16:26
visje
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: The Hague, Netherlands